Spolehlivost CVT (Lineartronic)
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
Další postup je takový, že servisní technik to má příští týden probrat s vedením a dají vědět. Na Subaru ČR jsem nepsal, ale dobrý nápad. Ještě počkám co vymyslí dál.
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
Este by som pockal, nech sa servis vymackne, kde je problem a co s tym. A ked sa budu cukat, napis importerovi.
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
Ok, dík, asi to bude nejrozumnější.
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
Už to tady někdo psal předemnou ale co když to nesouvisí s CVT, rep. převodovkou jako takovou.
Třeba to nakonec bude nějaká blbost. Jdeš do servisu s CVT tak servis opravuje CVT a neřeší co by to mohlo být jného.
Třeba to nakonec bude nějaká blbost. Jdeš do servisu s CVT tak servis opravuje CVT a neřeší co by to mohlo být jného.
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
Ne, ne, já to dal do autorizovaného záručního servisu s popisem projevů závady, tu jsem dokladoval videozáznamy a osobně jsem jim to předvedl. Nijak jsem je nesměřoval k CVT. Co jsem tak pochopil, tak procházeli celé vozidlo a zkoušeli všemožné co by to mohlo způsobovat. Jediné co našli byl patrně rezonující airbox a né úplně standartní chování CVT což vyřešili tím co jsem už popsal. Ovšem vzhledem k tomu, že součástí CVT je též přední differenciál a vicelamela, stávají se hlavními podezřelými, obzvláště pokud se již vyloučily jiné, banálnější příčiny. Samozřejmě bych byl rád, kdyby se zjistilo, že jde o nějaký rezonující krycí plast.
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
jasně, rozumím. Tak držím palce ať to dobře dopadne a auto opraví.
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
Nečetl jsem všechny nápady, co by to mohlo být, tak se možná budu opakovat, ale to zní jako homokinetický klouby.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
Myslím, že to tady přímo ještě nepadlo. Každopádně: Začne to dělat vždy po 20-40 minutách jízdy, typicky při pomalé jízdě do kruhu na parkovišti, je jedno zda vpravo či vlevo, když přidám plyn tak to zmizí. Zvenku to z ní jako z oblasti pod autem zhruba v místě předních kol. Nejprve to bylo formou takového škrtání, v současné době to zní jako souvislé dření. Typicky když krátce před zastavením nechám auto plachtit v pomalé rychlosti. Takže nevím, kdyby to byl homokineticky kloub, zda by se to projevovalo stejně na obě strany, pokud by tedy nebyl KO na obou poloosách, což při 26.000km snad ani nelze předpokládat. A snad by na to servis i přišel....!? Dále bylo vyzkoušeno, že při zařazeným N nic nedře.
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
No tak to je dost podstatna informacia

Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
Jestli by na to přišli nebo ne nevím. Moje zkušenost s AS je, že co jim neřeknu, to neudělají, případně se závada "neprojeví". A co se dělo s autem před tím, než sis ho koupil taky nevíš. Klidně blbá série dílů, blbě namontovaný (bez tuku), ukradený díl.... zkrátka cokoli.
HK se ti projeví v záběru, pokud auto jen zvednou a roztočí kola, tak se to projevit nemusí.
Ale taky to může být i něco jinýho.
HK se ti projeví v záběru, pokud auto jen zvednou a roztočí kola, tak se to projevit nemusí.
Ale taky to může být i něco jinýho.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
K HK. Ono to v záběru právě nedělá. Jinak auto jsem kupoval jako nové, tak jedině chyba z výroby.
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
Tím z výroby myslím to, že než jsem ho koupil, tak se s tím mohlo dít něco jen v továrně. Jinak k info N = bez pazvuků, taktéž sděleno v servisu a zde jsem to už zmínil.