Fúúúúha, iba 240tkm???
Mne to bere olej tiež, v podstate odkedy to auto mám - kúpené ako 6 ročné s nájazdom cca 80tkm - ano už vtedy bralo olej, ale dnes mám 350tkm...
Prvý krát ked mi podfuklo tesnenie pod hlavou (180tkm), tak som to robil asi 3 dni, vtedy som zabrusoval aj ventily, menil guferá na driekoch ventilov. Rovnať hlavy som nedával, ani sa mi to nechcelo brať do práce, ale ja som s tým fúknutým tesnením ani nejazdil dalej ako ty....
Hned ako som spozoroval problém som to riešil.
Napriek tomu mi to fúklo pri 215tkm znovu, lebo som si zle prečítal postup utiahnutia hláv - boli slabo utiahnuté. Takže výmena znovu pri 215tkm, kde som menil vyslovene len tesnenia a mal som to zmastené v podstate za 5-6hod. Jedno poobedie po práci rozobrať a na druhý den po práci zasa zložiť.
Dnes mám 350tkm a všetko šlape, až na tú spotrebu oleja, kde už to musím vyriešiť novými piestami.
Teba by v servise asi zodrali, ale to dnes platí všeobecne na každú značku pri takomto úkone. Dnes platí že lacný servis máš vtedy ak si vieš urobiť čo najviac vecí svojpomocne, lacný autoservis už neexistuje...
Kedysi ma stálo prezutie 4 pneu + vyváženie, nahodenie 20€, dnes prídem dať zalepiť poondiaty defekt a on si vypýta 20€...
Outback 2004 - bere chladicí kapalinu
Re: Outback 2004 - bere chladicí kapalinu
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Re: Outback 2004 - bere chladicí kapalinu
Jenom 240 tisíc, no... asi to mělo náročnej život.