Bartův Outback BP H6 a Hawk WRX
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
No ja Zkusím dát Aditivum ještě přímo do oleje. Do benzínu je to pro mě naprd jezdím na LPG. Jinak cca 1600 km po dálnici a 400 okresky asi. Dálnice cca 120km/h.
Já nevím jestli tím něco vyřeším,ale naleju tam klidně věschno :D.
Já nevím jestli tím něco vyřeším,ale naleju tam klidně věschno :D.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 07 H6 / 180kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
Subaru Outback BP 07 H6 / 180kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1596
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Přemýšlíš právě opačně, je velice důležitý když jezdíš na LPG mít naaditivovany benzín, protože degraduje. s použitím aditiva benzín sice taky degraduje, ale mnohonásobně pomaleji. Už jsem viděl dost vyrezlych nádrží a ucpaných polštářků na čerpadle, právě kuli zvodnateni benzínu. Tak o tom přemýšlej, jestli to tam budeš lejt nebo ne

Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Jakože řeším to Vervou 100 právě skrze vodnatění benzinu, bo ho v nádrži mám tak dycky cca 2-3 měsíce a mám vždy max pod půlku objemu. Má smysl to aditivovat?
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 07 H6 / 180kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
Subaru Outback BP 07 H6 / 180kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 27087
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Za mě je to už zbytečné. Dělám to takhle ve všech mých strojích i zahradní technice, jen Vervu 100 a zatím bez problémů. Teda pokud není v nádrži nějaký sajrajt- voda z dřívějška, tak pak snad, aneb dokáže Verva navázat vodu???která se drží dole? Tohle teda stoprocentně nevím, nebo vyčistit nádrž, ale to asi není tvůj případ. Tedy jinak- pokud nevím co tam kdy bylo tankováno, jakože nevím a navíc LPG provoz, tak pak bych to aditivum jednorázově použil.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Tak sraz úspěšně proběhl. Sice lidí bylo pár a aut asi 6 ale co už. Lze pochopit vzhledem k situaci. Ale nakonec jsme si to náramně užily s bohatým programem a hlavne vyšlo počasí.
No a hlavní je že Impreza už je doma
.
O víkendu hurá dát Outbacka dohromady, vyměnit oleje.
No a hlavní je že Impreza už je doma

O víkendu hurá dát Outbacka dohromady, vyměnit oleje.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 07 H6 / 180kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
Subaru Outback BP 07 H6 / 180kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 51931
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Hlavně, že jste si to užili !!
http://www.instagram.com/monstersubarus_house
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Tak v sobotu jsem udělal dekarbonizaci a motor je fakt tišší. Toje masakr to jsem nečekal
Přitom teda jsem vyměnil ten olej na 5w50 no a uvidíme počkáme na 1000km s tím co ubyde.
Jediné co mě štvě, že nebudu vedět jak moc mělo vliv dekarbo od BG na třeba spotřebu oleje
páč jsem měnil i viskozitu oleje.
U výměny zadního ABS senzoru jsem měl radost jak to to vymyšlený a že se nic nezalomilo
v Sobotu byl japan sraz v Drahanovicích kousek od Olomouce (1 foto více galerka tady od fotografa https://eu.zonerama.com/Sebastianspicka ... Emybnihw8w )
a Neděle potom sraz v Přerově Sushi a Subaru. Kam jsem se ani nedostal protože lipo
ale pak týpci vzaly lopaty a srovnaly to tam a mohl jsem projet do areálu
. Byl tam příkop od vody vymletej. Lidi si tam užily offroudění na motocross trati nakonec i s Imprezama když se jezdilo jen po vnějšku. Super akce
Na závěr dne proběhlo malé číštění sestřiné ofce po dovolené
. Pernej víkend
A hlavně jsem se svezl a řídil Toyotě GT86 v GR!
Musím říct uplná pecka..... všechno je úplně skvelý ale nejvíc sem obdivovoval ten motor, jako kdyby tam bylo někde malý turbo ale ono ne. Motor je strašně pružnej. Ve 2500 otáčkách mu šlápneš a hned vyrazí, nechápu
. Podvozek krásně naladěnej že i jako daily na horší cesty na klid a převodovka super..... to auto je opravdu super

Přitom teda jsem vyměnil ten olej na 5w50 no a uvidíme počkáme na 1000km s tím co ubyde.
Jediné co mě štvě, že nebudu vedět jak moc mělo vliv dekarbo od BG na třeba spotřebu oleje

U výměny zadního ABS senzoru jsem měl radost jak to to vymyšlený a že se nic nezalomilo

v Sobotu byl japan sraz v Drahanovicích kousek od Olomouce (1 foto více galerka tady od fotografa https://eu.zonerama.com/Sebastianspicka ... Emybnihw8w )
a Neděle potom sraz v Přerově Sushi a Subaru. Kam jsem se ani nedostal protože lipo



Na závěr dne proběhlo malé číštění sestřiné ofce po dovolené

A hlavně jsem se svezl a řídil Toyotě GT86 v GR!
Musím říct uplná pecka..... všechno je úplně skvelý ale nejvíc sem obdivovoval ten motor, jako kdyby tam bylo někde malý turbo ale ono ne. Motor je strašně pružnej. Ve 2500 otáčkách mu šlápneš a hned vyrazí, nechápu

Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 07 H6 / 180kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
Subaru Outback BP 07 H6 / 180kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Tak došlo na další káru
. Toyota Yaris 2003.
Původně mělo být všechno jinak. Už od začátku roku jsem koukal ale cíleně po 1.5 TS (což je "sportovní verze"). Moje požadavly byly hlavne poFL a okénka v elektrice a klima. Nakonec jsem se domluvil s klučinou z Ostravy od Hatenaki a měl mi pustit tu jeho krásnou za pár měsíců. Ale Impreza mi do toho hodila vidle s opravou za prakticky pořizovací cenu tohodle auta
. Takže pomalu s brekem jsem to musel odříct a hledat náhradu ala obyč yaris. Vím že ty auta jsou extrémně spolehlivé a nenáročné. Díly stojí uplný nic.
Tak jsem pořád prolézal inzeráty a budget byl do 30. Náhodně jsem se domluvil s paní co ji měla prodávat až v říjnu, protože ji měly přivézt nové auto.
Její Yaris byl fakt v hezkém stavu ale mělo to háček a to byl CHEB
. Naposílala mi opravdu fotky snad všechno takže jsem hned viděl.... stříkaný spodky, dutiny plné vosku, půlku života v garáži a koroze uplne minimum a kosmetika taky skoro žádná. Nové brzdy všechny, výfuk, 2 sady kol. A chtěla za něj 25 což bylo velice hezké.
za 25 se daly koupit spíš rezavé vraky pojízdné. Takhle hezký byly spíš za 40-50.
V Chebu jsem si to nechal jako záložní protože se mi tam fakt nechtělo jet, prakticky přes celou republiku. Byl sem na pár inzerátech ale všechno bída s nouzí na kaši i za 35.
Takže hurá do Chebu ! 6 hodin vlakem a 6 hodin autem
.
S autem jsem ale neskutečně spokojený to bych ani nečekal. Sloužit bude jako nákupní taška hlavně a pro přítelkyni do práce 10km. S outbackem je parkování ve městě za trest.
Jediné co je nějak špatné je spojka. Ale nová stojí 1200Kč jen si najít ty 4 hodiny to vyměnit. Venku na zemi se mi moc nechce už.
Každopádně samozřejmě plány jsou! Jelikož sem magor
.
Tak snad mám doma konečně spolehlivé auto


Původně mělo být všechno jinak. Už od začátku roku jsem koukal ale cíleně po 1.5 TS (což je "sportovní verze"). Moje požadavly byly hlavne poFL a okénka v elektrice a klima. Nakonec jsem se domluvil s klučinou z Ostravy od Hatenaki a měl mi pustit tu jeho krásnou za pár měsíců. Ale Impreza mi do toho hodila vidle s opravou za prakticky pořizovací cenu tohodle auta

Tak jsem pořád prolézal inzeráty a budget byl do 30. Náhodně jsem se domluvil s paní co ji měla prodávat až v říjnu, protože ji měly přivézt nové auto.
Její Yaris byl fakt v hezkém stavu ale mělo to háček a to byl CHEB

za 25 se daly koupit spíš rezavé vraky pojízdné. Takhle hezký byly spíš za 40-50.
V Chebu jsem si to nechal jako záložní protože se mi tam fakt nechtělo jet, prakticky přes celou republiku. Byl sem na pár inzerátech ale všechno bída s nouzí na kaši i za 35.
Takže hurá do Chebu ! 6 hodin vlakem a 6 hodin autem

S autem jsem ale neskutečně spokojený to bych ani nečekal. Sloužit bude jako nákupní taška hlavně a pro přítelkyni do práce 10km. S outbackem je parkování ve městě za trest.
Jediné co je nějak špatné je spojka. Ale nová stojí 1200Kč jen si najít ty 4 hodiny to vyměnit. Venku na zemi se mi moc nechce už.
Každopádně samozřejmě plány jsou! Jelikož sem magor



Tak snad mám doma konečně spolehlivé auto



Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 07 H6 / 180kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
Subaru Outback BP 07 H6 / 180kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22305
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
no dobre
ono s tim vyletem pres celou republiku je to na nic .. ale je fajn,ze to klaplo
gratuluji 



škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 7411
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
no tak tos jel kolem
gratuluju k novy kare, at dela radost


gratuluju k novy kare, at dela radost

- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 51931
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Tak ať dobře slouží !!
http://www.instagram.com/monstersubarus_house
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Tak jsem projížděl inzeráty a viděl Legacy 06 na díly. Tak jsem zkusil poptat servo a nabídly mi ho za normální cenu a to byl vrakáč. (cena 1500Kč) a to nebyl jedinej případ ale i další vrakáč mi nabídl 1500. Tyhle ceny jsou dobrý narozdíl od Subatechu za 5 tis
.
A proč jsem zase poptával servo? No s příchodem nuly začalo servo stagnovat za studena prakticky neotočilo vůbec, za tepla dobrý....akorát v dorazech nějak kvičelo. Mám podezření na to, že jsem tam neměl dávat tlakové gufero ale normální, při "repasu" na vlastním stole. Ptal jsem se a všude a říkaly že to bude cajk, ale asi ne má to prostě větší odpor ta kladka a míň se točí. Očividně je to problém.
Takže při cenovce 1500 za další servo jsem si říkal že není co ztratit. Prý bylo suché a nekvičelo.
Pustil jsem se do výměny a nenechal nic náhodě. Koupil jsem i tu "ničící" podložku k výpustnému šroubu ( tam už mi to netěsnilo na předešlém servu ) a při téhle funkčni podložky dává smysl že na popáté už to moc netěsní, když by se měla asi vždy použít nová
.
Očistil jsem všechny dotykové plochy hlavě teda u výstupní hadice (podložky, šroub, hadice všechno). Tam byla částečná oxidace hliníku a rovný to určitě nebylo. Pložky jsem krásně zabrousil do hladka, očistil vše kolem a to že to bylo určitě potřeba. To samé u sací hadice. U "kolínka" šel samozřejmě nový O kroužek a vše důkladně vyčištěno.
A svetě div se! Servo krásně funguje a víte co hlavně? MLČÍ!
Jsem nehorázně rád ale vlastně nevím čím to bylo
. Už několikrát mi prodávaly lidi "nehučící" servo i se zárukou třeba jako Subatech. A stejně hučelo ale jak já veděl jsetli je to chyba u mě nebo mi poslali shit servo.
Takže čím to bylo nevím ale udělal jsem pro to všechno a ted už jako úplne všechno
. Nikdo nemohlo zůstat ani zrnko prachu.
A málem mi asi shořel outback, bo plynař dal konektor tak debilně že se odíral o tlumení kapoty a postupně se odbužírkovával a očividně trochu zkratoval.
YARIS
Vyleštěno a poprvé někde i dvoukrokem. Je nehorazný kolik toho hrubé leštění vezme. Někde jsem to fakt nečekal a vsadil bych se že to rozleštit nepůjde ( fakt velký škrábance ) a jsem rád že jsem si to zkusil. Proto ty svoje krámy leštím a učím se to. Ale už jak se to pořádně dekontaminovalo tak to pomohlo, měl na sobě asi milión asfaltových teček a i polétavá rez byla vidět. Na zimu jsem aspoň hodil plecháče na bílo for fun
no a ted jezdit.
Koupil jsme si konečně pořádný tekutý stěrače od Glaca tak uvidíme třeba to vydrží aspoň půl roku. U kámoše vyleštím ještě skla aby to mělo dobrou přípravu. Třeba to i opravdu nebude zamrzat

A proč jsem zase poptával servo? No s příchodem nuly začalo servo stagnovat za studena prakticky neotočilo vůbec, za tepla dobrý....akorát v dorazech nějak kvičelo. Mám podezření na to, že jsem tam neměl dávat tlakové gufero ale normální, při "repasu" na vlastním stole. Ptal jsem se a všude a říkaly že to bude cajk, ale asi ne má to prostě větší odpor ta kladka a míň se točí. Očividně je to problém.
Takže při cenovce 1500 za další servo jsem si říkal že není co ztratit. Prý bylo suché a nekvičelo.
Pustil jsem se do výměny a nenechal nic náhodě. Koupil jsem i tu "ničící" podložku k výpustnému šroubu ( tam už mi to netěsnilo na předešlém servu ) a při téhle funkčni podložky dává smysl že na popáté už to moc netěsní, když by se měla asi vždy použít nová

Očistil jsem všechny dotykové plochy hlavě teda u výstupní hadice (podložky, šroub, hadice všechno). Tam byla částečná oxidace hliníku a rovný to určitě nebylo. Pložky jsem krásně zabrousil do hladka, očistil vše kolem a to že to bylo určitě potřeba. To samé u sací hadice. U "kolínka" šel samozřejmě nový O kroužek a vše důkladně vyčištěno.
A svetě div se! Servo krásně funguje a víte co hlavně? MLČÍ!


Takže čím to bylo nevím ale udělal jsem pro to všechno a ted už jako úplne všechno

A málem mi asi shořel outback, bo plynař dal konektor tak debilně že se odíral o tlumení kapoty a postupně se odbužírkovával a očividně trochu zkratoval.
YARIS
Vyleštěno a poprvé někde i dvoukrokem. Je nehorazný kolik toho hrubé leštění vezme. Někde jsem to fakt nečekal a vsadil bych se že to rozleštit nepůjde ( fakt velký škrábance ) a jsem rád že jsem si to zkusil. Proto ty svoje krámy leštím a učím se to. Ale už jak se to pořádně dekontaminovalo tak to pomohlo, měl na sobě asi milión asfaltových teček a i polétavá rez byla vidět. Na zimu jsem aspoň hodil plecháče na bílo for fun

Koupil jsme si konečně pořádný tekutý stěrače od Glaca tak uvidíme třeba to vydrží aspoň půl roku. U kámoše vyleštím ještě skla aby to mělo dobrou přípravu. Třeba to i opravdu nebude zamrzat
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 07 H6 / 180kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
Subaru Outback BP 07 H6 / 180kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 51931
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
K tomu servu gratuluju !! Je fajn, když to funguje, kor po takový anabázi !!
Yarouš je pěknej !!
Yarouš je pěknej !!
http://www.instagram.com/monstersubarus_house
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Tak konečně jsem se rozhoupal a našel něco, co se mi bude na outbacka líbit.
A jsou to klasika zlaté GT . Ale mám obavu o ET disku. Origo je ET 48 a tyhle jsou ET 53.
Na Wiki na outbacka je nejvíc 48 ale na lego 55 . Myslíte že bude někde zakopanej pes? Zatím žiju s možností že koupím 5 mm podložky který se jen hodí na původní štefty aby to kolo bylo tak jak by mělo být. To asi vadit nebude že to bude utáhné o 5 mm závitu méně ty šrouby na kole že?
Ale zas tam budou "podložky" byť asi nepůjdou ani vidět.
A jsou to klasika zlaté GT . Ale mám obavu o ET disku. Origo je ET 48 a tyhle jsou ET 53.
Na Wiki na outbacka je nejvíc 48 ale na lego 55 . Myslíte že bude někde zakopanej pes? Zatím žiju s možností že koupím 5 mm podložky který se jen hodí na původní štefty aby to kolo bylo tak jak by mělo být. To asi vadit nebude že to bude utáhné o 5 mm závitu méně ty šrouby na kole že?
Ale zas tam budou "podložky" byť asi nepůjdou ani vidět.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 07 H6 / 180kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
Subaru Outback BP 07 H6 / 180kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw