vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 351
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
@VDC Beriem to tak, že je lacnejšie ho udržiavať kým to pôjde, ako kúpiť niečo nové za nezmyselné peniaze (20 000 € +). A bežná údržba by u nového nebola lacnejšia.
@sima Cooper WSC sa obuli v pravý čas, dnes bolo 3 stupne pod nulou. Po letných R16 je to teraz na zimných R15 trochu v zákrutách nie také isté. Aj staré zimné Nokian Hakkapeliitta R2 (205/70/15) sa mi zdali istejšie. Pripisujem to tomu, že Nokiany už boli hĺbkou dezénu pri svojom minime, a tieto nové Coopery majú plný dezén (musím premierať či 9 mm alebo viac) a pomerne široké drážky medzi lamelami, tak nie sú také tuhé voči priečným silám pri odvalovaní. No je to zimná offroadová guma.
Inak, pôvodne ķeď som kúpil R16, tak som ich chcel na zimu pre Nokian Hakkapeliitta R5, 215/60/16, ktoré majú v materiáli behúňa kryštáliky podobne ako Vraniky s Green Diamond. Ale po zrenovovaní R16, som sa rozhodol, že ich bude škoda na zimu. Ak by vyrábali Hakkapeliitta R5 v 205/70/15 alebo 215/65/15, tak by som do nich šiel. Ešte som chcel do TP dopísať rozmer 205/65/16, čo by obvodov zodpovedalo mojím rozmerom, ale nechceli mi to zapísať. Chcel som to preto, že Hakkapeliitta R5 205/65/16 bola za 107 € a 215/60/16 bola za 157 €. To by sa ušetrilo na nejaké R16 disky. Ale čo potom so sadami diskov R15?
@sima Cooper WSC sa obuli v pravý čas, dnes bolo 3 stupne pod nulou. Po letných R16 je to teraz na zimných R15 trochu v zákrutách nie také isté. Aj staré zimné Nokian Hakkapeliitta R2 (205/70/15) sa mi zdali istejšie. Pripisujem to tomu, že Nokiany už boli hĺbkou dezénu pri svojom minime, a tieto nové Coopery majú plný dezén (musím premierať či 9 mm alebo viac) a pomerne široké drážky medzi lamelami, tak nie sú také tuhé voči priečným silám pri odvalovaní. No je to zimná offroadová guma.
Inak, pôvodne ķeď som kúpil R16, tak som ich chcel na zimu pre Nokian Hakkapeliitta R5, 215/60/16, ktoré majú v materiáli behúňa kryštáliky podobne ako Vraniky s Green Diamond. Ale po zrenovovaní R16, som sa rozhodol, že ich bude škoda na zimu. Ak by vyrábali Hakkapeliitta R5 v 205/70/15 alebo 215/65/15, tak by som do nich šiel. Ešte som chcel do TP dopísať rozmer 205/65/16, čo by obvodov zodpovedalo mojím rozmerom, ale nechceli mi to zapísať. Chcel som to preto, že Hakkapeliitta R5 205/65/16 bola za 107 € a 215/60/16 bola za 157 €. To by sa ušetrilo na nejaké R16 disky. Ale čo potom so sadami diskov R15?
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 50831
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
S tím samozřejmě nelze než souhlasit !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 25906
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
přesně tak to mám i já, není nad čím... samozřejmě mám ještě jiné důvody, třeba mám rád stará auta, obecně dobré staré věci nepatří do šrotu
Jo Hakkapeliitta jsou známé, i tu se probírali, myslím, že Zhor? je má taky ale s hroty
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 351
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
"Chyba P0519"
Zatiaľ so v súvislosti s P0159 nič neriešil. Mám tu dáta z OBD. Napadá nejakého "motorára" určitá súvislosť z daných dát?
Zatiaľ so v súvislosti s P0159 nič neriešil. Mám tu dáta z OBD. Napadá nejakého "motorára" určitá súvislosť z daných dát?
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 25906
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Jsi se sice nepřipomněl, ale já si dnes při přejímce mého forejse vzpomněl. Pan servisák ochotně pátral v PC, trvalo to, má tam toho mega moc, tak jsem ho pak nechtěl trápit a zdržovat, jen našel to OEM 32008AA074. A že to samozřejmě pak uvádí podivně a špatně jako spínač zpátečky, přitom je to spínač neutrálu. Nevím, zda jsem ti pomohl, fakt byl dnes fofr, večer užvasco píše: ↑čtv říj 31, 2024 2:52 pm @sima čo konkrétne si dával ako náhradu čidla neutrálu?
Pre môj model sú OEM čísla pre čidlo neutrálu 32008AA074 resp. 32008AA073 resp. 32008AA071.
čidlo cuvacích svetiel je 32005AA051 resp. —AA0052, —AA053, —AA131.
Ak zadám OEM číslo čidla neutrálu, tak v e-shopoch s aftermarket náhradnýmiu dielmi vyhľadá diel ako "Spínač cúvacích svetiel".
Ak by obe čidla (neutárlu i spiatočky) boli úplne rovnaké, tak by ich Subaru ponúkalo pod rovnakým číslom. Možno je iná dĺžka vodičov? Nefungujú rovnako?
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 351
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
@sima díky. OME čísla sú mi jasné, tak nebude zrada ak by sa objednal originál. Ty si však písal, že si dával "aftermarket" (zdá sa mi, že si spomínal talianského výrobcu). Chcel som vedieť čo konkrétne ti funguje, vzhľadom k tým nejasnostiam pri aftermarket dieloch (protichodné slovné označenie voči OEM číslu).sima píše: ↑čtv lis 14, 2024 8:56 pm Jsi se sice nepřipomněl, ale já si dnes při přejímce mého forejse vzpomněl. Pan servisák ochotně pátral v PC, trvalo to, má tam toho mega moc, tak jsem ho pak nechtěl trápit a zdržovat, jen našel to OEM 32008AA074. A že to samozřejmě pak uvádí podivně a špatně jako spínač zpátečky, přitom je to spínač neutrálu. Nevím, zda jsem ti pomohl, fakt byl dnes fofr, večer už
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 351
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
"Rozšírenie lakťovej opierky — J2010SA010OK Armrest"
Neviete či uvedené J2010SA010OK pasuje na SG pred FL (02-05), alebo je to len pre SG FL (06-08)?
Niekde som čítal, že ak chcete rozšírenie lakťovej opierky na SG pred FL, tak je to možné z SG FL ale sa musí vymeniť aj s celým stredovým tunelom.
Tento diel však je v katalógu príslušenstva pre SG MY2003.
Neviete či uvedené J2010SA010OK pasuje na SG pred FL (02-05), alebo je to len pre SG FL (06-08)?
Niekde som čítal, že ak chcete rozšírenie lakťovej opierky na SG pred FL, tak je to možné z SG FL ale sa musí vymeniť aj s celým stredovým tunelom.
Tento diel však je v katalógu príslušenstva pre SG MY2003.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 25906
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Ital to byl, to ano.vasco píše: ↑pát lis 15, 2024 8:30 am @sima díky. OME čísla sú mi jasné, tak nebude zrada ak by sa objednal originál. Ty si však písal, že si dával "aftermarket" (zdá sa mi, že si spomínal talianského výrobcu). Chcel som vedieť čo konkrétne ti funguje, vzhľadom k tým nejasnostiam pri aftermarket dieloch (protichodné slovné označenie voči OEM číslu).
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 351
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
"STK + EK"
295 000 km
Pred tromi dňami som sa spamätal, že nám končí zajtra platnosť STK a EK. Včera prebehla príprava - výmena žiaroviek v obrysových svetlách. Keďže začalo pršať, vzal som auto pod strechu na umývačku. ... veď kto by v daždi umýval auto.
Dnes pripravený na kontrolu. Bez známosti. Ďalšie dva roky má SG-čko zelenú jazdiť.
Podľa testu zbrzdenia boli hodnoty nepatrne nižšie ako pri poslednej kontrole. Teraz sú mesiac nové hladké kotúče EBC a zelené platničky EBC. Predtým tam boli hladké kotúče ATE a čierne platničky EBC. Očakával som lepšie hodnoty.
Doobeda prišla zásielka z Rumunska od predajcu čo som dával do pozornosti. Príde na výmenu chladiča, výmenu pravého spätného zrkadla a od dnes je radosť z extenzie lakťovej opierky v stredovom tuneli. Lakťová opierka v sedadle šoféra sa zdvihne, aby nešpatila.
295 000 km
Pred tromi dňami som sa spamätal, že nám končí zajtra platnosť STK a EK. Včera prebehla príprava - výmena žiaroviek v obrysových svetlách. Keďže začalo pršať, vzal som auto pod strechu na umývačku. ... veď kto by v daždi umýval auto.
Dnes pripravený na kontrolu. Bez známosti. Ďalšie dva roky má SG-čko zelenú jazdiť.
Podľa testu zbrzdenia boli hodnoty nepatrne nižšie ako pri poslednej kontrole. Teraz sú mesiac nové hladké kotúče EBC a zelené platničky EBC. Predtým tam boli hladké kotúče ATE a čierne platničky EBC. Očakával som lepšie hodnoty.
Doobeda prišla zásielka z Rumunska od predajcu čo som dával do pozornosti. Príde na výmenu chladiča, výmenu pravého spätného zrkadla a od dnes je radosť z extenzie lakťovej opierky v stredovom tuneli. Lakťová opierka v sedadle šoféra sa zdvihne, aby nešpatila.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 50831
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Paráda, gratuluju !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3950
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Vasco ta operka je paradni, jeste prakticka.
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 351
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
@StandaB od prvého momentu spokojnosť a neľutujem jej kúpu.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
- wenzel
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 368
- Registrován: sob bře 06, 2021 9:16 am
- Jméno a příjmení: Václav Šikl
- Bydliště: Šumperk
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
@vasco Gratuluju a kvituju, že se tak staráš, tyhle starý Forestery jsou k nezaplacení. Furt se mi stýská po SF, ale SG byli dotažený k dokonalosti, alespoň mou optikou. Jednoduchý, funkční, praktický a naprosto univerzální. Mám FL, ale před je naprosto krásný a za mě nejpovedenější design . Mě STK čeká v januári a už jsem nachystanej ..
Forester 2.0 AT, 2006
Superb VR6, 3.6, AT, 2012
Superb VR6, 3.6, AT, 2012
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 25906
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Přesně jsi to vystihl a popsal to mě připomíná, že mě zjara taky čeká STK lesníka. Tentokrát zvažuji, jestli si neudělat emise zkusmo předem, nebo se domluvit, vyjde nevyjde (zatím prý nikdy nebyl problém) a poté dle toho štempl neštempl a pak zajet už jen na ofiko STK, to není možné aby lesník neprošel, případně led světla přední zakrytuji, zalepím páskou a el. odpojím, lauf no name snad vadit nebude a pak už mě opravdu nic nenapadá.
Vasco ty víš proč se staráš a dobře se staráš
Vasco ty víš proč se staráš a dobře se staráš
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98