Koroze na voze (všeobecně)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 50398
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Pěkný
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- JRJ
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2658
- Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
- Jméno a příjmení: ヤン 老師 ヤクビーク
- Bydliště: Praha
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Tohle:
Spíš mi dělá starost tohle: Co s tím? Je to blbý místo. Nějakej profík v Praze a okolí?
Jsem odrezil a přestříkal. Už asi potřetí. Má to cenu řešit víc, když zbytek lemu je OK? Levý blatník zatím nekvete.Spíš mi dělá starost tohle: Co s tím? Je to blbý místo. Nějakej profík v Praze a okolí?
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Subaru Legacy wagon MY2004
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 15674
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Koroze na voze (všeobecně)
JRJ: jen tím oddaluješ nevyhnutelné. Jediný trvalý řešení je vyříznout a navařit zdravej plech. Ta hrana u skla je nepříjemná, to se taky těžko řeší bez demontáže skla. Ale něco podobnýho měl tuším @podvlada a nějak to snad pořešil s tím, že nechal sklo na autě, prostě vybrousil, kam se dostal. Ale jestli mu to drží, nebo jestli to zas vylezlo, to nevím.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Hele ten lem. Aby to vydrželo, tak se to musí vybrousit na čistej plech. Nesmí tam zbýt ani takové ty černé flíčky.
Ale obávám se, že tady to vybrousit na čistej plech by znamenalo, že tam bude díra.
Ale obávám se, že tady to vybrousit na čistej plech by znamenalo, že tam bude díra.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- JRJ
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2658
- Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
- Jméno a příjmení: ヤン 老師 ヤクビーク
- Bydliště: Praha
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Právě, že ten lem jsem poprvé odrezil a vybrousil až na čistej plech, pak dal penetrační základovku, barvu a lak. Stejně to začalo znovu reznout a prorezlo durch, až jsem nabyl dojmu, že jsem to svým amatérským zásahem urychlil. Proto bych nerad takhle domrvil střechu.
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Subaru Legacy wagon MY2004
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 11056
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Máš pravdu, dělal jsem to se sklem v autě, ale při další výměně skla jsem to opravoval i se sklem venku.Tapan píše: ↑úte čer 11, 2024 1:31 pm JRJ: jen tím oddaluješ nevyhnutelné. Jediný trvalý řešení je vyříznout a navařit zdravej plech. Ta hrana u skla je nepříjemná, to se taky těžko řeší bez demontáže skla. Ale něco podobnýho měl tuším @podvlada a nějak to snad pořešil s tím, že nechal sklo na autě, prostě vybrousil, kam se dostal. Ale jestli mu to drží, nebo jestli to zas vylezlo, to nevím.
Tady nejdřív se sklem:
viewtopic.php?f=39&t=7911&start=435#p405792
viewtopic.php?f=39&t=7911&start=450#p405874
viewtopic.php?f=39&t=7911&start=465#p406230
a pak po čase s vyndaným sklem:
viewtopic.php?f=39&t=7911&p=493296#p493295
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
BMW E61 550 '04 4.8 V8 270 kW, LPG <vlákno zde>
ex Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW
BMW E61 550 '04 4.8 V8 270 kW, LPG <vlákno zde>
ex Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW
Re: Koroze na voze (všeobecně)
To je zadný lem?
Ak je, tak tak to zhrdzavelo preto, lebo diera už z vnútornej strany bola.
Mal som to na Legacy a tolko som to odkladal, až mi to prehrdzavelo ako tebe a potom to bola robota na pol dna, pretože vnútorný lem nekúpiš, iba vonkajší
Ak je, tak tak to zhrdzavelo preto, lebo diera už z vnútornej strany bola.
Mal som to na Legacy a tolko som to odkladal, až mi to prehrdzavelo ako tebe a potom to bola robota na pol dna, pretože vnútorný lem nekúpiš, iba vonkajší
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5397
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Koroze na voze (všeobecně)
já mám něco podoného u outbacka už dost dlouho, několik roků , jednou jsem to zkusil obrousit ,ale do zravého by to nešlo tak jsem to zamáznul nějakým hameritem přímo na rez , cca rok možná dva to nepostupovalo, pak to začlo zase , nebyla chuť to nějak řešit , tak sem tam jsem na to stříkl nějaký olej a ono to vždycky chvílí vydrží a jak to začíná chytat lišku zase tak to zase namastím a kupodivu to tak nějak funguje a moc nepostupuje, ono to není trvalé řešení , ale na starém vraku to pár let může pomoct a mezitím nejspíš shnije podvozek a auto půjde do šrotu , takže oddálit by to asi takhle šlo , nejlepší by bylo dostat ten olej i dovnitř, jestli je tam už někde třeba malá dírka jako u mě , u toho předního skla nahoře to mám taky , tam jsem to oškrábal a natřel barvou přímo na rez a tam to celkem funguje a nepostupuje , asi na to nejde tolik ta sůl
- JRJ
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2658
- Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
- Jméno a příjmení: ヤン 老師 ヤクビーク
- Bydliště: Praha
Re: Koroze na voze (všeobecně)
@podvlada Díky, zkusím to. Pokud to nepomůže budu holt muset sehnat nějakého autoklepíře.
All: Ten lem blatníku mě nijak netrápí. To je jen estetická vada. Ale nerad bych, aby mi zatékalo střechou.
All: Ten lem blatníku mě nijak netrápí. To je jen estetická vada. Ale nerad bych, aby mi zatékalo střechou.
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Subaru Legacy wagon MY2004
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Ten lem blatníku je daleko väčší prúser, tam je medzi vonkajším a vnútorným blatníkom prach, hlina, kde sa drží vlhkosť a preto to vystupuje von (samozrejme aj do vnútra) a najhoršie že ked vznikne diera tak to potom vo velkom tečie dozadu do kapsy a aj do prahu.
Potom za nejakú dobu sú diery zrazu všade a to opraviť potom nie je lacné a najhoršie že na to ani nikoho nevieš zohnať.
Strecha je povrchová korozia, tam neexistuje aby to hrdzavelo z vnútornej strany = teda od kabíny - to sa ošetrí iba zvonku
Potom za nejakú dobu sú diery zrazu všade a to opraviť potom nie je lacné a najhoršie že na to ani nikoho nevieš zohnať.
Strecha je povrchová korozia, tam neexistuje aby to hrdzavelo z vnútornej strany = teda od kabíny - to sa ošetrí iba zvonku
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5816
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Koroze na voze (všeobecně)
souhlas, "puchyr" na hrane okna mame na Forejsu taky uz nejaky ten rok (budu resit az s vymenou skla) a nic zvlastniho se tam nedeje, mezitim si brzy ale strihnu podruhe lemy
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Táta trefil berlingem srnku. Takže nárazník, světlo a kapota. Kdy už jsem to měl rozebraný, tak údržba koroze.
Bylo to tam pod podběhem poněkud chycené. Tak jsem to obrousil na natřel epoxidem. Při té příležitosti jsem mohl konečně vyzkouše i tlakovou nádobu na nástříky a dutiny z Demashop. Ze začátku nic moc, chtělo to trošku naředit a pak to fungovalo moc pěkně.
Zakrytej byl jen motor a chladič. To jen na ukázku jak jde přesně určit místo kam se bude stříkat a kam ne.
Bylo to tam pod podběhem poněkud chycené. Tak jsem to obrousil na natřel epoxidem. Při té příležitosti jsem mohl konečně vyzkouše i tlakovou nádobu na nástříky a dutiny z Demashop. Ze začátku nic moc, chtělo to trošku naředit a pak to fungovalo moc pěkně.
Zakrytej byl jen motor a chladič. To jen na ukázku jak jde přesně určit místo kam se bude stříkat a kam ne.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 50398
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze na voze (všeobecně)
To je dobře, že to funguje !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97