
Zapomněl jsem ještě na jednu pochvalu směrem k Chalupům. A našel jednu díru, co v těch elektronických techničácích vidět neni. Já ten papírový ještě dostal, sice ustřižený a orazítkovaný, ale mám ho... a při zakládání jsem si všiml poznámky, že na auto byla vydaná třetí registrační značka na nosné zařízení. Což teda mimochodem v těch elektronických datech nikde vidět není. A taky to znamená, že mi ji už úřad nevydá, takže bych musel hlásit ztrátu značek, dostal nové, pak si můžu zažádat o tu třetí, pak se dohadovat s těmi, co vedou registr na dálniční známky... no, napsal jsem radši Chalupům


Na rozdíl od UPS, která mi má dovézt další hračku a zatímco během víkendu to přejelo půl Evropy, tak doručit to z Tuchoměřic se jim úplně nedaří. Tak snad dneska

Jinak to zatím jezdí, troubí (zkoušeno už 3x) a dělá to to co má. Poměrně strašně to teda maskuje rychlost. Jak je to v nízkých rychlostech proti H6 hlučnější, tak ve vysokých je to dost naopak. Ve 130 s tím jak to i málo točí motor je v tom skoro úplné ticho. A ten podvozek drží statečně i na těch horších cestách, takže už jsem se párkrát přistihl, že s tím po okresce mažu stejně jako když jsem měl pocit, že s BHčkem letím. Akorát že tady u toho pomalu piju kafe


A ještě teda prohrávám bitvu s TPMS. Zatím jsem zjistil, že moje kopie Delphi diagnostiky TPMS nastavit umí... nicméně tam půjde akorát napsat ID ventilků, které člověk musí znát... vzpomněl jsem si, že mám pořád v práci Flipper zero, našel jsem na to nějakou aplikaci na čtení TPMS ventilků. Ale nepochodil jsem, evidentně se mi s ní nedaří ten ventilek probudit, aby vůbec poslal data (rozparsovat ty data je pak další věc). No nic, asi nakonec prohraju a budu na to muset koupit nějakou lepší krabici
