Zavzdušňovanie chladiaceho systému
Zavzdušňovanie chladiaceho systému
Nazdar,
Mám dotaz na Subaru znalých. Mám Outback 3.0r r.v.2004. Auto pri jazde vo vyššej záťaži vytláča vodu do nádržky povrch a bublinkuje. Určite všetkých napadne tesnenie pod hlavou.
Pre upresnenie: 1.auto sa neprehrieva, po výmene termostatu teplota podľa FreeSSM max do 88 stupňov.
2. žiadna voda v oleji(bez emulzie, olej čistý)
3. výfukové plyny čisté, bez pary.
4. chladiaca kvapalina čistá, bez škvŕn od oleja.
Pri normálnej jazde vyzerá všetko ok, ako náhle idem do kopca a trošku mu pridám vytlačí vodu, bublinkuje, zavzdušní sa(prestane kúriť v nízky otáčkach) a teplota sa zdvihne na 93 stupňov max.
Vymenil som vrchnú hadicu s malou dierkou a termostat (starý otváral niekde cez 98 stupňov).
NERÁD BY SOM VYBERAL MOTOR A ZISTIL, ŽE TO NIE JE TESNENIE.
ZA VŠETKY DOTAZY VOPRED ĎAKUJEM.
Mám dotaz na Subaru znalých. Mám Outback 3.0r r.v.2004. Auto pri jazde vo vyššej záťaži vytláča vodu do nádržky povrch a bublinkuje. Určite všetkých napadne tesnenie pod hlavou.
Pre upresnenie: 1.auto sa neprehrieva, po výmene termostatu teplota podľa FreeSSM max do 88 stupňov.
2. žiadna voda v oleji(bez emulzie, olej čistý)
3. výfukové plyny čisté, bez pary.
4. chladiaca kvapalina čistá, bez škvŕn od oleja.
Pri normálnej jazde vyzerá všetko ok, ako náhle idem do kopca a trošku mu pridám vytlačí vodu, bublinkuje, zavzdušní sa(prestane kúriť v nízky otáčkach) a teplota sa zdvihne na 93 stupňov max.
Vymenil som vrchnú hadicu s malou dierkou a termostat (starý otváral niekde cez 98 stupňov).
NERÁD BY SOM VYBERAL MOTOR A ZISTIL, ŽE TO NIE JE TESNENIE.
ZA VŠETKY DOTAZY VOPRED ĎAKUJEM.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 21829
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Zavzdušňovanie chladiaceho systému
Asi ti každý řekne že voda jen tak bublinkovat nebude a nikde jinde se ti tam "vzduch"
dostat nemůže než přes těsnění hlavy. Jinak pro tvůj klid. Existují přístroje, které ti zjistí jestli je to těsnění
https://www.univer.cz/pristroj-pro-zjis ... 0-2g-id120
Tak si najdi servis co ho má a uvidíš.
dostat nemůže než přes těsnění hlavy. Jinak pro tvůj klid. Existují přístroje, které ti zjistí jestli je to těsnění
https://www.univer.cz/pristroj-pro-zjis ... 0-2g-id120
Tak si najdi servis co ho má a uvidíš.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24713
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Zavzdušňovanie chladiaceho systému
Jako jedna z oblíbených dalších věcí, která na tom chladícím okruhu je, je to víčko na chladiči, které v ideálním stavu má držet nějaký specifický tlak. Ale popravdě netuším, jestli by víčko mohlo udělat až takovýhle brajgl...
Re: Zavzdušňovanie chladiaceho systému
Tísko pod hlavou, ten tester mám v liberci
Re: Zavzdušňovanie chladiaceho systému
Ako aj mne to vychádza na to tesnenie, len ma pletie tá teplota. Je dosť stabilná a v poriadku. Rozmýľam nad netesnostou pred vodnou pumpu, kde by za určitých okolností mohlo prisať vzduch.
Víčko som menil.
Víčko som menil.
Re: Zavzdušňovanie chladiaceho systému
Vodní pumpa ti stále bude jen téct ale přisávat nebude. Udělej ten test na co2 v chladící kapalině a budeš mít jasno
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 26275
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Zavzdušňovanie chladiaceho systému
Tj pravda,pumpa by "jen" tekla.Ale to víčko bych vyměnil jako první,to dokáže dělat právěže paseku.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Zavzdušňovanie chladiaceho systému
Čo to bolo nakoniec? Máme podobný problém
Re: Zavzdušňovanie chladiaceho systému
Urobiť test na prítomnosť CO2 v chladiacej kvapaline a hned máš jasno https://filtreaoleje.sk/detail-produktu ... ZgQAvD_BwE
Inak by to mali vedieť urobiť v každom servise. Ak nechceš aby ťa zodrali z kože, tak si to urob sám.
Pretože neznalý zákazník nevie kolko to stojí tak aby si neplatil 50€ vrátane práce za 20min ich času
Inak by to mali vedieť urobiť v každom servise. Ak nechceš aby ťa zodrali z kože, tak si to urob sám.
Pretože neznalý zákazník nevie kolko to stojí tak aby si neplatil 50€ vrátane práce za 20min ich času
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...