Bartův Outback BP a Hawk WRX

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2011
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX

Příspěvek od suubaru »

barts píše: úte čer 11, 2024 9:10 am Ano ta sací od čerpadla k nádržce. Za mě rozhodně OEM protože jak jsem psal. Jako neřeknu ti že je to přesně tím. U mě to už nic jnýho být nemohlo. Ted ještě možná pozoruju že nádržka na kapalinu od posilovače nevypadá uplně 100% těsná v tom spoji (v půlce té nádržky), ale možná by to taky mohlo vhánět trochu vzduchu. Možná to zkusím časem nečím objet bo nová stoji 4 tis :-D .
No ale mechanik mě upozorňoval, že ta horní trubka stojí sedmičku??? Tak nechal udelat hadici za dvojku a ono to hučí
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2737
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX

Příspěvek od zhor »

Teď jsem to řešil na Volvu, tam to sice nemá zvukový projev, ale trošku to rosí (a ješte se mi hadice brousila o kladku řemenu), nicméně prý záleží i na těch sponách, že by tam měli být ty pružinové, protože ty hadice se teplem roztahují a normální šroubovací spony, se tomu nedokáží přizpůsobit.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 981
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX

Příspěvek od barts »

zhor píše: úte čer 11, 2024 9:37 am Teď jsem to řešil na Volvu, tam to sice nemá zvukový projev, ale trošku to rosí (a ješte se mi hadice brousila o kladku řemenu), nicméně prý záleží i na těch sponách, že by tam měli být ty pružinové, protože ty hadice se teplem roztahují a normální šroubovací spony, se tomu nedokáží přizpůsobit.
Hmm tohle co si napsal mě vůbec nenapadlo s tím roztahováním. Jako dává to smysl a taky se to pak může třeba prodřít ta hadice o tu sponu. ta hadicová mi připadne i tenčí jakoby a víc se zakousne do gumy.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Subaru Impreza GF 98 / 85kw / expedička
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2011
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX

Příspěvek od suubaru »

barts píše: úte čer 11, 2024 9:10 am Ano ta sací od čerpadla k nádržce. Za mě rozhodně OEM protože jak jsem psal. Jako neřeknu ti že je to přesně tím. U mě to už nic jnýho být nemohlo. Ted ještě možná pozoruju že nádržka na kapalinu od posilovače nevypadá uplně 100% těsná v tom spoji (v půlce té nádržky), ale možná by to taky mohlo vhánět trochu vzduchu. Možná to zkusím časem nečím objet bo nová stoji 4 tis :-D .
je to záhada. stále se mi nedaří odvzdušnit řízení. Už jsme vyměnili čerpadlo. A furt hučí píská sviští. Ta nádržka je taky furt od oleje, i když několikrát otřeno do sucha. Kdyby byla netěsná nádržka, ono to saje vzduch?
Je nějaká finta, jak odvzdušnit servo jinak než jízdou?
už mě to s.re.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Uživatelský avatar
Tsakabaru
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 4986
Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
Jméno a příjmení: Míla
Bydliště: Sokolovsko

Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX

Příspěvek od Tsakabaru »

muze to sat vzduch skrze tesnici krouzek vratky na prirube k pumpe, ted jsem ho menil na svym
pak se to zpeni, a kdyz vypnes motor a cely se to vrati do nadobky, tak to z ni normalne slinta ven

edit: odzvdusnoval jsem tak, ze jsem nalil pres miru, nechal to ohrat pri otevreny nadobce a pak to nechal poustet bubliny pres noc a takhle dvakrat
nasledne jsem vytahal, co tam bylo navic a zda se ze dobry
Legacy BP 3.0 H6 '05 - "Shogun" - vlakno
Impreza GG 2.0 '03
Forester SF 2.0 '01
Niva 1.7 '06
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2011
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX

Příspěvek od suubaru »

Pěnu v nádržce jsem ještě nikdy nezastihl. Ráno jsem zkoušel zvednout předek a při otevřené nádržce několikrát protočit volant bez motoru. Olej trochu klesl, ale pak jízda furt s orchestrem.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 981
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX

Příspěvek od barts »

suubaru píše: stř čer 19, 2024 8:52 am Pěnu v nádržce jsem ještě nikdy nezastihl. Ráno jsem zkoušel zvednout předek a při otevřené nádržce několikrát protočit volant bez motoru. Olej trochu klesl, ale pak jízda furt s orchestrem.
A hadici s hoirním "O" kroužkem u pumpy máš nové?
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Subaru Impreza GF 98 / 85kw / expedička
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2011
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX

Příspěvek od suubaru »

ano nové a nové těsnění. A furt bryndá z víčka nádržky olej. Nevíme si rady.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“