Hučící ložisko a jeho výměna
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 16518
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Hučící ložisko a jeho výměna
Dej SNR, mělo by být k sehnání, nedávno jsem ho dával. Akorát nebude za litra, no.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Hučící ložisko a jeho výměna
Projel jsem 3 eshopy a mají jen zadní. Ono to bude asi stejné předek zadek?
Re: Hučící ložisko a jeho výměna
Určite nie, predný a zadný náboj je u BL/BP rozdielny na 1000%
Ja by som to až tak moc neriešil čo sa značky týka, skôr by som pozeral aby som mal pribalenú novú maticu na poloos a nové skrutky na uchytenie náboja tiež nebudú na zahodenie
Ja by som to až tak moc neriešil čo sa značky týka, skôr by som pozeral aby som mal pribalenú novú maticu na poloos a nové skrutky na uchytenie náboja tiež nebudú na zahodenie
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Re: Hučící ložisko a jeho výměna
Ok diky
Re: Hučící ložisko a jeho výměna
Tak je doma, ale nikde žádný znak výrobce.
Re: Hučící ložisko a jeho výměna
Dívám se na YT na video výměny. Povoliím ty čtyři šrouby co drží náboj ložiska, bez sundání ramene?
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 11645
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Hučící ložisko a jeho výměna
Povolit zezadu jdou, někdy trochu překáží poloosa, ale dá se. Nikdy jsem nesundaval ani rameno, ani nevyndaval poloosu úplně. Spíš je problém to pak vyrazit z těhlice/ramene, podle stupně koroze 

Subaru Outback '04 BP 3.0H6 180 kW <vlákno zde>

BMW E61 550 '06 4.8 V8 270 kW, LPG <vlákno zde>

ex Subaru Forester '05 SG 2.0 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo '00 1.8 I4 85 kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140 kW
Re: Hučící ložisko a jeho výměna
Super, nedávno jsem měnil zadní a liboval jsem si, jak to jde. Teď u předního se dívám na video a tam sundáva tyč stabiku, rameno... Díky
Re: Hučící ložisko a jeho výměna
Ideálne ten náboj natri farbou pred montážou...
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Re: Hučící ložisko a jeho výměna
Za necelé 2,5h ma zemi vyměněno. Krásná práce
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4216
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hučící ložisko a jeho výměna
Celů cestu od Teplic to hučalo jak sviňa, takže akce servis na dvoře.....
Výměna zadních ložisek - nikemu sa do teho moc nechce, pověčinů je to zarezlé a nehne sa to, je třeba vrták aj. Sou tam pevnostní šrůby, takže aj to odvrtávaní je mazec a sou nutné kobaltové vrtáky. To platí pro samodomo, servisy si to dělajú po svojem.
Bo to nedělám poprvé, zkusil sem dva postupy.
První je to zkusiť povoliť, uvolniť a odvrtať, co je otázka zdatnosti jedinca, kvalitního vrtáku a trpělivosti, kerá, a to si přiznajme, právě tuna fakt nebývá najvěčí
. De to prostě blbě, ale de.
Další možnosť je opět uvolniť spoj, hlavně v těhlici, bo silendbloky su zarostlé a je zbytečné to masírovať, bo to ide povoliť fakt blbě a ta spotřeba maziva i času je brutální. Pak rozbrušku a uvaliť šrůby hnedkaj u těhlice. Bo v těhlici je to povolené, stačí kvalitní pneukladivo s vrtákem bez hrotu a vybušiť šrůba ven - to ide dobře a rychlo. Z ramen to pak ide dostať stahovákem.
Prvý postup sobota + neco neděla, druhý postup neděla odpoledňa, tj. páru hodin.
Ostatní je zřejmé z fotek. Mazivo WD40, ložiska NTN (originály tam sou dycky KOYO). No a dyž reverzní kladivo, tak kladivo, ale po valašsku
.
Tadyk sem u dovezeného forestra narazil na kuličkové ložisko, což dělali nekde v rajchu.....netuším, jaké měl dotyčný němec myšlenkové pochody, ale je viděť, že to tam nevydržalo moc dlůho. Včilej tam je, co tam patří (oboustranné válečkové kuželové).
Výměna zadních ložisek - nikemu sa do teho moc nechce, pověčinů je to zarezlé a nehne sa to, je třeba vrták aj. Sou tam pevnostní šrůby, takže aj to odvrtávaní je mazec a sou nutné kobaltové vrtáky. To platí pro samodomo, servisy si to dělajú po svojem.
Bo to nedělám poprvé, zkusil sem dva postupy.
První je to zkusiť povoliť, uvolniť a odvrtať, co je otázka zdatnosti jedinca, kvalitního vrtáku a trpělivosti, kerá, a to si přiznajme, právě tuna fakt nebývá najvěčí


Další možnosť je opět uvolniť spoj, hlavně v těhlici, bo silendbloky su zarostlé a je zbytečné to masírovať, bo to ide povoliť fakt blbě a ta spotřeba maziva i času je brutální. Pak rozbrušku a uvaliť šrůby hnedkaj u těhlice. Bo v těhlici je to povolené, stačí kvalitní pneukladivo s vrtákem bez hrotu a vybušiť šrůba ven - to ide dobře a rychlo. Z ramen to pak ide dostať stahovákem.
Prvý postup sobota + neco neděla, druhý postup neděla odpoledňa, tj. páru hodin.
Ostatní je zřejmé z fotek. Mazivo WD40, ložiska NTN (originály tam sou dycky KOYO). No a dyž reverzní kladivo, tak kladivo, ale po valašsku


Tadyk sem u dovezeného forestra narazil na kuličkové ložisko, což dělali nekde v rajchu.....netuším, jaké měl dotyčný němec myšlenkové pochody, ale je viděť, že to tam nevydržalo moc dlůho. Včilej tam je, co tam patří (oboustranné válečkové kuželové).
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003 (vyřazeno)
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
MB ML320i, V6 160kw ....dělník vz SG
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003 (vyřazeno)
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
MB ML320i, V6 160kw ....dělník vz SG
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4216
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hučící ložisko a jeho výměna
Další foto..... no a dal sem tam šrůby 12.9, takže estli to bude chceť nekdo odvrtať, užije si to dosyta
Nátěr olejová suříková barva.


Nátěr olejová suříková barva.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003 (vyřazeno)
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
MB ML320i, V6 160kw ....dělník vz SG
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003 (vyřazeno)
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
MB ML320i, V6 160kw ....dělník vz SG
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 51823
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hučící ložisko a jeho výměna
Pěkný !!

http://www.instagram.com/monstersubarus_house
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Čibi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1782
- Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
- Jméno a příjmení: Martin Cháb
- Bydliště: Českolipsko
Re: Hučící ložisko a jeho výměna
Pěkný. K variantám - když to nejde povolit do 15min prvním způsobem, tak to už řežu, náhradní šrouby mám v šupleti a silentbloky stojí pár korun.
Ale budeš mít teda dost práce s tou kastlí koukám, kovomorka úřaduje.
Ale budeš mít teda dost práce s tou kastlí koukám, kovomorka úřaduje.
Outback 2.5 123 kw 2006
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
- lukygoofy
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 659
- Registrován: úte bře 12, 2013 7:46 am
- Jméno a příjmení: Lukáš K.
- Bydliště: Plzeň/Šťáhlavice
Re: Hučící ložisko a jeho výměna
já to nejdřív vždycky nahřeju plamenem a pokud ani tohle nepomůže nastupuje tvoje metoda

Toyota Avensis 2.0L CVT - MY 2017
Subaru Legacy Outback 3.0R AT MY2005 prodáno Cozmo,
Subaru Legacy Outback 3.0R AT MY2005 prodáno Cozmo,