kovany EJ257, wrx sti, zkusenost

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
Odpovědět
Uživatelský avatar
rushlife
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: stř dub 04, 2018 10:22 am
Jméno a příjmení: petr

kovany EJ257, wrx sti, zkusenost

Příspěvek od rushlife »

Ahoj vsem, rad bych casem nechal vykovat muj motor.
Auto wrx sti 2019, najeto cca 55000, vse serie.

NEJDE mi o vykon ale spolehlivost, blaznim v tom zridka, 90% casu je to jen rychle daily. Seriovy vykon mi vpoho staci. Najezdim 20 000 rocne a chovam se k tomu jako beloch.
Olej menim co 4000km, motul 5w40 300v. Zahrivam a dochlazuju. Benzin jen 98 octan + aditiva. Mam vse v serii s vyjimkou chlazeni 4.valce.

Koupil jsem to od predchoziho majitele s fouknutym tesnenim pod hlavou (samoze jsem to nevedel), takze autorizak ( ivos frystak ) uz v ramci zaruky delal hlavy. V ramci toho jsem udelal OEM spojku, OEM rovzody, termostat, chl.kapalinu, svicky, vsechny naplne. Auto ma jeste rok zaruku ale...

Do budoucna bych rad zainvestoval do motoru, ktery bude z podstaty pevnejsi a odolnejsi.

Pobliz me mam nekolik zajimavych lidi, co kovane EJ stavi.

Nasel jsem
http://www.lmotors.cz/kontakt/
Lukáš Macháč
...neslysel jsem o nem a tak se ptam na zkusenost...

popr. p.Nowak / Ladis, ktery je znamy podstatne vic a vim ze lidi od nej motory maji a spokojenost

Slo by i AWD v praze ale to uz je hodne z ruky.


Poradi nekdo ?


Diky moc kluci.
WRX STI 2019 ❤
ex :
Hyundai i30N 2022
Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm ❤
Audi A4 Avant B6 1.8T Quattro
mari75
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3528
Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am

Re: kovany EJ257, wrx sti, zkusenost

Příspěvek od mari75 »

Ahoj. Předpokládám, že jsi někde od Zlína či Vsetína. Jelikož kovaný motor je nejspíše dražší záležitost, tak by asi nebylo od věci si zajet do F-M ke klukům do Proturba a vše s nimi probrat osobně. Chlapi jsou v pohodě 👍😉
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Uživatelský avatar
rushlife
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: stř dub 04, 2018 10:22 am
Jméno a příjmení: petr

Re: kovany EJ257, wrx sti, zkusenost

Příspěvek od rushlife »

Ahoj, predne - diky moc za reakci a pomoc.
S Proturbem samoze pocitam, viz muj prispevek kde p.Nowaka zminuju. A ano, jsem z okoli Zlina a Frydek vazne daleko neni :-).
Diky
WRX STI 2019 ❤
ex :
Hyundai i30N 2022
Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm ❤
Audi A4 Avant B6 1.8T Quattro
Uživatelský avatar
Augi
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1000
Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
Jméno a příjmení: Michal Augustýn
Bydliště: okolí Prahy

Re: kovany EJ257, wrx sti, zkusenost

Příspěvek od Augi »

Rád si pak počtu zkušenosti, protože mám podobné auto a podobný způsob užití.
Btw. píšeš 2019, ale poslední STI v Evropě byly 2018, to máš tedy nějakou Ameriku?
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky

ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Uživatelský avatar
strider
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1388
Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
Jméno a příjmení: Jakub D.

Re: kovany EJ257, wrx sti, zkusenost

Příspěvek od strider »

kdybych to ted delal ja, jakoze doufam ze dlouho nebudu, tak bych ted uvazoval dve cesty:

1) ta lehci - pouzit posledni STI RA/STI 2019+ blok a hlavy. Cisla dilu:
10103AD020
11018AA930
11019AA970
Ma pevnejsi pisty nez predchozi rocniky a vsechny posledni upravy, ktery do toho vyrobce dal. Vsechno ostatni stejne. Melo by to byt bez problemu. Naladit se to musi pak stejne.

2) ta horsi ale zajimavejsi cesta - najit kompletni EJ207 z 2018+ japonskyho STI vcetne turba, elektriky, svodu, kaplicky... proste komplet udelat japonskej dvoulitr.

Uchladit chladicem oleje se podle me musi kazdej trochu svizneji pouzivanej EJ z toho co sem za ty roky videl.
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Uživatelský avatar
rushlife
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: stř dub 04, 2018 10:22 am
Jméno a příjmení: petr

Re: kovany EJ257, wrx sti, zkusenost

Příspěvek od rushlife »

Augi píše: pát led 10, 2025 7:01 pm Rád si pak počtu zkušenosti, protože mám podobné auto a podobný způsob užití.
Btw. píšeš 2019, ale poslední STI v Evropě byly 2018, to máš tedy nějakou Ameriku?
ahoj, RV mam 2018, prodano unor 2019 :-)
je to normalne koupene u nas, od Freye
WRX STI 2019 ❤
ex :
Hyundai i30N 2022
Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm ❤
Audi A4 Avant B6 1.8T Quattro
Uživatelský avatar
rushlife
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: stř dub 04, 2018 10:22 am
Jméno a příjmení: petr

Re: kovany EJ257, wrx sti, zkusenost

Příspěvek od rushlife »

strider píše: pát led 10, 2025 9:51 pm kdybych to ted delal ja, jakoze doufam ze dlouho nebudu, tak bych ted uvazoval dve cesty:

1) ta lehci - pouzit posledni STI RA/STI 2019+ blok a hlavy. Cisla dilu:
10103AD020
11018AA930
11019AA970
Ma pevnejsi pisty nez predchozi rocniky a vsechny posledni upravy, ktery do toho vyrobce dal. Vsechno ostatni stejne. Melo by to byt bez problemu. Naladit se to musi pak stejne.

2) ta horsi ale zajimavejsi cesta - najit kompletni EJ207 z 2018+ japonskyho STI vcetne turba, elektriky, svodu, kaplicky... proste komplet udelat japonskej dvoulitr.

Uchladit chladicem oleje se podle me musi kazdej trochu svizneji pouzivanej EJ z toho co sem za ty roky videl.

ahoj, dika za reakci, vazim si kazde pomoci,
nicmene soude dle komunikace s ruznyma lidma subaru komunity (forum nasoic, subi-performance, Smeedia i jinych) , je RA precenovana vec, ringlandy praskaji i na nem, blok je stejny uplne, RAckem boohuzel temer nic nevyresis

RA beru jako variantu, levnejsi a rychlejsi, nicmene ne definitivni a rozhodne ne optimalni
WRX STI 2019 ❤
ex :
Hyundai i30N 2022
Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm ❤
Audi A4 Avant B6 1.8T Quattro
Odpovědět

Zpět na „Motor“