Quicklyho dojmy z Crosstreku 2025 (GU) Comfort

Uživatelský avatar
Harous
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1927
Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm
Bydliště: Kolín

Re: Quicklyho dojmy z Crosstreku 2025 (GU) Comfort

Příspěvek od Harous »

Do automatu se to vrací. Ale samo podle chuti kdy chce auto, ne kdy chci já... Většinou to dopadne tak, že je nejlepší přehodit volič do manuálu a zpět. Pro srovnání, u druhýho auta stačí snad na vteřinku podržet pádlo a kopne se to zpátky do automatu.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16850
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Quicklyho dojmy z Crosstreku 2025 (GU) Comfort

Příspěvek od quickly »

Spm : Grinch BS to má na tlačítko u řidiče, až BT to má na vymáčknuti
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24911
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Quicklyho dojmy z Crosstreku 2025 (GU) Comfort

Příspěvek od spm »

Aha, jasně, chápu. To to pak vysvětluje :-)
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Subaru Outback BS 2.5i Obrázek
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16850
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Quicklyho dojmy z Crosstreku 2025 (GU) Comfort

Příspěvek od quickly »

Harous píše: čtv led 30, 2025 1:48 pm Super poznatky. ,,,,| (*_^) |,,,, Já zkusím pár dotazů a připomínek k některým bodům.

Android Auto bezdrátově - v novým autě budu mít bezdrát nabíjení (dokonce 2x), tak mě to tolik nebolí, ale uvažoval jsem o tom na motorku. Jak moc trpí baterie telefonu při tomhle režimu? Nebude telefon za pár hodin stejně vybitý?
To jsem znekoušel, ale podle mne AndroidAuto/CarPlay žerou dost. Ono stačí mít spuštěné mapy.cz s GPS a taky žerou
Harous píše: čtv led 30, 2025 1:48 pm Tempomat - neměl by si tempomat do zatáček sám ubírat podle dat z navigace a rozpoznání zatáček EyeSightem?
Nezkoušel jsem - tedy neměl jsem odvahu
Harous píše: čtv led 30, 2025 1:48 pm EV režimy - jak má řešené brzdy? Brzdí hned nebo při lehounkém brždění pouze rekuperuje?
Brzdí tak, že je to citelné. Zda k tomu používá i rekuperaci netuším, ale na mne to brzdilo až moc dobře
Harous píše: čtv led 30, 2025 1:48 pm
Převodovka - L by měla být taková virtuální redukce převodovky. Chybějící pádla bych tomu asi nevyčítal. Třeba u BS z nich rostu a používám je naprosto minimálně, protože chybí možnost jednoduše vrátit převodovku do automatu.
Já to dělám tak, že na začátku úseku podřadím, na konci dám 2xpravé pádlo a během okamžiku tam mám D
Harous píše: čtv led 30, 2025 1:48 pm
Odkládací prostory - je si alespoň kam dát telefon? U BS mě bytostně rozčiluje, že není kam dát telefon. Jediný místo kam se vejde je místo na kelímky za řadičkou (a to musím mít vyndaný ten mezikus)
Před řadičkou je prostor na položení telefonu - zároveň tam nabíjí
Harous píše: čtv led 30, 2025 1:48 pm

Ovládací tlačítka - ty tlačítka výhřevu jsou opravdu dost archaický. Zlatý tlačítko v BS (jo a vypnout jde delším podržením tlačítka)
Děkuji za návod, takové rychlé vypínání jsem neznal
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
wenzel
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 443
Registrován: sob bře 06, 2021 9:16 am
Jméno a příjmení: Václav Šikl
Bydliště: Šumperk

Re: Quicklyho dojmy z Crosstreku 2025 (GU) Comfort

Příspěvek od wenzel »

Díky za vyčerpávající recenzi. Skvělá práce 👍
Forester 2.0 AT, 2006
Superb VR6, 3.6, AT, 2012
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3326
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: Quicklyho dojmy z Crosstreku 2025 (GU) Comfort

Příspěvek od Albi »

super recenze, uvažuju o Impreze (až bude lepší motor a tažné) a většina věci platí i pro ni... (*_^) |,,,,
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Kenika
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: pát úno 14, 2025 2:49 pm
Jméno a příjmení: Denis Tomáš
Kontaktovat uživatele:

Re: Quicklyho dojmy z Crosstreku 2025 (GU) Comfort

Příspěvek od Kenika »

Skvělá recenze. Auto mám od 28. ledna, najel jsem přes 1000 km a podtrhuji vše, co bylo napsáno. Jen teda nevím, jak jsi se dostal na tu spotřebu, já jel kolem 7 první den, to mi přišlo super, cesta Praha Stodůlky - Liberec za 7,1, ale od té doby jezdím 7,5 - 8, ale je fakt, žecelý únor hodně mrzne v noci a než se mi auto zahřeje na dálnici, tak jsem skoro v práci.

Jinak mám jednu technickou: Subaru má full hybrid ne mild hybrid. Mild hybrid nemá klasický elektromotor a neumí s autem na baterku pohnout ani metr. Subaru má v převodovce elektromotor a umí s autem jezdit i na baterku. Není to tak moc jako u Toyoty, ale je to tam.
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16850
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Quicklyho dojmy z Crosstreku 2025 (GU) Comfort

Příspěvek od quickly »

@Kenika ten pojem "mild hybrid" používá přímo Subaru

definice:
Termínem mild-hybrid jsou označována taková auta, která jsou vybavena systémem kombinujícím spalovací motor s ve většině případů 48V elektromotorem, jehož hlavní výhodou je to, že dokáže při zpomalování a brzdění rekuperovat kynetickou energii, kterou následně využívá k dobíjení baterie a pohánění vozu. Na rozdíl od klasických full-hybridů tak, jak je známe třeba od Toyoty, nebo od plug-in hybridů (třeba nový Superb iV) mají ale baterie v mild-hybridech o poznání nižší kapacitu, a ta tak není schopna pohánět vůz samostatně. Slouží tedy de facto pouze jako jakási podpora pro benzínový nebo naftový motor, jenž u těchto vozidel stále vykonává většinu práce.
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Kenika
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: pát úno 14, 2025 2:49 pm
Jméno a příjmení: Denis Tomáš
Kontaktovat uživatele:

Re: Quicklyho dojmy z Crosstreku 2025 (GU) Comfort

Příspěvek od Kenika »

Aha. No já teď byl na školení v práci a vsvěrlovali nám podrobně všechny typy hybridů od mild pŕes full až po range extendry až po bev (čistě bateriové). Mild hybrid - mají jen 48V malou baterii v prostoru motoru (typicky Škoda 1,5 TSI mHev); pomáhá při zrychlení. Pak jsou Full hybridy, ty mají přídavnou baterii cca mezi 1-2kW, většinou v zavazadlovém prostoru (Toyota). Tato auta umí od několik meteů až po 1-2 km ćistě elekteickou jízdu, nenabíjí se ze zásuvky. A pak je tu plugin hybrid - ten už se může dobíjet ze zásuvky a ujede od 30 do 100 km podle velikosti baterie.
Subaru má jako Toyoty baterii v kufru, ale je menší a současně výkon elektromotoru v převodovce je 4x slabší a proto nevypomáhá tolik jako u Toyoty. I novináři píšou, že to je něvo mezi mild a full. Je to víc než mild, ale full hybridy jsou účinějśí… :-)
Odpovědět

Zpět na „Ze světa Subaru“