EJ 25 WRX jaké štefty/šrouby

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
Odpovědět
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 994
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

EJ 25 WRX jaké štefty/šrouby

Příspěvek od barts »

Čus fouklo mi těsnění pod hlavou motor je v sérii. Do budoucna s tím uplně nic dělat nehodlám maximálně nechat poladit origo v jednotce stav kde by se zvedly kw na 190 a kouták + 50 nM cca. Ale to je fakt velký.....hodně možná.
Otázka je má cenu tam dávat ARP štefty a Cosworth těsnění? V tomhle jsem uplnej nováček a motorář 0 zkušeností.Zase si říkám není to uplně STI ani kovanej motor a přece jen to v sérii 130 tis vydrželo.
NA zahraničních fórech jsem se dočetl ledacos a že ARP štefty a cosworth těsnění má psíš smysl u fakt poladěnýho kovanýho motoru, hlavne u STI.
Nevím jestli to má u motoru nějakou lepší hodnotu co se výdrže týče nebo spíš zaklepe na klice :-/
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Subaru Impreza GF 98 / 85kw / expedička
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19950
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: EJ 25 WRX jaké štefty/šrouby

Příspěvek od hamoun »

Já dával.myslim lepší .. čip jsem měl... origo těsnění fouklo při asi 110 tkm... tím mě nasralo, bo jinak tomu nic nebylo ...
Stefty nevím...
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 994
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: EJ 25 WRX jaké štefty/šrouby

Příspěvek od barts »

jakože těsnění pod havou si dával jiného výrobce?
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Subaru Impreza GF 98 / 85kw / expedička
Uživatelský avatar
rajnoch
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 474
Registrován: stř říj 25, 2017 8:13 pm
Jméno a příjmení: ondra
Bydliště: palkovice

Re: EJ 25 WRX jaké štefty/šrouby

Příspěvek od rajnoch »

Tedka jsem dodelaval svoje auto a tesneni pod hlavu nejaka klasika a stefty sem prdel projel sem zavity a dal nove srouby dotah na moment a auto zatim jezdi


Sent from my iPhone using Tapatalk
Uživatelský avatar
OZP
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 4361
Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
Jméno a příjmení: Ondřej
Bydliště: Praha

Re: EJ 25 WRX jaké štefty/šrouby

Příspěvek od OZP »

Stefty nevim, pokud neplanujes razantne zvysovat vykon, dal bych seriove, ale urcite nove.
Jsi si jisty tim cosworth tesnenim? nevim, jak jsou na tom s kvalitou ted, ale ja kdyz resil EJ25 motor, tak mi v AWD rikali, ze tesneni od tohodle vyrobce nebrat.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017
/ OZP SUBARU Youtube
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 994
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: EJ 25 WRX jaké štefty/šrouby

Příspěvek od barts »

Nový šrouby jsou jasné >B-) . Jinak půjde kominace nové šrouby a nový těsnění. Vše série, razantně se zvyšovat nic nebude. Radši si místo toho koupím budík na teplotu oleje to se hodí víc :-)
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Subaru Impreza GF 98 / 85kw / expedička
Odpovědět

Zpět na „Motor“