Bartův Outback BP a Hawk WRX
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Jo je.... proto ji chci měnit.
Už mi bylo i odepásno jakou hadici. https://www.agrozet.cz/e-shop/hadice-na ... 31212.html
když jsem už u téhle konverzace, a ten druhej kousek hadice co vede od vratky ten už taky důležitej není? Chápu že ta sací hadice dostává víc naprdel a že asi tam se vetšinou ději všechny ty úniky
Už mi bylo i odepásno jakou hadici. https://www.agrozet.cz/e-shop/hadice-na ... 31212.html
když jsem už u téhle konverzace, a ten druhej kousek hadice co vede od vratky ten už taky důležitej není? Chápu že ta sací hadice dostává víc naprdel a že asi tam se vetšinou ději všechny ty úniky
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2733
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Důležitá je ta přívodní hadice, jakmile se do ní dostane kromě oleje i vzduch (je málo kapaliny v nádržce, nebo někdě přisává vzduch, tak pak čerpadlo začne pískat nebo i vynechávat). Vratná hadice vypouští nepotřebnou kapalinu zpátky do nádržky, tam je už pak proměnlivý objem te kapaliny, takže tam vzduch může být a nemá to na nic vliv.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Díky za postřehy, někdy se v tom už ztrácím. Mám objednáno tak uvidíme. Pak už je ta možnost jenom jediná, snad hadice pomůže.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2733
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Pak ještě může netěsnit samotné čerpadlo, na něm je taky spousta gumových těsnění.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22958
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Coz tak nejspis bude... me to taky po startu vynechavalo, takze jsem vymenil krouzek, kapalinu a hadici... no a v druhym kroku uz pumpu jestli na BL/BP stoji to same co na BE/BH, tak asi budes mit radost
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Tak to bohužel dopadlo tak, že i po výměně hadice je vše stejné. Takže servo na "repas" jsem si netroufl. Byt cena (100Kč) za repas doma vlastníma rukama je lákavá. Tak jsem sehnal hezké bazarové za 3500. Snad vydrží dlouho . A doufám že kapitola servo brzy skončí, už mě to štvě jak je to furt něco .
A v mezičase připravuju Peugeota na leštění jednokrokem, když jsem měl po dlouhe době volnej víkend. Za pár měsícu půjde z doma tak at je hezkej . Když jsem viděl světla u Outbacka chce to taky vyleštit jsou hnusný žlutý . Špatná vizitka . No práce se hledá sama
A v mezičase připravuju Peugeota na leštění jednokrokem, když jsem měl po dlouhe době volnej víkend. Za pár měsícu půjde z doma tak at je hezkej . Když jsem viděl světla u Outbacka chce to taky vyleštit jsou hnusný žlutý . Špatná vizitka . No práce se hledá sama
Naposledy upravil(a) barts dne pon dub 22, 2024 1:36 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22958
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Neskonci... pumpu uz mam treti, brzdy radsi ani nepocitam
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Tak doprpacoval jsem se k tomu že jsem z toho akorát zešedivěl a jsem o 5 tis a pár hodin práce lehčí.
I po výměně serva které bylo opravdu tiché předtím (viděl sem video) tak to to furt dělá stejné zvuky. Jediné co se opravilo tak že po startu servo hned chce hezky točit ale kvičí hned. Nejvíc tak 10 sekund po startu. Achjo....
Už to asi nehodlám řešit protože už vlastně ani nevím jak. Taková moje zkušenost achjo
I po výměně serva které bylo opravdu tiché předtím (viděl sem video) tak to to furt dělá stejné zvuky. Jediné co se opravilo tak že po startu servo hned chce hezky točit ale kvičí hned. Nejvíc tak 10 sekund po startu. Achjo....
Už to asi nehodlám řešit protože už vlastně ani nevím jak. Taková moje zkušenost achjo
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2733
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Ten O kroužek si dával nahoru na pumpu, tak že si sundal hadici od toho kového kolena nebo jsi ho dával do pumpy, když na něm byla hadice připojená?
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
O skřípnutí toho "O" kroužku jsem četl proto jsem se ještě jednou podíval. a Při oddělané hadici jsem to kolínko oddělal a dal ho tam hezky rovně aby se nic neskříplo. Nemůže to prostě bejt kdekoliv v řízení co se hadic týče?
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2733
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
To pískání by mělo způsobovat stlačování vzduchu v tom čerpadle, kdyby bylo něco dál, tak by to pod tlakem lítalo ven a měl bys mastnotu všude.
Pokud to čerpadlo co si dával bylo prázdný, tak si to cuclo vzduch na začátku, a než se to vyčistilo, tak ti mohla zpěnit kapalina. Taky je potřeba hlídat její objem v nádržce, po prvním nastartování po výměně, mě to vytáhlo celou nádržku a musel jsem dolívat. Takže dolít za studena nádržku na max (jsou tam studené a teplé maxima). Pokud se ta kapalina zpěnila, tak je tam předepsana nějaká doba, jako se to má nechat v klidu (několik hodin) aby ten vzduch sám vyprchal. A pak taky ovzdušnit řízení, točením mezi rejdy.
Pokud to čerpadlo co si dával bylo prázdný, tak si to cuclo vzduch na začátku, a než se to vyčistilo, tak ti mohla zpěnit kapalina. Taky je potřeba hlídat její objem v nádržce, po prvním nastartování po výměně, mě to vytáhlo celou nádržku a musel jsem dolívat. Takže dolít za studena nádržku na max (jsou tam studené a teplé maxima). Pokud se ta kapalina zpěnila, tak je tam předepsana nějaká doba, jako se to má nechat v klidu (několik hodin) aby ten vzduch sám vyprchal. A pak taky ovzdušnit řízení, točením mezi rejdy.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22958
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Ta pumpa je nova nebo z vrakace? Jinak vyhnat z toho ten vzduch taky muze nejakou dobu trvat...
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Tak zas mám něco chut' napsat . Jsem tak 3x týdně furt v nějakým servisu furt nějaký prkotinky . Tak moc nebyla chut'.
Servo odmítám řešit, funguje to funguje. Třeba se to časem zlepší. A díky všem za rady!
Konečně se pana Cápika v Subolabu povedlo zakázat sekundární vzduch na Réze. Sice na potřetí ale přece. Z nějaký důvodu to bylo u mě takový šložitější. Následně pár dní potom, šla do autorizáku skrze starou svolávačku na Airbag spolujezdce a Réza snad hotovo na nějakou dobu. V pátek se to aspoň umylo a proběhl menší japan sraz v Olomouci.
U Outbacka jsem se konečně vrhnul na rozleštění světel. Žádná hrůza to nebyla, ale pro mě to hrůza byla. Před rokem to leštil servis ještě u minulého majitele, ale bez ochrany už byly hnusný a lehce žlutý. Hlavně u těhle modelů vypadají rozleštěný světla strašně hezky. Potom jsem se konečně pustil do výměny repráků v předních dveřích. Rozdíl je extrémní , oproti OEM 20 letým vyhrkaným repro.
No a další zábava na víkend: už se mi pomalu ale jistě vyhrkaly axiální tyčky a jde to ve volantu hodně cítit (o tomhle vím už tak 4 měsíce no )
Na Peugeotu jse minulý víkend podnikl kompletní rozleštění laku jednokrokem, a pomalu a jistě doladím mikro závady (lambda, vyfuk atp...) a jde za měsíc do světa (hurá) . Strašně mě baví jak rozleštění laku udělá pomalu z každýho vraku o dost hodnotnější auto . A na inzerátech je to dost znát. Hlavně jsem kupodivu vyleštil dost "růžového oloupaného bezbarvého laku". na některých místech to skoro nejde poznat. Když je na těch místech pak nějaká UV ochrana (vos,keramika) tak to ani nevybledne zpátky. Na tom zrcátku to jde hezky vidět. Bylo to světle růžové a ted pěkná červená.
A vlastně následující víkend ještě budem dodělávat rézu do Rumunska (tlumiče a pružiny, válečko lak, finish úpravy)
Vrakáč, ale tam byla tichá.
Servo odmítám řešit, funguje to funguje. Třeba se to časem zlepší. A díky všem za rady!
Konečně se pana Cápika v Subolabu povedlo zakázat sekundární vzduch na Réze. Sice na potřetí ale přece. Z nějaký důvodu to bylo u mě takový šložitější. Následně pár dní potom, šla do autorizáku skrze starou svolávačku na Airbag spolujezdce a Réza snad hotovo na nějakou dobu. V pátek se to aspoň umylo a proběhl menší japan sraz v Olomouci.
U Outbacka jsem se konečně vrhnul na rozleštění světel. Žádná hrůza to nebyla, ale pro mě to hrůza byla. Před rokem to leštil servis ještě u minulého majitele, ale bez ochrany už byly hnusný a lehce žlutý. Hlavně u těhle modelů vypadají rozleštěný světla strašně hezky. Potom jsem se konečně pustil do výměny repráků v předních dveřích. Rozdíl je extrémní , oproti OEM 20 letým vyhrkaným repro.
No a další zábava na víkend: už se mi pomalu ale jistě vyhrkaly axiální tyčky a jde to ve volantu hodně cítit (o tomhle vím už tak 4 měsíce no )
Na Peugeotu jse minulý víkend podnikl kompletní rozleštění laku jednokrokem, a pomalu a jistě doladím mikro závady (lambda, vyfuk atp...) a jde za měsíc do světa (hurá) . Strašně mě baví jak rozleštění laku udělá pomalu z každýho vraku o dost hodnotnější auto . A na inzerátech je to dost znát. Hlavně jsem kupodivu vyleštil dost "růžového oloupaného bezbarvého laku". na některých místech to skoro nejde poznat. Když je na těch místech pak nějaká UV ochrana (vos,keramika) tak to ani nevybledne zpátky. Na tom zrcátku to jde hezky vidět. Bylo to světle růžové a ted pěkná červená.
A vlastně následující víkend ještě budem dodělávat rézu do Rumunska (tlumiče a pružiny, válečko lak, finish úpravy)
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
další
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49472
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Na repráky se taky chystám. Ty originály už jsou tragický.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97