Minisraz Ostrava!!! - kluzná plocha Libros !!!
- Rudolfo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1956
- Registrován: stř srp 05, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Rudolf Weissbrod
- Bydliště: Ostrava
Re: Minisraz Ostrava!!! - kluzná plocha Libros !!!
Potvrzuji konání akce, byl jsem mimo ČR. :4690:
Patrně bude jiných značek aut víc než Subaru, což zřejmě potvrzuje, že mistři světa jezdící na Subaru se již nepotřebují nic učit... ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: :ironie:
Proto máme tak rozšířenou diskusi na téma "Naše malé prohry". No co s vámi nadělám... :845:
Takže začátek je v neděli v 9:00 hod pokud by bylo potřeba, vyvěsím nějakou mapku pro přespolní.
Patrně bude jiných značek aut víc než Subaru, což zřejmě potvrzuje, že mistři světa jezdící na Subaru se již nepotřebují nic učit... ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD: :ironie:
Proto máme tak rozšířenou diskusi na téma "Naše malé prohry". No co s vámi nadělám... :845:
Takže začátek je v neděli v 9:00 hod pokud by bylo potřeba, vyvěsím nějakou mapku pro přespolní.
Mějte se Subarově
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 18905
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Minisraz Ostrava!!! - kluzná plocha Libros !!!
takze teoreticky muzu rict i tchanovi, co ma BMW?
(116i a 530xi - nevim, se kterym chtel jet)
(116i a 530xi - nevim, se kterym chtel jet)
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Rudolfo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1956
- Registrován: stř srp 05, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Rudolf Weissbrod
- Bydliště: Ostrava
Re: Minisraz Ostrava!!! - kluzná plocha Libros !!!
Klidně mu řekni. Možná tam s BMW nebude sám :811: oslovil jsem i jiné značky.
Jen ať se mi ozve, ať s ním mohu počítat. Pokud podniká klidně to může dát do nákladů a obdrží certifikát bezpečné jízdy.
Budu se těšit a myslím, že si to pěkně užijeme :drive:
:3gears: :3gears: :3gears:
Jen ať se mi ozve, ať s ním mohu počítat. Pokud podniká klidně to může dát do nákladů a obdrží certifikát bezpečné jízdy.
Budu se těšit a myslím, že si to pěkně užijeme :drive:
:3gears: :3gears: :3gears:
Mějte se Subarově
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 18905
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Minisraz Ostrava!!! - kluzná plocha Libros !!!
tak lidi .. zitra tesim se
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Tazzy
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 720
- Registrován: úte dub 03, 2012 9:55 am
- Jméno a příjmení: Silvie Šajdáková
Re: Minisraz Ostrava!!! - kluzná plocha Libros !!!
Ahoj, Děkujeme všem za dnešní sraz, hlavně Rudovi za bezchybnou organizaci :supeer: ....byl to super adrenalin a zase něco jiného......a hlavně jsme si odnesli super zážitky......i když jsme přijeli jen jako na čumendu a dokumentaci.....nakonec jsme si i My mohli zajezdit......Rudo Dííííííííííííky......někde to pak propijeme :cheers:
a pár fotek, zbytek je v galerii
a pár fotek, zbytek je v galerii
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Minisraz Ostrava!!! - kluzná plocha Libros !!!
Hezké vodotrysky :845: Mimochodem, kdo byl ta modrá réza 2ALxxxx?
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
- Tazzy
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 720
- Registrován: úte dub 03, 2012 9:55 am
- Jméno a příjmení: Silvie Šajdáková
Re: Minisraz Ostrava!!! - kluzná plocha Libros !!!
Modrou rézu měl nováček Hamoun......a jezdil pěkně......my to nějak nezvládli ,bo všichni měli VDC a my ne......tak jsme se jen na lávce točili a točili.....ale jinak super zážitky.... :657:
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 465
- Registrován: stř zář 02, 2009 10:06 pm
- Jméno a příjmení: Jan Bařák
- Bydliště: Hošťálková 554
Re: Minisraz Ostrava!!! - kluzná plocha Libros !!!
Super akce , mám hodně nových poznatků o chování auta v krizových situacích .
Jenom ten návrat domů trošku ubral na spokojenosti , dojel jsem na tři válce a čeká mě servis . Začalo svítit pečené kuře a blikat nápis crusse .
Zdraví Honzab
Jenom ten návrat domů trošku ubral na spokojenosti , dojel jsem na tři válce a čeká mě servis . Začalo svítit pečené kuře a blikat nápis crusse .
Zdraví Honzab
- Rudolfo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1956
- Registrován: stř srp 05, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Rudolf Weissbrod
- Bydliště: Ostrava
Re: Minisraz Ostrava!!! - kluzná plocha Libros !!!
Tak jsem se dostal teprve teď k počítači, a tak bych rád shrnul své poznatky a celkový průběh akce.
Hned v úvodu musím říci, že jsem velmi rád, že jsem akci pro malý počet účastníků neodvolal. :811:
Celkem se nás nakonec sešlo 5 Subaru a jeden Renault s předním náhonem. Tedy 6 vozidel :811: . Vzhledem k tomu, že se akce konají, až když je nahlášených nejméně 10 vozidel :845: , patří dík pochopení provozovatelů, kteří tuto akci přesto pro nás uspořádali. Výhodou malého počtu bylo to, že jsme si o to více zajezdili :supeer:
Průběh akce:
1. Nejdříve jsme se pobavili na učebně o Bezpečné jízdě a i pro ostřílené kozáky tam bylo mnoho zajimavého.
- Například víte, že nyní se má držet volant v 3/4 na 3 ??
A víte proč?? Jednak, aby v krizových situacích se lépe otáčelo volantem, ale hlavně, že při explozi airbacku, by tento při nesprávné poloze rukou, by vám tyto ruce přibral a poškodil. V horším případě by jste je měli ve vlastním obličeji.
- Nebo kde dávat lepší vzorek pneumatik?
Dopředu, či dozadu? Logicky by jste řekli dopředu, ale správně je dozadu. Auto má deformační zóny hlavně vpředu a proto je lepší náraz na čumák. V okamžiku lepších pneumatik na předku se smyk stane přetáčivým a vy trefíte strom bokem, což je mnohem horší.
Diskuse byla neformální a přátelská - školitelé s námi probírali naše zkušenosti a zážitky. Zároveň bylo vyprávnění doplněno filmy s ukázkami průjezdu zatáčkami a vysvětleny způsoby zvládnutí jednotlivých typů smyků.
2. Další část bylo ježdění na kluzné ploše v zatáčce.
Zde jsme trénovali:
- jízdu normální - měli jsme se udržet na kluzné ploše, při maximální rychlosti (objezd vlevo i v pravo)
- kličkování mezi kužely, kdy se střídala kluzná část s mokrým asfaltem (objezd vlevo i v pravo)
- Jízda po kluzné zatáčce se střídavým zapínáním vodotrysků těsně před autem (objezd vlevo i v pravo) Varianta byla nejdříve kriticky zabrzdit a v dalších kolech nebrzdit a snažit se vyhnout. Což na hladkém povrchu byl docela problém.
Zde se pak projevila rychlost reakce a postřeh jednotlivých účastníků. Také zde samozřejmě záleželo na pneumatikách a rychlosti jízdy.
Hned v úvodu musím říci, že jsem velmi rád, že jsem akci pro malý počet účastníků neodvolal. :811:
Celkem se nás nakonec sešlo 5 Subaru a jeden Renault s předním náhonem. Tedy 6 vozidel :811: . Vzhledem k tomu, že se akce konají, až když je nahlášených nejméně 10 vozidel :845: , patří dík pochopení provozovatelů, kteří tuto akci přesto pro nás uspořádali. Výhodou malého počtu bylo to, že jsme si o to více zajezdili :supeer:
Průběh akce:
1. Nejdříve jsme se pobavili na učebně o Bezpečné jízdě a i pro ostřílené kozáky tam bylo mnoho zajimavého.
- Například víte, že nyní se má držet volant v 3/4 na 3 ??
A víte proč?? Jednak, aby v krizových situacích se lépe otáčelo volantem, ale hlavně, že při explozi airbacku, by tento při nesprávné poloze rukou, by vám tyto ruce přibral a poškodil. V horším případě by jste je měli ve vlastním obličeji.
- Nebo kde dávat lepší vzorek pneumatik?
Dopředu, či dozadu? Logicky by jste řekli dopředu, ale správně je dozadu. Auto má deformační zóny hlavně vpředu a proto je lepší náraz na čumák. V okamžiku lepších pneumatik na předku se smyk stane přetáčivým a vy trefíte strom bokem, což je mnohem horší.
Diskuse byla neformální a přátelská - školitelé s námi probírali naše zkušenosti a zážitky. Zároveň bylo vyprávnění doplněno filmy s ukázkami průjezdu zatáčkami a vysvětleny způsoby zvládnutí jednotlivých typů smyků.
2. Další část bylo ježdění na kluzné ploše v zatáčce.
Zde jsme trénovali:
- jízdu normální - měli jsme se udržet na kluzné ploše, při maximální rychlosti (objezd vlevo i v pravo)
- kličkování mezi kužely, kdy se střídala kluzná část s mokrým asfaltem (objezd vlevo i v pravo)
- Jízda po kluzné zatáčce se střídavým zapínáním vodotrysků těsně před autem (objezd vlevo i v pravo) Varianta byla nejdříve kriticky zabrzdit a v dalších kolech nebrzdit a snažit se vyhnout. Což na hladkém povrchu byl docela problém.
Zde se pak projevila rychlost reakce a postřeh jednotlivých účastníků. Také zde samozřejmě záleželo na pneumatikách a rychlosti jízdy.
Mějte se Subarově
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
- Rudolfo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1956
- Registrován: stř srp 05, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Rudolf Weissbrod
- Bydliště: Ostrava
Re: Minisraz Ostrava!!! - kluzná plocha Libros !!!
3. část byla jízda v naplněné vaně vody - nácvik akvaplaingu
- Zde jsme najížděli v různých rychlostech do plochy zalité vodou (cca 5 cm hluboké) a měli kličkovat mezi kuželi. Rychlost byla 30, 40, 50, 60 a 70 km a byl to docela masakr v té 70 km/hod (I "Já Hujer" jsem měl bobky) ::-DDD:
- pak jsme v té louži prováděli nácvik kritického brždění, zde jsme si uvědomili o kolik metrů je brzdná dráha delší mezi 50 a 60 km rychlostí.
Další byl nácvik rozhodování v kritických situacích
Jeli jsme v pruhu a ten se rozšiřovat do dvou pruhů, které končily semafory. Po průjezdu čidlem se nastavil náhodný stav semaforů. Buď červená stop v jednom pruhu a v druhém zelená šipka. Nebo stop oba pruhy. Nebo čistý průjezd. Řidič se tedy musel rozhodnout, zda brzdit, či měnit směr úniku do volného pruhu (pokud byla ta možnost). Samozřejmě se zvyšující se rychlosti byla doba na správné rozhodnutí děsivě krátká. Někteří prohučeli i tu červenou...
Zlatým hřebem byla kyvná (smyková deska)
Ta byla řízena počítačem a dle změřené rychlosti, simulovala velikost a rychlost smyku. Důležité bylo jet rovnoměrnou rychlostí. Začínali jsme na 30 km/hod a maximum byla 50 km rychlost.
- ze začátku jsme se učili pouze korigovat smyk při různých rychlostech
- v dalších jízdách už tryskaly vodotrysky v některých místech a my ještě při té korekci smyku museli vyhýbat těm vodotryskům.
Vše jsme zkoušeli při různých nájezdových rychlostech. Samozřejmě se zde projevila kvalita pneumatik a u nových aut korekce smyku elektronikou. Také funkce mezičlánku (řidiče) byla důležita a při přetáčivém smyku záleželo na rychlosti otáčení volantu při nastavování kol. Zde se projevily zkušenosti starších zkušenějších řidičů. Samozřejmě při vypnutí elektroniky se nutnost pracovat volantem ještě zvýšila.
Na závěr jsme podiskutovali o průběhu akce v učebně. Ze stránky pracovníků LIBROS bylo o nás vzorně postaráno. Po celou dobu akce jsme byli ve spojení s instruktorem vysilačkou, který obsluhoval zařízení vodotrysky a tak. Vzhledem k tomu, že nás přijelo tak málo, zbylí instruktoři se rozprchli domů. Přesto tento jeden instruktor nás stačil řídit a mít připomínky k naší jízdě. Navíc už jsme pak sami cítili, kde soudruzi z NDR udělali chybu.
Závěrem - musím říci, že akce byla pro mne (celkem zkušeného řidiče - přes 1 100 000 km najetých bez nehody) velkým přínosem a myslím si, že jsem ji neabsolvoval naposled.
Jsem rád, že jsem nepodlehnul pesimistickým diskusním přízpěvkům a akci dotáhnul až do konce. :unami:
:3gears: :3gears: :3gears:
- Zde jsme najížděli v různých rychlostech do plochy zalité vodou (cca 5 cm hluboké) a měli kličkovat mezi kuželi. Rychlost byla 30, 40, 50, 60 a 70 km a byl to docela masakr v té 70 km/hod (I "Já Hujer" jsem měl bobky) ::-DDD:
- pak jsme v té louži prováděli nácvik kritického brždění, zde jsme si uvědomili o kolik metrů je brzdná dráha delší mezi 50 a 60 km rychlostí.
Další byl nácvik rozhodování v kritických situacích
Jeli jsme v pruhu a ten se rozšiřovat do dvou pruhů, které končily semafory. Po průjezdu čidlem se nastavil náhodný stav semaforů. Buď červená stop v jednom pruhu a v druhém zelená šipka. Nebo stop oba pruhy. Nebo čistý průjezd. Řidič se tedy musel rozhodnout, zda brzdit, či měnit směr úniku do volného pruhu (pokud byla ta možnost). Samozřejmě se zvyšující se rychlosti byla doba na správné rozhodnutí děsivě krátká. Někteří prohučeli i tu červenou...
Zlatým hřebem byla kyvná (smyková deska)
Ta byla řízena počítačem a dle změřené rychlosti, simulovala velikost a rychlost smyku. Důležité bylo jet rovnoměrnou rychlostí. Začínali jsme na 30 km/hod a maximum byla 50 km rychlost.
- ze začátku jsme se učili pouze korigovat smyk při různých rychlostech
- v dalších jízdách už tryskaly vodotrysky v některých místech a my ještě při té korekci smyku museli vyhýbat těm vodotryskům.
Vše jsme zkoušeli při různých nájezdových rychlostech. Samozřejmě se zde projevila kvalita pneumatik a u nových aut korekce smyku elektronikou. Také funkce mezičlánku (řidiče) byla důležita a při přetáčivém smyku záleželo na rychlosti otáčení volantu při nastavování kol. Zde se projevily zkušenosti starších zkušenějších řidičů. Samozřejmě při vypnutí elektroniky se nutnost pracovat volantem ještě zvýšila.
Na závěr jsme podiskutovali o průběhu akce v učebně. Ze stránky pracovníků LIBROS bylo o nás vzorně postaráno. Po celou dobu akce jsme byli ve spojení s instruktorem vysilačkou, který obsluhoval zařízení vodotrysky a tak. Vzhledem k tomu, že nás přijelo tak málo, zbylí instruktoři se rozprchli domů. Přesto tento jeden instruktor nás stačil řídit a mít připomínky k naší jízdě. Navíc už jsme pak sami cítili, kde soudruzi z NDR udělali chybu.
Závěrem - musím říci, že akce byla pro mne (celkem zkušeného řidiče - přes 1 100 000 km najetých bez nehody) velkým přínosem a myslím si, že jsem ji neabsolvoval naposled.
Jsem rád, že jsem nepodlehnul pesimistickým diskusním přízpěvkům a akci dotáhnul až do konce. :unami:
:3gears: :3gears: :3gears:
Mějte se Subarově
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
- Rudolfo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1956
- Registrován: stř srp 05, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Rudolf Weissbrod
- Bydliště: Ostrava
Re: Minisraz Ostrava!!! - kluzná plocha Libros !!!
Z akce mám spoustu videozáběrů, jak z palubní kamery, tak z ruční kamery. Bude chvíli trvat, než udělám klipy dle jednotlivých účastníků akce, tak mějte strpení.
Můžete se už teď těšit, koukal jsem už na ně :845:
Můžete se už teď těšit, koukal jsem už na ně :845:
Mějte se Subarově
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 18905
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Minisraz Ostrava!!! - kluzná plocha Libros !!!
Rudo - DIIK ..
a samozrejme vsem, kteri tak byli - rad jsem Vas poznal
akce byla PARADNI
diky mnozstvi ucastniku to bylo neformalni .. proste uzasne ...
ta modra impreza jsem teda ja .. tady mnozstvim prispevku novacek, jinak nejakou dobu uz jezdim ...
(subaru datuju 12/2007 do 08/2011 - Legacy - 130tkm,
od 08/2011 WRX - zatim jen 25tkm ...)
jenom doplnim
- v te vodni vane byly jen 3cm vody ... ne 5 ..
- na rozhazovaci desce bez VDC clovek nema sanci na nic, auto se roztoci bez ohledu na volant, plyn ... tohle me HODNE prekvapilo, kolik prace ta elektronika udela ...
v zime samozrejme rad (pomalu) bez VDC jezdim ... a uzivam si to .. ale z hlediska bezpecnosti je to obrovsky krok dopredu - pokud se clovek potrebuje nekam prepavit ...
- bylo nas malo, desky jsme si celkem uzili, takze jsem zkousel i bez VDC ... to jsem byl krome Tazzyho (ktery ho nema) asi sam
- rozdil brzdeni na vode z 49 a 78 byl BRUTALNI ....
- HonzaB s paradnima terennima gumama nam to na rozhazovaci desce natrel .. jako by tam ta deska nebyla, jel v podstate hned rovne
- vyhybaci manevr pres vodu v 40 a 50 opet obrovsky rozdil .. co ve 40 byla sranda, to uz byl v 50 problem ... ustali to temer vsichni v ramci kuzelu, ale uz jsem citil, jak se auto hrne ...
- zkouseni na semafory mi moc nesedlo - mozna, kdyby to bylo bez kuzelu .. aby clovek neresil, jestli je prejede .. nebo ty svetla niz ... premyslim nad tim ...
ten zacatek na kruhu byl fajn rozehrivaci .. kazdopadne tam "umrelo" hodne chodcu ... zvlaste ten jeden pod renaultem :D
a samozrejme vsem, kteri tak byli - rad jsem Vas poznal
akce byla PARADNI
diky mnozstvi ucastniku to bylo neformalni .. proste uzasne ...
ta modra impreza jsem teda ja .. tady mnozstvim prispevku novacek, jinak nejakou dobu uz jezdim ...
(subaru datuju 12/2007 do 08/2011 - Legacy - 130tkm,
od 08/2011 WRX - zatim jen 25tkm ...)
jenom doplnim
- v te vodni vane byly jen 3cm vody ... ne 5 ..
- na rozhazovaci desce bez VDC clovek nema sanci na nic, auto se roztoci bez ohledu na volant, plyn ... tohle me HODNE prekvapilo, kolik prace ta elektronika udela ...
v zime samozrejme rad (pomalu) bez VDC jezdim ... a uzivam si to .. ale z hlediska bezpecnosti je to obrovsky krok dopredu - pokud se clovek potrebuje nekam prepavit ...
- bylo nas malo, desky jsme si celkem uzili, takze jsem zkousel i bez VDC ... to jsem byl krome Tazzyho (ktery ho nema) asi sam
- rozdil brzdeni na vode z 49 a 78 byl BRUTALNI ....
- HonzaB s paradnima terennima gumama nam to na rozhazovaci desce natrel .. jako by tam ta deska nebyla, jel v podstate hned rovne
- vyhybaci manevr pres vodu v 40 a 50 opet obrovsky rozdil .. co ve 40 byla sranda, to uz byl v 50 problem ... ustali to temer vsichni v ramci kuzelu, ale uz jsem citil, jak se auto hrne ...
- zkouseni na semafory mi moc nesedlo - mozna, kdyby to bylo bez kuzelu .. aby clovek neresil, jestli je prejede .. nebo ty svetla niz ... premyslim nad tim ...
ten zacatek na kruhu byl fajn rozehrivaci .. kazdopadne tam "umrelo" hodne chodcu ... zvlaste ten jeden pod renaultem :D
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Rudolfo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1956
- Registrován: stř srp 05, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Rudolf Weissbrod
- Bydliště: Ostrava
Re: Minisraz Ostrava!!! - kluzná plocha Libros !!!
Děkuji Hamounovi za doplnění. Vodu ve vaně jsem jen odhadoval, nějak jsem to ve výkladu přeslechl. :655:
Zvláště na té kluzné zatáčce, kde jsme jezdili dveřma napřed, to bylo docela zábavné. Zde jsem taky zkoušel vypínat VDC, abych i s těžkým Forestrem driftoval. Bude to vidět na prvním filmečku, který teď "soukám" na YouTube. Mám ale pomalé připojení, tak to bude ještě chvíli trvat. :6066:
Chystám záběry z palubní kamery z jednotlivých stanovišť a pak se "pustím" do jednotlivých účastníků. :845:
Zvláště na té kluzné zatáčce, kde jsme jezdili dveřma napřed, to bylo docela zábavné. Zde jsem taky zkoušel vypínat VDC, abych i s těžkým Forestrem driftoval. Bude to vidět na prvním filmečku, který teď "soukám" na YouTube. Mám ale pomalé připojení, tak to bude ještě chvíli trvat. :6066:
Chystám záběry z palubní kamery z jednotlivých stanovišť a pak se "pustím" do jednotlivých účastníků. :845:
Mějte se Subarově
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 18905
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Minisraz Ostrava!!! - kluzná plocha Libros !!!
Na kluzne zatacce jsem vypnul VDC jenom jednou .. pak to kousek bokem slo ... ale zas pak se necemu vyhnout je problem ..
jinak se to hrnulo predkem ven a jen jsem slysel - pridat, pridat .. ale citil jsem, jak se to hrne ven .. takze jsem nepridaval az to koplo o vnejsi stranu, prehodilo se to a pak uz to s kontra slo fajn na plyn .. na blbosti s ruckou nebyl cas, ta plocha je celkem uzka ... a bylo treba se vyhybat prekazkam ...
kdyz jsme brzdili na vodni sloupec, s rozjezdem to slo spravnym smerem (dverma) - ale jen na 1 - od startu na plose ..
jakmile jsem najel s VDC na kluznou do zatacky, uz jsem to neprehodil ... chtelo to vic kolecek na cviceni, idealne cely den
za videa DIK, na to se TESIIIM
jinak se to hrnulo predkem ven a jen jsem slysel - pridat, pridat .. ale citil jsem, jak se to hrne ven .. takze jsem nepridaval az to koplo o vnejsi stranu, prehodilo se to a pak uz to s kontra slo fajn na plyn .. na blbosti s ruckou nebyl cas, ta plocha je celkem uzka ... a bylo treba se vyhybat prekazkam ...
kdyz jsme brzdili na vodni sloupec, s rozjezdem to slo spravnym smerem (dverma) - ale jen na 1 - od startu na plose ..
jakmile jsem najel s VDC na kluznou do zatacky, uz jsem to neprehodil ... chtelo to vic kolecek na cviceni, idealne cely den
za videa DIK, na to se TESIIIM
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Rudolfo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1956
- Registrován: stř srp 05, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Rudolf Weissbrod
- Bydliště: Ostrava
Re: Minisraz Ostrava!!! - kluzná plocha Libros !!!
První filmeček z kabiny vozu - kluzná zatáčka
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VQTD9t9VDGM[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VQTD9t9VDGM[/youtube]
Mějte se Subarově
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009