Zdravím,
dnes mi mechanik sdělil dvě nemilé věci. Tou první je, že bude třeba vyměnit řízení (při změně rejdu to mlátilo, údajně vůle na hřebenu), tou druhou že mi teče zadní tlumič.
Otázky na vás:
Má smysl brát tyto díly z auta, které někdo rozprodává na díly? Vím, že nemáte věštecké koule, že záležína stavu dílu a pod, ale hodila by se mi alespoň obecná odpověď
Budou mi tyhle dva díly pasovat z naftového Outbeku, v připadě řízení z Lega?
Máte někdo nějaký tip, odkud díly objednat, jakou značku, kvalitu? Mechoš mi řekl, že v jejich systému nic nenašel. Na googlu jsem byl úspěšnější, ale je tam toho hromada tak babo raď.
Děkuji za smysluplné odpovědi
PS: doplním, že mám Outbacka BR, 2.5 123 kw, r.v. 2011
ND benzín vs. diesel
- samvaculik
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 973
- Registrován: úte pro 29, 2020 11:19 am
- Jméno a příjmení: Samuel Vaculík
- Bydliště: Liptál
- Kontaktovat uživatele:
Re: ND benzín vs. diesel
Ahoj,
řízení bych nechal zrepasovat. Aktuálně vím, že to dělá KlimaCar ve Zlíně (v pondělí tam vezu řízení).
Ohledně tlumičů, z naftového OTB tlumiče sedět budou. Z Lega určitě ne, ani z benzínu. Zkusil bych poptat Subatech, kolik chtějí za oba tlumiče. (Subatech je velký bazar na díly ze Subaru, skvěle komunikují a obecně jsou fajn)
řízení bych nechal zrepasovat. Aktuálně vím, že to dělá KlimaCar ve Zlíně (v pondělí tam vezu řízení).
Ohledně tlumičů, z naftového OTB tlumiče sedět budou. Z Lega určitě ne, ani z benzínu. Zkusil bych poptat Subatech, kolik chtějí za oba tlumiče. (Subatech je velký bazar na díly ze Subaru, skvěle komunikují a obecně jsou fajn)
▶︎ Subaru Outback BP 2.5i 127kw MT 2008, vlákno zde
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
Re: ND benzín vs. diesel
BP bude mít asi jiné řízení, ještě jsem nezaslechl, že by se repasovalo řízení na BR.
Tlumiče, kolik stojí nové originální?
Tlumiče, kolik stojí nové originální?
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2202
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: ND benzín vs. diesel
Na 2.5 benzín BR řízení z diesela pasuje, měl jsem takto vyměněno.
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
Re: ND benzín vs. diesel
Ahoj, tak nakonec padlo řešení na Subatech.
Řízení od nich vyšlo na 9000 kč a bylo to tedy až na druhý pokus, jelikož to první mlátilo stejně jako to moje staré. V Subatechu však neměli problém s reklamací a zaslali mi nové.
Zadní tlumiče jsem bral také od nich, s tím že tady to byl asi krok vedle. Po asi měsíci ježdění musím říct, že zadek auta se chová hůře než s původními tlumiči (a to byl jeden vyteklý). Včera jsem si všimnul, že levé zadní kolo je o cca. 3-4 cm více schované v podběhu, než to pravé. Tady to asi vyřeším nějakými novými tlumiči bez samonevelace (pedders a pod.). Než se do toho pustím, tak mě ještě napadá varianta, zda li není problém jen v instalaci toho "staronového" samonivelačního tlumiče. Není třeba jej nějak nastavit, zkalibrovat? Na zadní nápravě jsem si všimnul něčeho, co bych nazval "zátežákem". Vedou zněja nějaké dráty, nemůže to mít se samonivelací něco společného?
Děkuji za trpělivé odpovědi
Řízení od nich vyšlo na 9000 kč a bylo to tedy až na druhý pokus, jelikož to první mlátilo stejně jako to moje staré. V Subatechu však neměli problém s reklamací a zaslali mi nové.
Zadní tlumiče jsem bral také od nich, s tím že tady to byl asi krok vedle. Po asi měsíci ježdění musím říct, že zadek auta se chová hůře než s původními tlumiči (a to byl jeden vyteklý). Včera jsem si všimnul, že levé zadní kolo je o cca. 3-4 cm více schované v podběhu, než to pravé. Tady to asi vyřeším nějakými novými tlumiči bez samonevelace (pedders a pod.). Než se do toho pustím, tak mě ještě napadá varianta, zda li není problém jen v instalaci toho "staronového" samonivelačního tlumiče. Není třeba jej nějak nastavit, zkalibrovat? Na zadní nápravě jsem si všimnul něčeho, co bych nazval "zátežákem". Vedou zněja nějaké dráty, nemůže to mít se samonivelací něco společného?
Děkuji za trpělivé odpovědi
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23817
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: ND benzín vs. diesel
Tlumiče jsou čistě mechanické, tam to na žádné elektronice závislé není. "Zátěžák" ze kterého vedou dráty bych si tipl, že bude nivelační čidlo na xenonové světla.
- wenzel
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 337
- Registrován: sob bře 06, 2021 9:16 am
- Jméno a příjmení: Václav Šikl
- Bydliště: Šumperk