U Volva je to asi podobné - kamarád takhle koupil pěkné V60 v Německu - od Turka,prý nepojízdné - došel mu jen benzín a 5l nestačilo aby to cucla pumpa(asi má 2 komory v nádrži) - kamarád dolil ještě 10l a spokojeně odjel do čech.
Omegovo SJ Diesel a Legacy BG 2,2 GX MT 1994
- Omega23
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 790
- Registrován: pon říj 22, 2018 6:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Těsnohlídek
- Bydliště: Budweis Kančíkov
Re: Omegovo SJ Diesel a Legacy BG 2,2 GX MT 1994
__________________
Forester 2.0D SJ 2015 MT
Legacy II BG 2,2 1994 MT
Ex.3 x Octavia 1,9TDI
Forester 2.0D SJ 2015 MT
Legacy II BG 2,2 1994 MT
Ex.3 x Octavia 1,9TDI
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22805
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Omegovo SJ Diesel a Legacy BG 2,2 GX MT 1994
U těch vícekomorových nádrží je ještě taky past v tom, že přestane fungovat to přečerpávání. To tu myslím zažil catana, s 3.6 outbackem, který pak chcípnul i s půlkou nádrže
Já mám tu nádrž snad jenom jednokomorovou. Ale je strašně velká (papírově to má mít 80l, ale jsou lidi, co do toho natankovali 100l a dojeli na benzinku bez lana) a ještě navíc taková divně rozplizlá, jak s ní vyplňovali zbylý prostor pod autem. Takže holt když v ní je 20 litrů, tak to bez problému odteče do nějakýho růžku, kde to nesaje
Já mám tu nádrž snad jenom jednokomorovou. Ale je strašně velká (papírově to má mít 80l, ale jsou lidi, co do toho natankovali 100l a dojeli na benzinku bez lana) a ještě navíc taková divně rozplizlá, jak s ní vyplňovali zbylý prostor pod autem. Takže holt když v ní je 20 litrů, tak to bez problému odteče do nějakýho růžku, kde to nesaje