Naše dílenská technika a nářadí..
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5571
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
super jsou ty 8 ah , jednak se tolik nezahřívají a tím pádem asi ani tolik netrpí při těch větších odběrech, ani ty 4ah to nedávají a dost se hřejou , pokud se neřeže v kuse tak ok , ale když se vyždímou rychle na jeden zátah tak je ani nabiječka nechce nabíjet dokud nevychladnou trochu, uplně nejhorší je asi křoviňák a pila když jedou na velký výkon a pak asi ta flexa , ani tu raději už netrápím na nejvyšší výkon pokud tam nemám zrovna ty 8 ah baterky, ty novější baterky už mají zesílené kontakty , protože ty původní se hřály taky pořádně
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Zatím největšího žrouta co jsem našel z aku nářadí, tak bylo bourací kladivo. Do toho metrovej 40⌀ vrták a co díra, to jedna sada baterek. Motorovka a flexa je proti tomu hadr 
Akorát koukám, že parkside zatím žádný kladiva sds-max na dvě baterky nemá. Nějak jsem žil v tom, že jsem ho nedavno někde viděl.

Akorát koukám, že parkside zatím žádný kladiva sds-max na dvě baterky nemá. Nějak jsem žil v tom, že jsem ho nedavno někde viděl.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 51255
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Vašku věřím. Takovýhle kladivo musí žrát jako kráva. Je to bezva, když s sebou člověk nemusí tahat kabel, obzvlášť někde na montáži. Na doma si to zatím nepořídím. Tu výhodu absence kabelu u tý flexy sráží ta baterka, která se tam prostě plete, obzvlášť, když to bude ta 8AH.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5571
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
to je pravda , je dost těžká a ne uplně malá, někdy to vadí někdy né
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 26378
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Já brousil performance flexou slušně dlouho, ale byly to aspoň 4 ampérovky. Oddělalo to slušně jeden lalemák. Ale jasně, má to své limity. Petře, ty baterky se mě opravdu nehřejou, už jsem to zkoušel, ani v opravdu zápřahu, řezání dlouhém. Jak mám baterky staré teď přesně nevím, nejstarší snad 2021 a pak 2022-3, novější nemám.
Ty 2 ampérovky už musí být opravdu slabé.
Ty 2 ampérovky už musí být opravdu slabé.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 26378
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Jooo, tohle je opravdu fajn pomocníček, už jsme se tu spolu o tom bavili, to nemá chybu, na to drobnější řezivo naprostý ideál, lehoučké, skvělé.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5571
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
jak to děláš
zrovna když brousím lamelákem tak to slušně žere baterky , ty 4ah snad nevydrží dýl než 15,20 minut , neměřil jsem , ale jsou za chvílí vybité a slušně zahřáté , chvíli trvá než je nabíječka začne nabíjet, pozná to když jsou horké a nenabíjí dokud trochu nevychladnou , taky je nemám starší než 2 roky , některé jsou z 2023 některé 2022 , ale některé už teda mají cca 200 cyklů , zatím teda fungují překvapivě dobře a kapacita se mi zdá pořád tak nějak podobná , zahřívat se zahřívají taky cca od novoti do teď pořád podobně, podle zátěže , za ty peníze dobré, nakonec mi přijde , že zrovna baterie z lídlu jsou celkem povedené , když teda neberu ty nepovedené a poddimenzované kontakty , což už napravili, to nářadí odchází víc a baterky žijou 


- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24863
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
To mi pripomnelo kdysi davnou prihodu z klfree. Tam jsme si koupili aku vrtaci kladivo. Bylo to cca nekdy 2008, takze to nebylo uplne bezne jak dneska. Bosch, stalo to snad neco jako 30 litru. Prvni vyjezd, bylo potreba vyvrtat asi dve diry na kabel nekde ve strojovne v panelaku. Jenze nas bylo asi 5. No... tak jsme tu zed rozvrtali jak emental, jak si to kazdej chtel vyzkouset 
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk

Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5571
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
zas je v akci parkside perf. aku pila , že bych si jí koupil zase znova , třeba by vydržela o měsíc víc
https://www.lidl.cz/p/parkside-performa ... p100372165
řetezka samozřejmě doposud nikde k mání , takže budu měnit rovnou celé pily

https://www.lidl.cz/p/parkside-performa ... p100372165
řetezka samozřejmě doposud nikde k mání , takže budu měnit rovnou celé pily

-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 238
- Registrován: čtv kvě 03, 2018 6:04 pm
- Jméno a příjmení: Michal
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Máte někdo zkušenost s nákupem baterek do AKU nářadí z Allegra / Aliexpressu? Konkrétně chci koupit Dewalt 5AH XR, u nás za cca 1500, na Allegru jsem dokonce našel za cca 500 plus nějaké poštovné. Netuším, jestli to je originál, nebo se to tak jen tváří, a jaké tam lze očekávat kapacity. Jestli to má smysl zkoušet, nebo jestli to je vyhazování peněz...
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 11450
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Pochybuju, že v tom budou články valný kvality. To bych se radši podíval, jestli existuje redukce třeba z Parkside baterek na Dewalt nářadí a řešil to tak.
Subaru Outback '04 BP 3.0H6 180 kW <vlákno zde>

BMW E61 550 '06 4.8 V8 270 kW, LPG <vlákno zde>

ex Subaru Forester '05 SG 2.0 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo '00 1.8 I4 85 kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140 kW
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Jestli se něco nezměnilo, tak pokud vím parkside nemá v baterce ochranu, takže nekompatibilní zařízení je tu baterku schopno vybít pod zdravou mez. To by ta redukce musela mít odpínání v sobě.
Já osobně makita baterku kupuju za těch 1500,- originál. Zkoušet nějaké čísnké kopie jsem si netroufl. 1. pochybuju o životnosti a kapacitě článků.
2. Pochybuju o správné funkci integrovaného BMS a správné funkci s originální nabíječkou. Ona tam těch ampér pere docela dost a měl bych jednak obavu z zahoření a i výdrží čísnkých baterek, které nebudou stavěné na tak velký nabíjecí proud.
3. Až mi jednou ty baterky odejdou, tak furt mám originální baterie s originální elektronikou a vůbec se nebudu bát tam ty baterky 18650 vyměnit za nějaké jiné vysokoproudové.
A co bazoš?
https://dum.bazos.cz/inzerat/190542282/ ... inalni.php
Akorát dewalt neznám, tak nepoznám, jestli je to orig. nebo zdařilá kopie.
Já osobně makita baterku kupuju za těch 1500,- originál. Zkoušet nějaké čísnké kopie jsem si netroufl. 1. pochybuju o životnosti a kapacitě článků.
2. Pochybuju o správné funkci integrovaného BMS a správné funkci s originální nabíječkou. Ona tam těch ampér pere docela dost a měl bych jednak obavu z zahoření a i výdrží čísnkých baterek, které nebudou stavěné na tak velký nabíjecí proud.
3. Až mi jednou ty baterky odejdou, tak furt mám originální baterie s originální elektronikou a vůbec se nebudu bát tam ty baterky 18650 vyměnit za nějaké jiné vysokoproudové.
A co bazoš?
https://dum.bazos.cz/inzerat/190542282/ ... inalni.php
Akorát dewalt neznám, tak nepoznám, jestli je to orig. nebo zdařilá kopie.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- martinant
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2631
- Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
- Jméno a příjmení: Martin Antoš
- Bydliště: Rokytnice n. Jiz.
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Takhle vypadá origo ale 4Ah.dracekvo píše: ↑úte zář 17, 2024 12:57 pm Jestli se něco nezměnilo, tak pokud vím parkside nemá v baterce ochranu, takže nekompatibilní zařízení je tu baterku schopno vybít pod zdravou mez. To by ta redukce musela mít odpínání v sobě.
Já osobně makita baterku kupuju za těch 1500,- originál. Zkoušet nějaké čísnké kopie jsem si netroufl. 1. pochybuju o životnosti a kapacitě článků.
2. Pochybuju o správné funkci integrovaného BMS a správné funkci s originální nabíječkou. Ona tam těch ampér pere docela dost a měl bych jednak obavu z zahoření a i výdrží čísnkých baterek, které nebudou stavěné na tak velký nabíjecí proud.
3. Až mi jednou ty baterky odejdou, tak furt mám originální baterie s originální elektronikou a vůbec se nebudu bát tam ty baterky 18650 vyměnit za nějaké jiné vysokoproudové.
A co bazoš?
https://dum.bazos.cz/inzerat/190542282/ ... inalni.php
Akorát dewalt neznám, tak nepoznám, jestli je to orig. nebo zdařilá kopie.
Odesláno z rozežranýho jabka.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,0l/100km
Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96. ex
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,0l/100km
Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96. ex
- martinant
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2631
- Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
- Jméno a příjmení: Martin Antoš
- Bydliště: Rokytnice n. Jiz.
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
A když si najdeš origo akumulátor dewalt 18V 5Ah tak je trochu jinej…
Odesláno z rozežranýho jabka.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,0l/100km
Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96. ex
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,0l/100km
Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96. ex
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 11450
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Třeba u Karcheru, co jsem zkoušel repasovat Námořníkovi, se mi nezadařilo. Jako by ta elektronika potřebovala nějakou inicializaci z továrny. Taky na BMS bylo podezřele víc komponent. Prostě nestačilo jen vyměnit články... Dewalt teď nevim, jestli už jsem dělal.
Subaru Outback '04 BP 3.0H6 180 kW <vlákno zde>

BMW E61 550 '06 4.8 V8 270 kW, LPG <vlákno zde>

ex Subaru Forester '05 SG 2.0 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo '00 1.8 I4 85 kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140 kW