No ale mechanik mě upozorňoval, že ta horní trubka stojí sedmičku??? Tak nechal udelat hadici za dvojku a ono to hučíbarts píše: ↑úte čer 11, 2024 9:10 am Ano ta sací od čerpadla k nádržce. Za mě rozhodně OEM protože jak jsem psal. Jako neřeknu ti že je to přesně tím. U mě to už nic jnýho být nemohlo. Ted ještě možná pozoruju že nádržka na kapalinu od posilovače nevypadá uplně 100% těsná v tom spoji (v půlce té nádržky), ale možná by to taky mohlo vhánět trochu vzduchu. Možná to zkusím časem nečím objet bo nová stoji 4 tis .
Bartův Outback BP a Hawk WRX
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2771
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Teď jsem to řešil na Volvu, tam to sice nemá zvukový projev, ale trošku to rosí (a ješte se mi hadice brousila o kladku řemenu), nicméně prý záleží i na těch sponách, že by tam měli být ty pružinové, protože ty hadice se teplem roztahují a normální šroubovací spony, se tomu nedokáží přizpůsobit.
Subaru Impreza WRX STi 221kW 2008
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Hmm tohle co si napsal mě vůbec nenapadlo s tím roztahováním. Jako dává to smysl a taky se to pak může třeba prodřít ta hadice o tu sponu. ta hadicová mi připadne i tenčí jakoby a víc se zakousne do gumy.zhor píše: ↑úte čer 11, 2024 9:37 am Teď jsem to řešil na Volvu, tam to sice nemá zvukový projev, ale trošku to rosí (a ješte se mi hadice brousila o kladku řemenu), nicméně prý záleží i na těch sponách, že by tam měli být ty pružinové, protože ty hadice se teplem roztahují a normální šroubovací spony, se tomu nedokáží přizpůsobit.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
je to záhada. stále se mi nedaří odvzdušnit řízení. Už jsme vyměnili čerpadlo. A furt hučí píská sviští. Ta nádržka je taky furt od oleje, i když několikrát otřeno do sucha. Kdyby byla netěsná nádržka, ono to saje vzduch?barts píše: ↑úte čer 11, 2024 9:10 am Ano ta sací od čerpadla k nádržce. Za mě rozhodně OEM protože jak jsem psal. Jako neřeknu ti že je to přesně tím. U mě to už nic jnýho být nemohlo. Ted ještě možná pozoruju že nádržka na kapalinu od posilovače nevypadá uplně 100% těsná v tom spoji (v půlce té nádržky), ale možná by to taky mohlo vhánět trochu vzduchu. Možná to zkusím časem nečím objet bo nová stoji 4 tis .
Je nějaká finta, jak odvzdušnit servo jinak než jízdou?
už mě to s.re.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6543
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
muze to sat vzduch skrze tesnici krouzek vratky na prirube k pumpe, ted jsem ho menil na svym
pak se to zpeni, a kdyz vypnes motor a cely se to vrati do nadobky, tak to z ni normalne slinta ven
edit: odzvdusnoval jsem tak, ze jsem nalil pres miru, nechal to ohrat pri otevreny nadobce a pak to nechal poustet bubliny pres noc a takhle dvakrat
nasledne jsem vytahal, co tam bylo navic a zda se ze dobry
pak se to zpeni, a kdyz vypnes motor a cely se to vrati do nadobky, tak to z ni normalne slinta ven
edit: odzvdusnoval jsem tak, ze jsem nalil pres miru, nechal to ohrat pri otevreny nadobce a pak to nechal poustet bubliny pres noc a takhle dvakrat
nasledne jsem vytahal, co tam bylo navic a zda se ze dobry
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Pěnu v nádržce jsem ještě nikdy nezastihl. Ráno jsem zkoušel zvednout předek a při otevřené nádržce několikrát protočit volant bez motoru. Olej trochu klesl, ale pak jízda furt s orchestrem.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
A hadici s hoirním "O" kroužkem u pumpy máš nové?
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
ano nové a nové těsnění. A furt bryndá z víčka nádržky olej. Nevíme si rady.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Zkusit to čerpado přetěsnit no
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
To si tak jedu na hodinu v Neděli projet pro zlepšení nálady a tak. A už jsem ve měste a mám před sebou kolonu tak na 5 minut. A najednou sleduju jak mi po minutce v koloně začně stoupat teplota vodu nad malinko nad půlku a samozřejmě jsem cítíl chladičku a už mi to bylo jasný. Zastavil jsem hned u okraje a šel kontrolovat. Nádobka u chladiče plná šedo-průhledne tekutiny s mastnotou a pocákáný kolem tak je to jasný.
Nechal jsme to chvilku dochladit a naštěstí jsem to domů měl kilometr, takže mám auto v garáži.
Druhý den jsem to zkontroloval a vypadá to vtipně nevině. Tekutina v nádržce má zelenou barvu a je tam krásně mezi ryskama . Prostě EJ25
Ale jelikož není Réza stěžejní tak to zazimuju a prostě počká. Aspoň to bude mít málo najeto a nějakou hodnotu . Samozřejmě se pak nechám odtáhnou do Subolabu za panem Cápikem.
S outbackem to bylo výživné a pořádne si užil v lese. Jeli jsme se skautem na výpravu s dětma do Jeseníků. První musel zdolat červenou turistickou stezku kde bylo průjezd tak pro půl auta , takovým středním porostem dokopce . Nejhorší bylo že ten 600m saigon jsem musel zpátky couvat bo nebyl prostor se na konci otočit. Ale pořád mě to auto překvapuje, takovej rodinej kombík a vidět ho v lesích je sranda. U Forestra je to přirozený.
No bouřky byl víživné to asi všichni víte nás ta první minula a potom o začlo kolem čtvtré. Mega bouřka a všude kroupy. Outback naštěstí přežil a odnesla to jen kapota a dva důlky. Nikdo se nevyspal, bouřilo prakticky nonstop od večera do rána. A to jsme měli spát ve stanech a na poslední chvíly jsme radši naštěstí domluvily řopík. Byly jsme na vysokým polo-oholeným kopci no
Kamrádova réza o štestí neměla cca 60 důlku všude a rozbitý světla,blinkry atd....
Réza GF měla ted poslední úpravy a v pátek hurá směr Rumunsko
Nechal jsme to chvilku dochladit a naštěstí jsem to domů měl kilometr, takže mám auto v garáži.
Druhý den jsem to zkontroloval a vypadá to vtipně nevině. Tekutina v nádržce má zelenou barvu a je tam krásně mezi ryskama . Prostě EJ25
Ale jelikož není Réza stěžejní tak to zazimuju a prostě počká. Aspoň to bude mít málo najeto a nějakou hodnotu . Samozřejmě se pak nechám odtáhnou do Subolabu za panem Cápikem.
S outbackem to bylo výživné a pořádne si užil v lese. Jeli jsme se skautem na výpravu s dětma do Jeseníků. První musel zdolat červenou turistickou stezku kde bylo průjezd tak pro půl auta , takovým středním porostem dokopce . Nejhorší bylo že ten 600m saigon jsem musel zpátky couvat bo nebyl prostor se na konci otočit. Ale pořád mě to auto překvapuje, takovej rodinej kombík a vidět ho v lesích je sranda. U Forestra je to přirozený.
No bouřky byl víživné to asi všichni víte nás ta první minula a potom o začlo kolem čtvtré. Mega bouřka a všude kroupy. Outback naštěstí přežil a odnesla to jen kapota a dva důlky. Nikdo se nevyspal, bouřilo prakticky nonstop od večera do rána. A to jsme měli spát ve stanech a na poslední chvíly jsme radši naštěstí domluvily řopík. Byly jsme na vysokým polo-oholeným kopci no
Kamrádova réza o štestí neměla cca 60 důlku všude a rozbitý světla,blinkry atd....
Réza GF měla ted poslední úpravy a v pátek hurá směr Rumunsko
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6543
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
tak to naseje, ale alespon jsi dojel dom! tesim se na posty z tripu
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
čerpadlo to není. Mám vedle sebe dvě H6 a přehodili jsme čerpadla navzájem. ta zdravá H6 je opět tichoučká.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Tak to bych asi zkusil řízení
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Dneska proběhla výměna čelního skla na BP. Šmakovalo 6500, to si myslím že je velice hezká cena se vším všudy. Sranda byla že mi pak řekly že jsem měl bauset kolem skla naruby. Takhle to dopadá když auto chodí tam kde tomu 100% nerozumí. . Za minulého majitele ten servis toho dojebal fakt hodně .
Ale měl jsem radost že kolem skla koroze nic.
Ale měl jsem radost že kolem skla koroze nic.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6543
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
to je pekna cena