Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16850
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)
S# je Sport Sharp u 3.6. Já tomuto nastavení říkám "Splašená kráva", protože je to sportovní režim, kdy z beránka se stává splašená kráva
quickly
Outback BS 2.5 MY19
Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16850
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)
Určitě se nekroť, protože mohou být prospěšné i pro ostatní.
quickly
Outback BS 2.5 MY19
Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- atlas
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: čtv pro 05, 2024 11:48 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Přerovský
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)
Aha, díky. Tak režim S# mě trápit nemusí
, náš Mazel ho nemá..
Postupně se sžívám s převodovkou a někde na fóru jsem vyčetl, že je dobré při stání na semaforu apod. nechávat páku v poloze M/D, resp. nevyřazovat do N. Naopak se mi zdá, že když tak učiním, ustane určitý hluk zřejmě zadního diferenciálu... Jak se v těchto situacích k převodovce chovat?
Jinak jsem vůz pořídil se zimními nokiany (DOT 4519) v dobrém stavu na stříbrných discích. Kolk sezón je rozumné je provozovat? Líbí se mi původní styl černých disků X ed., leč dealer upřesnil cenovku a je to holý nesmysl... Sady mají v aktuálním černém stylu (bohužel lesklém) se zimními goodyeary, Tak zvažuji, zda by se příští zimu již šikly...
Díky za rady či nápady

Postupně se sžívám s převodovkou a někde na fóru jsem vyčetl, že je dobré při stání na semaforu apod. nechávat páku v poloze M/D, resp. nevyřazovat do N. Naopak se mi zdá, že když tak učiním, ustane určitý hluk zřejmě zadního diferenciálu... Jak se v těchto situacích k převodovce chovat?
Jinak jsem vůz pořídil se zimními nokiany (DOT 4519) v dobrém stavu na stříbrných discích. Kolk sezón je rozumné je provozovat? Líbí se mi původní styl černých disků X ed., leč dealer upřesnil cenovku a je to holý nesmysl... Sady mají v aktuálním černém stylu (bohužel lesklém) se zimními goodyeary, Tak zvažuji, zda by se příští zimu již šikly...
Díky za rady či nápady

atlas
Subaru Outback BS 2.5 MY19
Subaru Vivio 0.7 GlLi MY97
Ford Mondeo Turnier mk4 2.0 TDCi MY07
ex Opel Vectra Caravan B 2.0 TDi MY98
Subaru Outback BS 2.5 MY19
Subaru Vivio 0.7 GlLi MY97
Ford Mondeo Turnier mk4 2.0 TDCi MY07
ex Opel Vectra Caravan B 2.0 TDi MY98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 51291
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)
Rozhodně nevyřazovat do N. Dát tam D a nechat ho tam furt. Z diferenciálu žádný hluk při stání ustat nemůže, protože diferenciál při stání stojí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- atlas
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: čtv pro 05, 2024 11:48 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Přerovský
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)
Díky. Tak to není diferenciál, ale "něco vzadu". Když stojím se zařazeným M/D , tak vnímám vyšší hlasitost (možná vibrace). Po přepojení do N, je okamžitě klid... Jinak žádné pazvuky či vibrace nevnímám. Auto má najeto lehce přes 50.000 km a ještě je v prodloužené firemní garanci.
atlas
Subaru Outback BS 2.5 MY19
Subaru Vivio 0.7 GlLi MY97
Ford Mondeo Turnier mk4 2.0 TDCi MY07
ex Opel Vectra Caravan B 2.0 TDi MY98
Subaru Outback BS 2.5 MY19
Subaru Vivio 0.7 GlLi MY97
Ford Mondeo Turnier mk4 2.0 TDCi MY07
ex Opel Vectra Caravan B 2.0 TDi MY98
Re: Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)
Jo, budou to pravděpodobně nějaké vibrace, protože motor je při stání na D ve vyšší zátěži než na N, takže ty frekvence a amplitudy vibrací jsou jiné a může to něco rozrezonovat. Každopádně ale nevyřazovat - vše je dělané na to, aby se tam dalo D a nechalo.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE)
[vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE)

Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)
A čemu vlastně škodím, když např při stání na červenou vyřadím z D na N ? Mám 4AT ve Forester SG.
Měl sem za to že to vyřazování je spíš k dobru, protože alespoň teda pocitově je motor pod menší zátěží (v N)
Měl sem za to že to vyřazování je spíš k dobru, protože alespoň teda pocitově je motor pod menší zátěží (v N)
Re: Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)
Šokově se opotřebovávají prvky, které by se jinak neopotřebovávaly vůbec.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE)
[vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE)

Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno