Spolehlivost CVT (Lineartronic)

Manuální nebo Automatická převodovka a diferenciál. Informace okolo nich jsou společné napříč jednotlivými modely.
Odpovědět
Hans72
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: úte lis 05, 2024 2:08 pm
Jméno a příjmení: Jan Šebek

Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)

Příspěvek od Hans72 »

Další postup je takový, že servisní technik to má příští týden probrat s vedením a dají vědět. Na Subaru ČR jsem nepsal, ale dobrý nápad. Ještě počkám co vymyslí dál.
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5818
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)

Příspěvek od Makovica »

Este by som pockal, nech sa servis vymackne, kde je problem a co s tym. A ked sa budu cukat, napis importerovi.
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
Hans72
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: úte lis 05, 2024 2:08 pm
Jméno a příjmení: Jan Šebek

Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)

Příspěvek od Hans72 »

Ok, dík, asi to bude nejrozumnější.
Uživatelský avatar
Levap
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2270
Registrován: ned říj 04, 2009 10:00 pm
Bydliště: Roztoky

Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)

Příspěvek od Levap »

Už to tady někdo psal předemnou ale co když to nesouvisí s CVT, rep. převodovkou jako takovou.

Třeba to nakonec bude nějaká blbost. Jdeš do servisu s CVT tak servis opravuje CVT a neřeší co by to mohlo být jného.
Obrázek
Impreza 2.0 MY18
Hans72
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: úte lis 05, 2024 2:08 pm
Jméno a příjmení: Jan Šebek

Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)

Příspěvek od Hans72 »

Ne, ne, já to dal do autorizovaného záručního servisu s popisem projevů závady, tu jsem dokladoval videozáznamy a osobně jsem jim to předvedl. Nijak jsem je nesměřoval k CVT. Co jsem tak pochopil, tak procházeli celé vozidlo a zkoušeli všemožné co by to mohlo způsobovat. Jediné co našli byl patrně rezonující airbox a né úplně standartní chování CVT což vyřešili tím co jsem už popsal. Ovšem vzhledem k tomu, že součástí CVT je též přední differenciál a vicelamela, stávají se hlavními podezřelými, obzvláště pokud se již vyloučily jiné, banálnější příčiny. Samozřejmě bych byl rád, kdyby se zjistilo, že jde o nějaký rezonující krycí plast.
Uživatelský avatar
Levap
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2270
Registrován: ned říj 04, 2009 10:00 pm
Bydliště: Roztoky

Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)

Příspěvek od Levap »

jasně, rozumím. Tak držím palce ať to dobře dopadne a auto opraví.
Obrázek
Impreza 2.0 MY18
Hans72
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: úte lis 05, 2024 2:08 pm
Jméno a příjmení: Jan Šebek

Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)

Příspěvek od Hans72 »

Díky
yeti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3249
Registrován: úte říj 26, 2010 3:20 pm

Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)

Příspěvek od yeti »

Nečetl jsem všechny nápady, co by to mohlo být, tak se možná budu opakovat, ale to zní jako homokinetický klouby.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Hans72
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: úte lis 05, 2024 2:08 pm
Jméno a příjmení: Jan Šebek

Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)

Příspěvek od Hans72 »

Myslím, že to tady přímo ještě nepadlo. Každopádně: Začne to dělat vždy po 20-40 minutách jízdy, typicky při pomalé jízdě do kruhu na parkovišti, je jedno zda vpravo či vlevo, když přidám plyn tak to zmizí. Zvenku to z ní jako z oblasti pod autem zhruba v místě předních kol. Nejprve to bylo formou takového škrtání, v současné době to zní jako souvislé dření. Typicky když krátce před zastavením nechám auto plachtit v pomalé rychlosti. Takže nevím, kdyby to byl homokineticky kloub, zda by se to projevovalo stejně na obě strany, pokud by tedy nebyl KO na obou poloosách, což při 26.000km snad ani nelze předpokládat. A snad by na to servis i přišel....!? Dále bylo vyzkoušeno, že při zařazeným N nic nedře.
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5818
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)

Příspěvek od Makovica »

Hans72 píše: pon lis 25, 2024 12:09 pm Dále bylo vyzkoušeno, že při zařazeným N nic nedře.
No tak to je dost podstatna informacia :)
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
yeti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3249
Registrován: úte říj 26, 2010 3:20 pm

Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)

Příspěvek od yeti »

Jestli by na to přišli nebo ne nevím. Moje zkušenost s AS je, že co jim neřeknu, to neudělají, případně se závada "neprojeví". A co se dělo s autem před tím, než sis ho koupil taky nevíš. Klidně blbá série dílů, blbě namontovaný (bez tuku), ukradený díl.... zkrátka cokoli.
HK se ti projeví v záběru, pokud auto jen zvednou a roztočí kola, tak se to projevit nemusí.
Ale taky to může být i něco jinýho.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Hans72
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: úte lis 05, 2024 2:08 pm
Jméno a příjmení: Jan Šebek

Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)

Příspěvek od Hans72 »

K HK. Ono to v záběru právě nedělá. Jinak auto jsem kupoval jako nové, tak jedině chyba z výroby.
Hans72
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: úte lis 05, 2024 2:08 pm
Jméno a příjmení: Jan Šebek

Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)

Příspěvek od Hans72 »

Tím z výroby myslím to, že než jsem ho koupil, tak se s tím mohlo dít něco jen v továrně. Jinak k info N = bez pazvuků, taktéž sděleno v servisu a zde jsem to už zmínil.
Odpovědět

Zpět na „Převodovka, Diferenciál“