Startovaci stanice a powerbanka

V této části bychom měli diskutovat o technických problémech, které nelze zařadit do konkrétní kategorie
Odpovědět
Uživatelský avatar
HAD
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1500
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vladimír Šitavanc
Bydliště: Liberec

Startovaci stanice a powerbanka

Příspěvek od HAD »

Ahoj, tak se mi stalo, že jsem služebního Forestra po 14 denní odstávce nenastartoval. Asi měsíc spátky jsem zapomněl na rozsvícené stropní světlo, vybil akumulátor a musel potupně nastartovat přes kabely. Ačkoliv denně najedu 120-130 km tak se mi to na něm asi podepsalo a po 14 dnech stojánky v mrazu jsem auto sice otevřel, ale nenastartoval. Koupil jsem si startovaci powerbanku, co jsem viděl na YT u Martina Vaculíka a funguje perfektně. Už nejsem odkázán na pomoc někoho s kabely, nastartuju si sám. Stane se součástí výbavy vozidla.
Máte s tím někdo zkušenost? Stála cca 2500, 12 000mAh, hmotnost 350 g. Startovací proud 300A, maximální proud 600A. Integrovaná lampička, možnost nabít si mobil přes USB nebo notebook. Intergovaný signál SOS.
Přílohy
20250107_151851.jpg
20250107_151909.jpg
HAD

Forester 2.0 XT AT, MY2014,
Obrázek
XV 2.0 iS e-boxer
Obrázek
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16729
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Startovaci stanice a powerbanka

Příspěvek od quickly »

Já mám powerbanku od Lidlu a už jsem s ní nastartoval 3 auta a v pohodě.
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
MirekK
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: úte úno 08, 2022 5:39 pm
Jméno a příjmení: Miroslav Kokinda
Bydliště: Brandýs nad Orlicí

Re: Startovaci stanice a powerbanka

Příspěvek od MirekK »

Já mám Topdon JS1200. Loni v lednu jsem Forestra v mrazu nenastartoval. Měl jsem starou baterku a auto asi dva týdny stálo. S powerbankou chytlo na třetí pokus. Vybila se při tom čtvrtina její kapacity.
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22735
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Startovaci stanice a powerbanka

Příspěvek od HonzaCZ »

Zdar HADe, já mám Noco GBX45 a funguje to pěkně. Rychlý nabíjení (60 W), nevybíjí se, když se to nepoužívá. Použití jednoduché. Už jsem s tím startoval i 3.0 dýzl v zimě, kterej sotva rozsvítil budíky, a dalo to.

Ale v autě zaparkovaným venku bych to nenechával (mráz, horko).
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10930
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Startovaci stanice a powerbanka

Příspěvek od Mira »

Má tu z Lidlu 4. rok.
https://www.lidl.cz/p/ultimate-speed-st ... XaEALw_wcB
Je v autě venku a loni startovala asi 5x v pohodě. aniž by zmizela čárka z kapacity. Preventivně ji nechám pouze na podzim vždy dobít.
Naposledy upravil(a) Mira dne úte led 07, 2025 4:12 pm, celkem upraveno 1 x.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
Austin
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 308
Registrován: úte zář 18, 2018 10:55 pm
Jméno a příjmení: Martin
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Startovaci stanice a powerbanka

Příspěvek od Austin »

Pořídil jsem NOCO GB40 1000A, za cenu něco málo přes 2000Kč ovšem v létě,
a už jsem s tím nastartoval několik aut vč. velkých dieselů.
Je potřeba jít podle návodu tj. připojit a nechat chvíli sosat do baterky a pak takřka bez žhavení rovnou startovat,
píšou tam že žhaviče umí zdroj slušně vysosnout. (podstatnou část kapacity)
Popisuji startování v minus teplotách, kdy je nutné protočit motor a ono to chytne.
U menších benzínů je to jedno, nemají žhaviče. Startoval jsem auta s vymlácenými bateriemi, že ani nesvítily budíky skoro.
Jedna podmínka tam je - když takto nastartuji diesel, opravdu vylítne velká část kapacity a pak je potřeba to několik hodin dobíjet, s tím je nutno počítat.
https://www.battery-import.cz/noco-2/no ... droj-gb40/


Obrázek
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22735
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Startovaci stanice a powerbanka

Příspěvek od HonzaCZ »

Aha, koukám, že GB40 má ještě micro USB. To bude s tím nabíjením asi horší. GBX45 se připojí na 65W USB-C PD nabíječku a je to nabité do hodiny.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 51152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Startovaci stanice a powerbanka

Příspěvek od VDC »

Já mám nějakých 5 let nějakou noname a funguje velmi spolehlivě.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
lojzmen
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 398
Registrován: ned srp 30, 2009 11:38 pm
Jméno a příjmení: Lojza
Bydliště: Ostrava-Poruba

Re: Startovaci stanice a powerbanka

Příspěvek od lojzmen »

Mám tu z Lídlu, co má LiFePo4 baterii. Dva benzíny už nastartovala.
Jeden ne, protože se mu při startu uvnitř přerušil akumulátor (prý rok starý).
Ze začátku světýlka žhnula, pak už nic. Testerem měřený odpor akumulátoru nekonečno, napětí nula.
Startovačka pípala.
Subaru XV 2,0i Active 6MT 110kW r.2012
Ex:Daihatsu Sirion 1,3L r.2005, Legacy 2,0 AT r.2000, Impreza 1,8 MT asi 1995, nic, Š100, nic, Š440, Tatraplán T600 s motorem 603
Odpovědět

Zpět na „Všeobecná technická diskuse“