Zdar,
mám za sebou výměnu kapaliny, hadice a O kroužku. Díky odsávačce a páru šikovných rukou navíc, šlo vše celkem hladce včetně odvzdušnění (dal jsem auto na hever, abych zvedl celý předek a koutil a kroutil). Hadice je teď hezky měkká, původní už bylo dost tvrdá. Hladina kapaliny zatím drží stabilně, ale očekávám, že si ještě trošku sedne a budu jemně dolévat.
Pocitově, mi přijde posilovaní o něco lepší. Ale nijak závratně. Poprosil jsem o návštěvu a krátkou výměnu aut Tadeáše, abych měl s čím srovnávat. Tímto mu moc děkuji. Po delší debatě jsme došli k tomu, že takto je to asi již v pořádku, můj sice jde o trošičku víc ztuha než u Tadeáše, ale né jinak moc rozdílně. Vypadá to, že tato tuhost tedy odpovídá dané technoligi a moje srovnání je neobjektivně ovlivněno přeposilovaným služebákem (Rapid)
Honzo tu manžetu jsem zatím nesundaval, na to jsem zatím moc lama

Ale zkusím výhledově ještě sundat alespoň kryt motoru a zase to víc omrknout. Hladina kapaliny mi, ale vlastně nikdy neubývala.
Nicméně ještě pár otázek.
Zkoušel jsem sundat řemen a protočit čerpadlo rukou jestli jde hladce (jde) a jestli zbylá kapalina uvnitř se hýbe. Objevil jsem při tom mírnou vůli řemenice viz video -> je to OK?
https://youtube.com/shorts/zciMIKk0bcw?feature=share
Dalši otázka. Zvuk při dorazu. Při zkoumání tohoto jsem se dozvěděl novou informaci, že hluk při dorazu dělá přepouštěcí ventil. Ale zajímalo by mě jestli tohle je ještě v pořádku? U Tadeáše jsme také zkoušeli a u něho to byl o dost menší hluk.
https://youtube.com/shorts/qE2g2sxWon0
Servo jako takové bylo docela špinavé od oleje, ale bylo všechno zaschlé. Vyčistím to a budu sledovat. Nebo myslíte, že bych měl pořešit přetěsnění?
Děkuji za odpovědi
