Zahradní TRAKTOR nebo RIDER
Re: Zahradní TRAKTOR nebo RIDER
Říkal jsem si, že je lepší se pochlubit tady než v nářadí a dílenské technice. Pásy potřebuju, protože jsem v kopcu.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 25914
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Zahradní TRAKTOR nebo RIDER
Tj jasné, že pásy jsou na tohle lepší a taky jsou šetrné k povrchu, jen jsem si to neodpustil, vidím Yeti v tomto vlákně a čekl jsem traktor-rider, tak jsem chvíli na to čučel
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 25914
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Zahradní TRAKTOR nebo RIDER
Tak podruhé posečeno novým seco traktůrkem. Už se s tím samozřejmě sžívám ve stylu jedno kolo ve vzduchu a já si odlehčuji nožičkou na pejska bokem ke svahu, náklony na traktoru, obsečení téměř úplně všeho kolem stromů a různých zakoutí- jde to, docela jo, taky traktor vyšplhá spolu s uzávěrkou neuvěřitelné věci, uzávěrka je holt mocná omezení pak začíná být ne ve schopnosti ne něco vyjet, ale že se traktor začne stavět na zadní.Horší je to pak dolů
Výhody to má samozřejmě nemalé, sem tam nějaké i ty nevýhody, je toho ke psaní hodně, ale to si každý majitel takové techniky umí představit, nechce se mě vše popisovat, bo znáte mě, neumím to jen tak úplně jen na půl plynu
Hlavně jsem se teda opět na sekání moc těšil, jak jinak
Co mě teda ale překvapilo, že jsem měl hodně ufouklé pneu, jedno kolo mě přišlo téměř prázdné, tak jsem zkusil dofouknout, tlak tam byl teda menší než před cirka 14 dny, s tím, že jestli jsem píchnul, tak to nějak musím dojezdit a dnes vidím, že to samé kolo tlak drží, ale naopak to druhé vypadá stejně prázdné jako to předešlé tak moc teda nevím, je pravda, že jezdím trochu podhuštěný, tak se to hůře poznává, ale furt v doporučených mezích. Jediné co mě napadá, že traktor nebyl úplně v rovině a tak proto...ale i tak, už to vypadalo, jako by se chtěla pneu vyzout, přitom na předváděčkách jezdí ještě s více podhuštěnými pneu, no pravda, není to takový tankodrom jako tu u mě mnohde v sadu.
Časy sekání a spotřebu benálu zatím neřeším stále jsou tam u mě rezervy, ve stylu používání, ale už teď naposled teda nádrž ubývala viditelně méně, taky motor byl syrový a čeká mě teď první výměna onoho záběhového oleje. No pořídil jsem 20 l kanďák, kdo se s tím má furt tahat.
Jinak v samotném finále sečení na nejhorším úseku, dobytém od krtků a hryzců, mravenišť a všeho možného i nemožného mě chytli záda opatrně jsem sesedl a čekal zda to přejde, mazec no, poznávám jaký tankodrom tu máme, teď teda o to víc a jak se věčně nakláním, vyrovnávám a houpu se v sedačce, rázy...tak bylo jasné, že to není pro mé záda nic fajnového. Ale doufám a myslím si, že se to taky poddá, jezdím kde je třeba pomaleji a opatrněji, nicméně vyhnout se otřesům se úplně nedá. Tak když tak dám pás zádový no a asi taky příště už sluchátka, docela rachot to je, jen ty kožené nesnáším, potí se v něm uši krom teda prdele v kožené sesli, ooo jak já tu kůži nesnáším, ale to si taky umím pořešit i ty sluchátka teda.
Velká, obrovská výhoda je výška sečení, mulčuje to nádherně a bez zbytečného zbytku trávy, chuchvalců, nedusí se to, trávník mám nižšší a vypadá to nepoměrně lépe, samozřejmě jsou místa, kde větší záběr neumí tak dobře poséct, ale sere pes, výsledek je lepší. Někde ještě sem tam trávu trochu skalpuji, to se taky poddá.
Jen opět musím vyzvednout sílu motoru a onu uzávěrku, když bych to chtěl týrat, tak se to dokáže vytočit na pětníku
Zvažuji taky trochu jiné pneu, zadní pneu, nevím jestli rovnou šípáky, nebo jen ty poloterénní, co mě doporučoval tuhle i Tomáš, napíšu mu SZ které měl on, jestli se ten vzorek stále dělá, ale je to asi jedno, prostě pneudo horšího terénu, už jsem se samozřejmě díval jaké...
Traktor si sice poradí téměř všude i bez couvání a jiných manevrů, téměř všude teda, ale kolikrát mě ta uzávěrka přijde až nesmyslně často využívána, otázka nakolik pneu pomůžou, ale vždy nějak pomůžou, stačí, když se jedno kolo odlehčí, je ve vzduchu...
Nemám holt rovinku a ani jen pěkný svah, traktor by si bez uzávěrky nevěděl rady a já bych absolutně neposekl, teď jsem si to už opravdu na živo potrvdil.
Takový další postřeh, projedu sotva metr širokou brankou přímo až k chalupě a to mám ještě rezervu, to je taky fajn a tak se i díky malým rozměrům traktoru dostanu na místa až neskutečné, malé.
Konec hlášení, opravdu jsem zbytečné další postřehy vynechal
Foto je dva dny po sečení.
Výhody to má samozřejmě nemalé, sem tam nějaké i ty nevýhody, je toho ke psaní hodně, ale to si každý majitel takové techniky umí představit, nechce se mě vše popisovat, bo znáte mě, neumím to jen tak úplně jen na půl plynu
Hlavně jsem se teda opět na sekání moc těšil, jak jinak
Co mě teda ale překvapilo, že jsem měl hodně ufouklé pneu, jedno kolo mě přišlo téměř prázdné, tak jsem zkusil dofouknout, tlak tam byl teda menší než před cirka 14 dny, s tím, že jestli jsem píchnul, tak to nějak musím dojezdit a dnes vidím, že to samé kolo tlak drží, ale naopak to druhé vypadá stejně prázdné jako to předešlé tak moc teda nevím, je pravda, že jezdím trochu podhuštěný, tak se to hůře poznává, ale furt v doporučených mezích. Jediné co mě napadá, že traktor nebyl úplně v rovině a tak proto...ale i tak, už to vypadalo, jako by se chtěla pneu vyzout, přitom na předváděčkách jezdí ještě s více podhuštěnými pneu, no pravda, není to takový tankodrom jako tu u mě mnohde v sadu.
Časy sekání a spotřebu benálu zatím neřeším stále jsou tam u mě rezervy, ve stylu používání, ale už teď naposled teda nádrž ubývala viditelně méně, taky motor byl syrový a čeká mě teď první výměna onoho záběhového oleje. No pořídil jsem 20 l kanďák, kdo se s tím má furt tahat.
Jinak v samotném finále sečení na nejhorším úseku, dobytém od krtků a hryzců, mravenišť a všeho možného i nemožného mě chytli záda opatrně jsem sesedl a čekal zda to přejde, mazec no, poznávám jaký tankodrom tu máme, teď teda o to víc a jak se věčně nakláním, vyrovnávám a houpu se v sedačce, rázy...tak bylo jasné, že to není pro mé záda nic fajnového. Ale doufám a myslím si, že se to taky poddá, jezdím kde je třeba pomaleji a opatrněji, nicméně vyhnout se otřesům se úplně nedá. Tak když tak dám pás zádový no a asi taky příště už sluchátka, docela rachot to je, jen ty kožené nesnáším, potí se v něm uši krom teda prdele v kožené sesli, ooo jak já tu kůži nesnáším, ale to si taky umím pořešit i ty sluchátka teda.
Velká, obrovská výhoda je výška sečení, mulčuje to nádherně a bez zbytečného zbytku trávy, chuchvalců, nedusí se to, trávník mám nižšší a vypadá to nepoměrně lépe, samozřejmě jsou místa, kde větší záběr neumí tak dobře poséct, ale sere pes, výsledek je lepší. Někde ještě sem tam trávu trochu skalpuji, to se taky poddá.
Jen opět musím vyzvednout sílu motoru a onu uzávěrku, když bych to chtěl týrat, tak se to dokáže vytočit na pětníku
Zvažuji taky trochu jiné pneu, zadní pneu, nevím jestli rovnou šípáky, nebo jen ty poloterénní, co mě doporučoval tuhle i Tomáš, napíšu mu SZ které měl on, jestli se ten vzorek stále dělá, ale je to asi jedno, prostě pneudo horšího terénu, už jsem se samozřejmě díval jaké...
Traktor si sice poradí téměř všude i bez couvání a jiných manevrů, téměř všude teda, ale kolikrát mě ta uzávěrka přijde až nesmyslně často využívána, otázka nakolik pneu pomůžou, ale vždy nějak pomůžou, stačí, když se jedno kolo odlehčí, je ve vzduchu...
Nemám holt rovinku a ani jen pěkný svah, traktor by si bez uzávěrky nevěděl rady a já bych absolutně neposekl, teď jsem si to už opravdu na živo potrvdil.
Takový další postřeh, projedu sotva metr širokou brankou přímo až k chalupě a to mám ještě rezervu, to je taky fajn a tak se i díky malým rozměrům traktoru dostanu na místa až neskutečné, malé.
Konec hlášení, opravdu jsem zbytečné další postřehy vynechal
Foto je dva dny po sečení.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 50831
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahradní TRAKTOR nebo RIDER
Šímo parádní !! Ty pneumatiky, co mám, jsou na čtyřkolku. Samozřejmě je mají furt.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 25914
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Zahradní TRAKTOR nebo RIDER
Dík! Dnes jsme se opravdu kochali, je to úplně jiný trávník, při té velké ploše navíc, moc důležité, nebojím se říct, je to tak.
Můžeš dát na ty pneu odkaz? Jestli je teda někde vidíš takhle i z hlavy, z plezíru, není to nutné, jen případně pro srovnání s jinými a hlavně jestli jsou i v mém rozměru, ono je fajn, že máš s nimi přímou zkušenosti.
Dnes jsem si dal takovou klidnější sobotu a konečně jsem se věnoval i údržbě traktoru a věcí okolo. Venku bylo dnes opravdu nádherně!
Vyměnil jsem záběhový olej a konečně jsem si taky trochu projel manuál k motoru a vůbec udržbě dočetl jsem se tam, že by se měl záběhový olej vyměnit po 5 moto hodinách, nicméně zkušený technik mě říkal, že mám čas a až klidně při 10, že oni se přiklání k tomu delšímu prvnímu intervalu. No kdybych si to přečetl dřív, raději vyměním dřív, ale co už teď, nic no, myslím si, že se prd stalo, stane.
Taky jsem neměl tucha, že ten olej co jsem zvolil a co se nejvíc běžně používá, že je od -5 do 35C °. Nenapadlo mě, nečetl jsem jeho vlastnosti, myslel jsem, že není problém ho používat i při větších mrazech. Tedy teoreticky by to mohl být problém.
Nicméně olej tam budu dávat stále Seco SAE 30, protože při univerzálnějším oleji může nastat při vyšších teplotách a hlavně i větší zátěži (což u mě nastává) horší mazání a taky častější výměna oleje. Já zatím neplánuji zimní použití, třeba pluhování, tak mám volbu oleje pořešenou a radši zůstanu u toho nejpoužívanějšího.
Výměna oleje šla hladce, Seco to má pořešeno uživatelsky velice jednoduše, vypouštění oleje má dokonce ohebnou gumovou hadici, trochu jsem toho využil, ale šlo by to i bez ní. Využil jsem svahu, vše vyteklo a pak jsem ještě propláchl trochou nového oleje, abych věděl, že je co možná nejvíc všeho venku a vymyl případné zbylé nečistoty, pravda, vytekl ještě nějaký zbyly kal, dělává se to tak i u mých aut, takový jednoduchý proplach...
Jen jsem teda předtím částečně oddělal plast kryt (dva plast čumbrle na jedno otočení) kolem žacího ústrojí, přesně řečeno kolem železo krytu žacího ústrojí, abych dal lépe kanďák s výlevkou pod vypušťák. Ten plast kryt na jedné i na druhé straně nejspíš stejně sundám, jen se tam drží bordel, ještě na to mrknu, ale přijde mě tam zbytečný.
Taky příště nebudu už potřebovat nic kromě jedné nálevky a kanďáku na vypuštěný olej, žádné misky, či plechy na vypuštěný olej a následné přelívaní oleje.
Vlezly se přesně 2 lt oleje, je to přesně na full, prostě jsem je tam foukl a čekal jak to dopadne, naštěstí žádné přelití se nekonalo, taky jsem si byl vědom řádného vypuštění zahřátého oleje spolu s náklonem traktoru.
Starý olej se mě hodí, už mě došly zásoby, přišel tak akorát...ihned jsem s ním natřel nové nájezdy pro vjezd traktoru do kůlny a ošetřil trámky ořezané skrz vjezd traktoru.
Zkontroloval jsem pár dalších věcí, filtry, nějaké spoje- šrouby, stav sekacích nožů, ty vždy dostanou při prvním ohledání terénu víc zabrat, očistil přeci jen růčo spodek traktoru. Jak jsem vjel do bahna a následně i zapadl tak tam toho teda bylo fest, věřím, že jak se teď tomuto budu vyhýbat, tak nebude ani moc co čistit. Nicméně nějaké nájezdy železné asi přeci jen koupím, anebo spáchám, ty se můžou hodit, i když pravda, traktor jde nazvednout za zadek docela lehce, za předek za motor už to chce více síly a pevnější postoj, ale jde to taky, nicméně proč si to neulehčit. Nebo něco spáchám ze dřeva, tohle ještě pořeším, zatím mě to netlačí, nějak to jde vždy.
No prostě jsem si dnes báječně hrál Díťa mě říkala, že je to jak když klukovi koupíš hračku a frrr s ní na pískoviště
Radost mě udělal taková zdánlivá ptákovina, jak jsem si dnes upravil ony nájezdy do kůlny, tedy teď už je to taky garáž made in valachy podložil jsem je lépe, abych neotíral spodkem traktoru o přejezdový trám kůlny, spojil vše, z jedné i z druhé strany, tedy i železné nájezdy, vše je teď otázka čtyř pěti jednotek vteřin a můžu vyjet a pak i zajet bez dalšího lopocení se. Radost pak s traktorem vyjíždět a ustájit jej zpět, trvá to stejně jako otevření dveří garáže. A nemusím řešit přeložku hlavního nosného trámu základny kůlny, jeho úpravu.
Jen se mě při výjezdu z kůlny zvedaly železné nájezdy, přemýšlím co s tím, co...jak to vyřešit, jak je ukotvit, ale zároveň tohle jsem nechtěl, protože je chci minimálně na zimu, či kdykoliv když budu dřevo či podobně z kůlny táčkami vyvážet, tak je chci a potřebuji jen tak lehce hodit pryč a nesrat se nějakým ukotvením, fixací nájezdů.
Já jsem ale HLAVA, pak mě to došlo když najíždím na nájezdy, tak na ně couvám, tudíž zabíram kolama zadníma, pohonem traktoru a ony kola si ty nájezdy pod sebe natahují a zvednou v první chvíli do luftu což teda taky jde, ale není to pro mě košér řešení.
Jo, to couvání z kůlny bylo dřív nutné, teď už, dnes po úpravách ne. Tak jsem zkusil vyjet z kůlny "předkem" ne couváním, tudíž najedu plynuleji na tlačné, tlačené přední kola a ouha jo, nájezdy se ani nehly. A co víc, do kůlny jsem dle předpokladu nacouval nadvakrát, půjde to i na poprvé jak Jája a Pája a nemusel jsem konečně předtím dávat pryč dřevěné nájezdy do kůlny!
Tudíž dvě mouchy jednou ranou a tím pádem tohle vše je už konečně vyřešeno až do úplného ideálu Konečně krásné manévry na silně omezeném prostoru, nedokázal jsem si to dřív hned takhle představit, když jsem kupoval traktor, člověk si to může oměřit stokrát...tak jsem moc moc rád, že je pořešeno a že to vyšlo takhle báječně a netočím se tam jak tydýt na ixkrát a nemanévruji s nájezdy, či nemusím odkopávat hlínu ze svahu, ono tam jsou stejně trnky a kořeny, tak tohle řešení jsem zamítl taky.
Kurnik kdy zas poroste tráva, už se nemůžu dočkat, vážně ne! je to mazec, takové změny, najednou travisko živé jarní nevadí, naopak Musím říct, že jsme si dnes se ženou mnohokrát přes den libovali jak ta zelená travní plocha lahodí oku a jak se tu i jinak funguje, chodí po něm, je to opravdu posečené parádně, taky to dnes vypadá zase nepoměrně lépe, ty skalp místa se velice rychle zatáhly trávou, je to prostě nádhera.
I soused mou seč pochválil, že je to paráda, přitom zrovna sám honil ten svůj angličák, trávník a vertikuloval jej zrovna. Má jej tedy ultra parádní i vše okolo jeho novostavby, květní louky, vše, přitom mě říkal, že má stále výhrady, je to člověk naprosto punťa, detailér, však minule dělal i opět po roce detailing laku na veteránu staré felicie, přesně takové a červené taky:
https://www.auto.cz/puvabna-skoda-felic ... dob-127949
Tenhleten veterán má Šamanův brácha, krásné auto...
To jsem teda jak je mým "zvykem" trochu odbočil, tak zpět k traktoru, co víc říct, jsem z něj čím dál víc nadšen, snad tak i zůstane a vydrží ty podmínky zde, elaborát zas jak sfině, já to prostě neumím, dát jen fotku nějakého stroje zde a konec, ptejte se když tak, jestli vás to zajímá
Můžeš dát na ty pneu odkaz? Jestli je teda někde vidíš takhle i z hlavy, z plezíru, není to nutné, jen případně pro srovnání s jinými a hlavně jestli jsou i v mém rozměru, ono je fajn, že máš s nimi přímou zkušenosti.
Dnes jsem si dal takovou klidnější sobotu a konečně jsem se věnoval i údržbě traktoru a věcí okolo. Venku bylo dnes opravdu nádherně!
Vyměnil jsem záběhový olej a konečně jsem si taky trochu projel manuál k motoru a vůbec udržbě dočetl jsem se tam, že by se měl záběhový olej vyměnit po 5 moto hodinách, nicméně zkušený technik mě říkal, že mám čas a až klidně při 10, že oni se přiklání k tomu delšímu prvnímu intervalu. No kdybych si to přečetl dřív, raději vyměním dřív, ale co už teď, nic no, myslím si, že se prd stalo, stane.
Taky jsem neměl tucha, že ten olej co jsem zvolil a co se nejvíc běžně používá, že je od -5 do 35C °. Nenapadlo mě, nečetl jsem jeho vlastnosti, myslel jsem, že není problém ho používat i při větších mrazech. Tedy teoreticky by to mohl být problém.
Nicméně olej tam budu dávat stále Seco SAE 30, protože při univerzálnějším oleji může nastat při vyšších teplotách a hlavně i větší zátěži (což u mě nastává) horší mazání a taky častější výměna oleje. Já zatím neplánuji zimní použití, třeba pluhování, tak mám volbu oleje pořešenou a radši zůstanu u toho nejpoužívanějšího.
Výměna oleje šla hladce, Seco to má pořešeno uživatelsky velice jednoduše, vypouštění oleje má dokonce ohebnou gumovou hadici, trochu jsem toho využil, ale šlo by to i bez ní. Využil jsem svahu, vše vyteklo a pak jsem ještě propláchl trochou nového oleje, abych věděl, že je co možná nejvíc všeho venku a vymyl případné zbylé nečistoty, pravda, vytekl ještě nějaký zbyly kal, dělává se to tak i u mých aut, takový jednoduchý proplach...
Jen jsem teda předtím částečně oddělal plast kryt (dva plast čumbrle na jedno otočení) kolem žacího ústrojí, přesně řečeno kolem železo krytu žacího ústrojí, abych dal lépe kanďák s výlevkou pod vypušťák. Ten plast kryt na jedné i na druhé straně nejspíš stejně sundám, jen se tam drží bordel, ještě na to mrknu, ale přijde mě tam zbytečný.
Taky příště nebudu už potřebovat nic kromě jedné nálevky a kanďáku na vypuštěný olej, žádné misky, či plechy na vypuštěný olej a následné přelívaní oleje.
Vlezly se přesně 2 lt oleje, je to přesně na full, prostě jsem je tam foukl a čekal jak to dopadne, naštěstí žádné přelití se nekonalo, taky jsem si byl vědom řádného vypuštění zahřátého oleje spolu s náklonem traktoru.
Starý olej se mě hodí, už mě došly zásoby, přišel tak akorát...ihned jsem s ním natřel nové nájezdy pro vjezd traktoru do kůlny a ošetřil trámky ořezané skrz vjezd traktoru.
Zkontroloval jsem pár dalších věcí, filtry, nějaké spoje- šrouby, stav sekacích nožů, ty vždy dostanou při prvním ohledání terénu víc zabrat, očistil přeci jen růčo spodek traktoru. Jak jsem vjel do bahna a následně i zapadl tak tam toho teda bylo fest, věřím, že jak se teď tomuto budu vyhýbat, tak nebude ani moc co čistit. Nicméně nějaké nájezdy železné asi přeci jen koupím, anebo spáchám, ty se můžou hodit, i když pravda, traktor jde nazvednout za zadek docela lehce, za předek za motor už to chce více síly a pevnější postoj, ale jde to taky, nicméně proč si to neulehčit. Nebo něco spáchám ze dřeva, tohle ještě pořeším, zatím mě to netlačí, nějak to jde vždy.
No prostě jsem si dnes báječně hrál Díťa mě říkala, že je to jak když klukovi koupíš hračku a frrr s ní na pískoviště
Radost mě udělal taková zdánlivá ptákovina, jak jsem si dnes upravil ony nájezdy do kůlny, tedy teď už je to taky garáž made in valachy podložil jsem je lépe, abych neotíral spodkem traktoru o přejezdový trám kůlny, spojil vše, z jedné i z druhé strany, tedy i železné nájezdy, vše je teď otázka čtyř pěti jednotek vteřin a můžu vyjet a pak i zajet bez dalšího lopocení se. Radost pak s traktorem vyjíždět a ustájit jej zpět, trvá to stejně jako otevření dveří garáže. A nemusím řešit přeložku hlavního nosného trámu základny kůlny, jeho úpravu.
Jen se mě při výjezdu z kůlny zvedaly železné nájezdy, přemýšlím co s tím, co...jak to vyřešit, jak je ukotvit, ale zároveň tohle jsem nechtěl, protože je chci minimálně na zimu, či kdykoliv když budu dřevo či podobně z kůlny táčkami vyvážet, tak je chci a potřebuji jen tak lehce hodit pryč a nesrat se nějakým ukotvením, fixací nájezdů.
Já jsem ale HLAVA, pak mě to došlo když najíždím na nájezdy, tak na ně couvám, tudíž zabíram kolama zadníma, pohonem traktoru a ony kola si ty nájezdy pod sebe natahují a zvednou v první chvíli do luftu což teda taky jde, ale není to pro mě košér řešení.
Jo, to couvání z kůlny bylo dřív nutné, teď už, dnes po úpravách ne. Tak jsem zkusil vyjet z kůlny "předkem" ne couváním, tudíž najedu plynuleji na tlačné, tlačené přední kola a ouha jo, nájezdy se ani nehly. A co víc, do kůlny jsem dle předpokladu nacouval nadvakrát, půjde to i na poprvé jak Jája a Pája a nemusel jsem konečně předtím dávat pryč dřevěné nájezdy do kůlny!
Tudíž dvě mouchy jednou ranou a tím pádem tohle vše je už konečně vyřešeno až do úplného ideálu Konečně krásné manévry na silně omezeném prostoru, nedokázal jsem si to dřív hned takhle představit, když jsem kupoval traktor, člověk si to může oměřit stokrát...tak jsem moc moc rád, že je pořešeno a že to vyšlo takhle báječně a netočím se tam jak tydýt na ixkrát a nemanévruji s nájezdy, či nemusím odkopávat hlínu ze svahu, ono tam jsou stejně trnky a kořeny, tak tohle řešení jsem zamítl taky.
Kurnik kdy zas poroste tráva, už se nemůžu dočkat, vážně ne! je to mazec, takové změny, najednou travisko živé jarní nevadí, naopak Musím říct, že jsme si dnes se ženou mnohokrát přes den libovali jak ta zelená travní plocha lahodí oku a jak se tu i jinak funguje, chodí po něm, je to opravdu posečené parádně, taky to dnes vypadá zase nepoměrně lépe, ty skalp místa se velice rychle zatáhly trávou, je to prostě nádhera.
I soused mou seč pochválil, že je to paráda, přitom zrovna sám honil ten svůj angličák, trávník a vertikuloval jej zrovna. Má jej tedy ultra parádní i vše okolo jeho novostavby, květní louky, vše, přitom mě říkal, že má stále výhrady, je to člověk naprosto punťa, detailér, však minule dělal i opět po roce detailing laku na veteránu staré felicie, přesně takové a červené taky:
https://www.auto.cz/puvabna-skoda-felic ... dob-127949
Tenhleten veterán má Šamanův brácha, krásné auto...
To jsem teda jak je mým "zvykem" trochu odbočil, tak zpět k traktoru, co víc říct, jsem z něj čím dál víc nadšen, snad tak i zůstane a vydrží ty podmínky zde, elaborát zas jak sfině, já to prostě neumím, dát jen fotku nějakého stroje zde a konec, ptejte se když tak, jestli vás to zajímá
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Zahradní TRAKTOR nebo RIDER
Já jsem si včera vyzkoušel znovunasazení smeknutého pásu s naloženou korbou. Ještě že jsem byl na rovným betonu.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 50831
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahradní TRAKTOR nebo RIDER
Šímo musím pohledat, kde jsem ty pneumatiky kupoval. Podívám se a dám vědět.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 25914
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Zahradní TRAKTOR nebo RIDER
Jj, budu rád, já takové věci z eshopu najdu většinou díky emailu, jak jinak taky...třeba to využiji, nebo se od toho vzorku aspoň "odpíchnu" .
Tak mám přeci jen mikro plíživý defekt, teda rychle, hned při druhém sečení. Ponořil jsem pneu do bečky s vodou a je tam, škoda, že nemám u sebe forestra, mám tam soupravu na lepení pneu, z Temu, prvně bych to aspoň vyzkoušel a jestli to navíc půjde takhle dál, tak se nebudu přeci furt tahat s kolečkem do města, o servisu. No snad to byla náhoda, doufám
Překvapilo mě mazací místo i na samotném kole traktoru, že je tam mazacích míst spousty jsem si všiml, ale tohle jsem nečekal. Musím vyštrachat z garáže maznici, aspoň jí po letech zase využiji.
Tak mám přeci jen mikro plíživý defekt, teda rychle, hned při druhém sečení. Ponořil jsem pneu do bečky s vodou a je tam, škoda, že nemám u sebe forestra, mám tam soupravu na lepení pneu, z Temu, prvně bych to aspoň vyzkoušel a jestli to navíc půjde takhle dál, tak se nebudu přeci furt tahat s kolečkem do města, o servisu. No snad to byla náhoda, doufám
Překvapilo mě mazací místo i na samotném kole traktoru, že je tam mazacích míst spousty jsem si všiml, ale tohle jsem nečekal. Musím vyštrachat z garáže maznici, aspoň jí po letech zase využiji.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 50831
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahradní TRAKTOR nebo RIDER
Šímo tak jsem to v mejlu dohledal, jsou to tyhle gumy https://www.markstore.cz/pneumatika-zad ... -18x9-5-8/
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 25914
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Zahradní TRAKTOR nebo RIDER
Vypadají dobře, vzorek gut!!! Tak akorát. Za ty peníze teda taky palec nahoru jen v mém rozměru nejsou, teď nevím jestli by tam pasovaly, zjistím. Určitě je to dobrý tip pro porovnání, lepší poměr cena- kvalita- vzorek nejspíš nenajdu, tak aspoň vím.VDC píše: ↑úte kvě 21, 2024 1:23 pm Šímo tak jsem to v mejlu dohledal, jsou to tyhle gumy https://www.markstore.cz/pneumatika-zad ... -18x9-5-8/
Ještě tomu dám čas i řešení předních pneu, nechám to projevit.
Petře souhlas, tohle všechno vím, trny, nebo taky akát, ta pneu bude asi opravdu měkčí, taky je možné, že jsem jí upustil skrz defekt až moc. Pohraji si s tlakem, taky jsem neměl po ruce měrák tlaku a na kompresoru byla na tohle totálně na kokot stupnice, doslova k ničemu a svůj měřák jsem měl v druhém autě.
Jo taky jsem jí dal zalepit do servisu, ale jak jsem psal, myslím, že knoty, které jsem taky měl ve forestru mimo chalupu, to pořeší, v servisu to lepili stejně takhle. Samozřejmě nesmí to být defekt častý ono taky jsme řešili tu mírnou kalamitu a tak přes zahradu se tahalo kde co doslova, větve, keře, trny...
Duši jsem taky přemýšlel, ale dávat nejspíš nebudu, ta už toho samotná moc nezachrání, spíš nic si myslím. A taky pak horší při lepení pneu, duše navíc...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 50831
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahradní TRAKTOR nebo RIDER
Jak to, že nejsou v tvém rozměru ? Co tam máš vzadu za gumy ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 25914
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Zahradní TRAKTOR nebo RIDER
18x8,5-8
oproti těm tvým 18x9,5-8
Takže u těch tvých bude pneu jen vyšší, čili by neměl být problém?
oproti těm tvým 18x9,5-8
Takže u těch tvých bude pneu jen vyšší, čili by neměl být problém?
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 50831
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahradní TRAKTOR nebo RIDER
Ta guma je o palec širší. To je těch 9,5. Čili je to kompatibilní. Já mám originál taky 18/8,5/8.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 25914
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Zahradní TRAKTOR nebo RIDER
Já jsem pako, širší...tak to je super zpráva, teď hned to určitě řešit nebudu, nechám to ještě projevit, ale je to zcela jasný favorit, ještě raz dík za něj.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98