Kluci, VDC, Hamoun, Míla, díky za ohlasy, to potěší
Petře, kurva ten tvůj lesník bývalý by opravdu zasloužil v japonsku na piedestal chudák, nemá to lehké a furt ještě jezdí, motor jak zvon jinak to co řeší nový majitel není nic neobvyklého, naopak, běžná údržba, kor u tak starého auta, zjevně je to opravdu rapl na auta teda běžné věci to jsou, pokud se jich vůbec nějaké to auto dožije a u tvého lesníka teda klobouk dolů, že se dožil takového věku, tolik km, bůhví kolik vlastně? a furt jezdí, koroze nekoroze, i přes tuhletu neduhu vydržel mega moc, i tu korozi, svini jednu vlastně jo! Vždyť se mu nedostáválo žádné spešl komplet léčbě, až ty jsi se snažil pak něco místně, lokálně zachraňovat, řešit a to je teda taky vizitka výdrže forestra, tak starého!
Jo dobří mechoši jsou dnes čím dál větší problém, až se divím, kam to zašlo, takové banality jako brzdy, ložiska...no tvl co chtějí vlastně dělat? Pohladit motor, umýt ho, vyměnit jen filtr, olej, nebo co vlastně? A nedej bože, když pak přijde nějaká taková potvora závada, těžko odhalitelná, však jsem si to sám prožil, musí člověk pátrat sám a přemýšlet a upozornit na možné příčiny mechanika, v mém případě teda mám v dosahu kvalitní servis-dva, třetí už odpadl. Třeba poslední storka s ostřikovačem u ženy Citroen Saxa stála taky za to, furt řešili, bečeli- někteří jo, furt samý prý problém, až jsem si motorek vyměnil sám a přitom jen ošetřil kontakty k němu (zjevně příčina problému, moje blbost? měl jsem se snažit dřív sám, ale já si furt myslím, že stejně jako já v práci řeším problém jiných a nemám čas a energii tolik už na jiné věci, tak když to dám někde k někomu taky do jeho práce, džobu, tak by to měl vyřešit, snažit se) a ejhle funguje doteď, konečně atd atd, přitom taková opravdu banalita tvl...
Salte tak to jsem rád, že jsem tě inspiroval, minimálně jednoho toho lesníka si teď určitě necháš
Ale aby vše neznělo jak v mexiko telenovele, tak i můj lesník má své mínusy, lemy začínají mírně rezivět, taky zadní kapsy blatníku, to jsem si všiml až teda teď nedávno, to mě nepotěšilo, ty lemy beru jako běžnou věc, to se dá vyřešit, zatím teda mám na to známého, ale do toho ty další věci, no letos snad spáchám profi antirez lázeň, včetně všeho, i navrtání oněch kritických míst a jejich ošetření a pak budu udržovat už asi jen já sám, tipuji, že dobrých pár let to musí ještě vydržet a když ne, tak se to opět vyřeší, tak snadno se nedám-e
Šímův Forejs
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 25199
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7921
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 25199
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Tak dobře, rezaví rychle, nejdřív nic a pak hic Jen jsem nepřesně popsal situaci, zatím je vše v samotném počátku, žádné řešeto, to ani náhodou, ale čeká mě to, tj jasné.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5353
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Šímův Forejs
na zpomalení a rychle jednoduché ošetření opravdu celkem dobře funguje ta měděná vazelína ve spreji co tu doporučoval myslím Mišus , je třeba to teda sem tam zopakovat , ale je to rychlé a funguje to na nějaký ten čas , akorát to je trochu nevzhledné , ale na lemy by to šlo , než se to vyřeší na pořádek