strider píše: ↑stř lis 15, 2023 12:33 am
tykraaaso, zajem o forestery umira, tahaj to jen brz a benzinove outbacky ;x
letos jsme řešili rotaci vozového parku,
původně jsem zvažoval vyměnit levorg za corollu combi v 2.0L hybridu
nakonec jsme se trefili do akce na předohrabové rav 4 s 2.5L hybridem, tak jsme si ho půjčili, ve zkratce, abych se nestal vnitřně mrtvým a tím co nenávidím (majitelem SUV v předohrabu) musel bych vytáhnout něco kolem 1,1 mega a koupit auto, které se řídí jako vysoká krabice s pitomym těžištěm a i ten hybrid jsem donutil jet přes 8L/100. v noci za sněžení jsem s ním nicméně jel piánko a jelo to těsně pod 6L/100.
novej outback měl jedinou chybu na kráse, vlastně dvě - přímej vstřik a moderní kokpit bez kapličky s teplotou oleje a bez kroutítek na ovládání ofuků. koukali jsme po active výbavě, je tam vše co chci a skoro nic co nechci
forester měl jediný plusový body za kapličku a kroutítka. za skoro stejný peníze co outback v něm pro to co bych od vlajkové lodi rodinné flotily chtěl nevidím smysl. jezdí to hůř, za to dráž a je to menší. tuším že rozdíl mezi active foresterem a outbackem byl 70 tis...bohužel si platíme ten eboxer=papírové plnění emisí, který ekonomice a kvalitě jízdy nepřidá ale zároveň zvedá náklady na pořízení a budoucí servis.
nakonec jsme koupili yaris cross jako třetí auto, protože i ta corolla prostě odpředu dozadu křičí cost down a to je to auto za 800tis. u yarisu je to to samý, slícování mizerný, "ozdobné" plastky karoserie na čestný slovo, na druhou stranu jojota šetří na "pozlátku" ale železo je sakra poctivý a dobře ošetřený, věci jako automatické brždění a udržování v jízdním pruhu jde vypnout a navíc na rozdíl od koncernovýho i téměř vždy funguje a nechce řidiče zabít