Outback 3.0 h6 86tkm
- Houkee
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: stř dub 03, 2024 3:50 pm
- Jméno a příjmení: Martin houk
- Bydliště: Praha 8
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
Mě nevadí když to bude mít nějaký neduhy... ale ... vocamcať po camcať
- kwt2000
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1321
- Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
- Jméno a příjmení: Petr Jelínek
- Bydliště: Rudolec u Sokolova
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
Prvně napiš pánovi, že chceš odstoupit od smlouvy. Napiš do Schweizu jestli ti poví něco o tom autě a pak se rozhodni. Zadej si na bazoš apod. hlídací psi a ono na tebe třeba něco vyskočí .-)
OUTBACK Touring 2023
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14925
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
Mám taky 4místný BP...a tuším že i Adam, rozhodně to není unikát.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
Ok, dobrý vědět. To asi pletu s BH.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
Ty bláho, přeju ať ti vrátí peníze a koupíš něco pořádného.
Na tyhle “sporty” bych ale neměl nervy teda.
Na tyhle “sporty” bych ale neměl nervy teda.
Subaru Outback 2.5i X Special Edition MY2019
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
- Tomiq
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1498
- Registrován: pát říj 18, 2019 12:57 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš P.
- Bydliště: Praha - Východ
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
Nebo si kup toto a myslím, že ti zbyde na opravy opravdu dost
https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... /206492154
https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... /206492154
Subaru Forester 2.0 MT 2006
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
- Houkee
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: stř dub 03, 2024 3:50 pm
- Jméno a příjmení: Martin houk
- Bydliště: Praha 8
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
Takže si mám koupit další střep? Jako ta světla kůže je mi příjemnější než černá....ale zase 318tkm? To je docela hodně ne?
- Houkee
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: stř dub 03, 2024 3:50 pm
- Jméno a příjmení: Martin houk
- Bydliště: Praha 8
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
Jo aha... aaa auto... tak to byl doufám blbý, nicméně vkusný vtip...
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
Koupíš slušnou 3.0R h6 za dejme tomu 150k a je třeba mít alespoň dalších zbytečných 100k na opravy. Ale to jen za předpokladu, že vybereš dobrý kus s perspektivním podvozkem.
8x pneu, výfuk, repase řízení, netěsnosti motoru, lampy, brzdy, zadní ložiska,
V horším scénáři těsnění pod hlavami, vadné topení, palivoměr, lambdy, vodní trubky a hadice, chladič, klimakompresor, zní to děsivě ale je to realita hobby zvané H6. A to nepočítám s tím, že pozlobí AT a nerozpadne se zadní nápravnice.
Oleje, brzdy, tlumiče jsou náklady u všech aut, to se nepočítá
Jo a ještě je třeba mít schopného servisáka…
8x pneu, výfuk, repase řízení, netěsnosti motoru, lampy, brzdy, zadní ložiska,
V horším scénáři těsnění pod hlavami, vadné topení, palivoměr, lambdy, vodní trubky a hadice, chladič, klimakompresor, zní to děsivě ale je to realita hobby zvané H6. A to nepočítám s tím, že pozlobí AT a nerozpadne se zadní nápravnice.
Oleje, brzdy, tlumiče jsou náklady u všech aut, to se nepočítá
Jo a ještě je třeba mít schopného servisáka…
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1768
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
Zas ať tu Houkeeho jen nestrašíme. H6 i automaty 5EAT jsou držáci, když jim dáváš servis - což znamená pravidelný kvalitní olej, filtry atd.
@suubaru nasypat 100k do auto co stálo 150k mi přijde dost. Tím pádem to auto nemělo cenu 150k. Určitě to není nutný servis hned po koupi.
- 8x pneu nevím jestli je nutný hned od začátku, minimálně 1 sada na kterých auto je by měla být ok. Pokud je to na 10 let starejch zteřelejch zimácích uprostřed léta byl bych obezřetný. Ale oka 1 sada pneu (=10 000),
- výfuk jde v "Y" svařit a vyztužit pokud to už není bláto, na obou Oťasech (08, Zlatej najeto 280 Mm a Démon 315 Mm mám origo výfuk), případně prostor pro slevu (= cca 10 000 za komplet výfuk?),
- repase řízení to je pravda (=cca 5000 - 14 000 v Dobřanech),
- netěsnosti motoru nevadí, pokud to nechčije proudem, prsa mě rosí od koupě a nic hroznýho, pokud by to bylo hodně špatný, tak sleva a nebo pryč
- světla jsou oříšek, ale jde jezdit i s původnima bludičkama, osobně moc v noci nejezdím, tak mě to netrápí (= ve Sviť Líp za 25 000, ale myslím že šikovní lidé či kamarádští klubáci umí levněji)
- zadní ložiska jsou spotřebák, výměna za chvilku a stejně měníš až když je špatný. Ložiska vydrží klidně i 100-150 Mm (=matroš nějakých 1500 á ložisko)
- těsnění pod hlavama je na H6 každých cca 200-250 Mm a v rozumném servisu, se vším všady je to za cca (=50 000), ale pokud nebyly dělaný hlavy tak bych zas chtěl slevu
- vadné topení s tím jsem se u BP nesetkal, ani si nepamatuju, že by se to řešilo u BP ve velkém
- palivoměr - DTTO topení
- lambdy - existujou podložky za pár korun, není to řešení, jen oddálení řešení. přijde mi, že to víc žere ale jinak auto funguje (=2*200)
- vodní trubky jsou klasická bolístka H6, takže tady bych se koukal (=cca 6000 ?)
- chladič mi taky nepřijde, že byl byl univerzální problém, pokud auto někdo někam neopřel
- klimakompresor ten se objevuje, mě na obou autech držel původní, peníze nevím
- zadní nápravnice nehnije zdaleka tak bleskově jako na BH, často jsou zachránit ale jde koupit z vrakáče (= 5000 odhad)
- brzdy jdou udělat v různých cenách, já beru ATE a tam je 6000 za pár myslím, ale zas je to na aktuálním stavu a není to automatická výměna hned po koupi
edit:
- zadní tlumiče stojej origo hodně, ale Zlatej i Démon měli/mají origo tlumiče ve víc jak 280 Mm (= origo tlumiče 35 000 Kč+práce, náhrada je za 12 000 Kč + práce)
Suma sumárum je to co jsme napočítal 126 000, kde těsnění je 50, světla 25 a řízení beru horší variantu za 14. Takže v lepší variantě, kdy všechno není na sračky je to třeba 30 000 vstupní investice. A to do toho započítávám pneu.
@Houkee obecně bych počítal, že celý auto v ucházejícím stavu bude za 200 000 Kč. Pokud je auto za 180t Kč, tak by mělo bejt v cajku. Ale například @podvlada šel druhou stranou, takže koupil auto i fouklým těsněním za 45 000 Kč (předFL, což bývaj levnější) s nájezdem 360 Mm a opravil si sám. Nakonec měl velmi hezky fungující mechanicky auto s horší estetikou v součtu za 140 000 Kč. Takže i cesta toho s Auto Discont (nebo AAA) co sem dával Tomiq je cesta. Jen ten začátek bude náročnější. Zas máš ale jistotu co je všechno udělaný.
@suubaru nasypat 100k do auto co stálo 150k mi přijde dost. Tím pádem to auto nemělo cenu 150k. Určitě to není nutný servis hned po koupi.
- 8x pneu nevím jestli je nutný hned od začátku, minimálně 1 sada na kterých auto je by měla být ok. Pokud je to na 10 let starejch zteřelejch zimácích uprostřed léta byl bych obezřetný. Ale oka 1 sada pneu (=10 000),
- výfuk jde v "Y" svařit a vyztužit pokud to už není bláto, na obou Oťasech (08, Zlatej najeto 280 Mm a Démon 315 Mm mám origo výfuk), případně prostor pro slevu (= cca 10 000 za komplet výfuk?),
- repase řízení to je pravda (=cca 5000 - 14 000 v Dobřanech),
- netěsnosti motoru nevadí, pokud to nechčije proudem, prsa mě rosí od koupě a nic hroznýho, pokud by to bylo hodně špatný, tak sleva a nebo pryč
- světla jsou oříšek, ale jde jezdit i s původnima bludičkama, osobně moc v noci nejezdím, tak mě to netrápí (= ve Sviť Líp za 25 000, ale myslím že šikovní lidé či kamarádští klubáci umí levněji)
- zadní ložiska jsou spotřebák, výměna za chvilku a stejně měníš až když je špatný. Ložiska vydrží klidně i 100-150 Mm (=matroš nějakých 1500 á ložisko)
- těsnění pod hlavama je na H6 každých cca 200-250 Mm a v rozumném servisu, se vším všady je to za cca (=50 000), ale pokud nebyly dělaný hlavy tak bych zas chtěl slevu
- vadné topení s tím jsem se u BP nesetkal, ani si nepamatuju, že by se to řešilo u BP ve velkém
- palivoměr - DTTO topení
- lambdy - existujou podložky za pár korun, není to řešení, jen oddálení řešení. přijde mi, že to víc žere ale jinak auto funguje (=2*200)
- vodní trubky jsou klasická bolístka H6, takže tady bych se koukal (=cca 6000 ?)
- chladič mi taky nepřijde, že byl byl univerzální problém, pokud auto někdo někam neopřel
- klimakompresor ten se objevuje, mě na obou autech držel původní, peníze nevím
- zadní nápravnice nehnije zdaleka tak bleskově jako na BH, často jsou zachránit ale jde koupit z vrakáče (= 5000 odhad)
- brzdy jdou udělat v různých cenách, já beru ATE a tam je 6000 za pár myslím, ale zas je to na aktuálním stavu a není to automatická výměna hned po koupi
edit:
- zadní tlumiče stojej origo hodně, ale Zlatej i Démon měli/mají origo tlumiče ve víc jak 280 Mm (= origo tlumiče 35 000 Kč+práce, náhrada je za 12 000 Kč + práce)
Suma sumárum je to co jsme napočítal 126 000, kde těsnění je 50, světla 25 a řízení beru horší variantu za 14. Takže v lepší variantě, kdy všechno není na sračky je to třeba 30 000 vstupní investice. A to do toho započítávám pneu.
@Houkee obecně bych počítal, že celý auto v ucházejícím stavu bude za 200 000 Kč. Pokud je auto za 180t Kč, tak by mělo bejt v cajku. Ale například @podvlada šel druhou stranou, takže koupil auto i fouklým těsněním za 45 000 Kč (předFL, což bývaj levnější) s nájezdem 360 Mm a opravil si sám. Nakonec měl velmi hezky fungující mechanicky auto s horší estetikou v součtu za 140 000 Kč. Takže i cesta toho s Auto Discont (nebo AAA) co sem dával Tomiq je cesta. Jen ten začátek bude náročnější. Zas máš ale jistotu co je všechno udělaný.
Naposledy upravil(a) Cliffer dne stř dub 17, 2024 7:41 am, celkem upraveno 4 x.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1768
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
Ještě bych doplnil, že pokud bys to na opravy dal do AWB (který má poslední dobou tady na klubu čím dál horší reputaci), nebo i Boxera tak tě to bude stát bambilion, protože už začínaj pouze vyměňovat díly a né opravovat. Pár příkladů:
- repase řízení jde udělat za 5000-14000 Kč (a to né jen v Dobřanech), ve zmíněných servisech si řeknou 45 000 Kč+, protože objednávají celé řízení z Japonska origo
- vadná ŘJ co jsem řešil jde udělat za 7000 Kč, ve zmíněných servisech si řeknou 41 000 Kč za jednotku + práce, protože objednávají novou ŘJ z Japonska
- oprava AT když je vadný solenoid jde udělat za nějakých kolik, 5-10 000 Kč, ve zmíněných servisech vidíš sám kolik chtějí
Za dobrým servisem se vyplatí cestovat. Jsou lidi, co cestujou půlku republiky za servisem a nakonec se to může vyplatit i finančně. @Houkee
- repase řízení jde udělat za 5000-14000 Kč (a to né jen v Dobřanech), ve zmíněných servisech si řeknou 45 000 Kč+, protože objednávají celé řízení z Japonska origo
- vadná ŘJ co jsem řešil jde udělat za 7000 Kč, ve zmíněných servisech si řeknou 41 000 Kč za jednotku + práce, protože objednávají novou ŘJ z Japonska
- oprava AT když je vadný solenoid jde udělat za nějakých kolik, 5-10 000 Kč, ve zmíněných servisech vidíš sám kolik chtějí
Za dobrým servisem se vyplatí cestovat. Jsou lidi, co cestujou půlku republiky za servisem a nakonec se to může vyplatit i finančně. @Houkee
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10667
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
Stálo mě 66 plus rovnou servis v Dobřanech cca 40 za to těsnění hlav a drobnosti v motoru a kolem motoru, ale zbytek pak víceméně jak píše Tadeáš. Jen jsem chtěl upřesnit čísla
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Tomiq
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1498
- Registrován: pát říj 18, 2019 12:57 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš P.
- Bydliště: Praha - Východ
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
To nebyl vtip - jednak nevím proč se "všichni" bráníte velkým bazarům (je rozdíl tam jít něco prodat - ztrátové řešení pro blázny a něco koupit - pokud nevybírám stočený koncern, tak bych v tom neviděl zase takový problém), druhak když přiznají 320 tkm, tak zrovna tomu bych věřil a vím, s čím můžu u takového auta počítat, ale každého věc.
Myslel jsem to, tak, jak to rozepsal Tadeáš - koupit levně auto, na kterém si vše opravíš/necháš opravit sám a v součtu se dostaneš na cenu, kterou jsi dal ty za problémový střep
Samozřejmě je to jedna z cest, ne jediná
Subaru Forester 2.0 MT 2006
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1313
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
Nějak zvlášť jsem to teda pozorně nečetl, ale jestli jsem něco zásadního nepřehlídl, tak opravdu nechápu logiku hledání hned dalšího kusu, když ještě nemáš vyřešený ten první. A upřímně, rád bych se pletl, ale je docela pravděpodobné, že vrácení toho auta bude docela oříšek. Samozřejmě záleží především na tom prodejci, ale pokud z jeho strany nebude vůle, tak pak už záleží jen a jen na tvém odhodlání.... zda jít třeba až do případného soudního sporu.... a to taky může být sakra dlouhý seriál. Zkrátka, nejprve se pokus vyřešit odstoupení od smlouvy se vším, co s tím souvisí a pak případně řeš až nastávající kus....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
Souhlas, toto auto z áček vypadá dobře.Tomiq píše: ↑stř dub 17, 2024 10:44 am To nebyl vtip - jednak nevím proč se "všichni" bráníte velkým bazarům (je rozdíl tam jít něco prodat - ztrátové řešení pro blázny a něco koupit - pokud nevybírám stočený koncern, tak bych v tom neviděl zase takový problém), druhak když přiznají 320 tkm, tak zrovna tomu bych věřil a vím, s čím můžu u takového auta počítat, ale každého věc.
Myslel jsem to, tak, jak to rozepsal Tadeáš - koupit levně auto, na kterém si vše opravíš/necháš opravit sám a v součtu se dostaneš na cenu, kterou jsi dal ty za problémový střep
Samozřejmě je to jedna z cest, ne jediná
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series