Outback 3.0 h6 86tkm
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1762
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
Našel jsem docela hezký popis na Cebii:
https://www.cebia.cz/pruvodce/zaruka-ojeteho-vozidla
kde se mimochodem píše:
"Záruka u ojetého auta se vztahuje na tzv. skryté vady. To je na vady, které nebyl schopen kupující při koupi auta odhalit nebo na ně nebyl prodejcem dopředu upozorněn."
a nebo
"Důležité – reklamovanou závadu nesmíte nechat opravit!
Vozidlo po celou dobu reklamace musí zůstat v tom stavu, v jakém se u něj projevila závada. Pokud ho necháte opravit, není již možné uplatňovat žádný nárok. Je to nepříjemné, neboť vozidlo může být celou dobu nepoužitelné."
https://www.cebia.cz/pruvodce/zaruka-ojeteho-vozidla
kde se mimochodem píše:
"Záruka u ojetého auta se vztahuje na tzv. skryté vady. To je na vady, které nebyl schopen kupující při koupi auta odhalit nebo na ně nebyl prodejcem dopředu upozorněn."
a nebo
"Důležité – reklamovanou závadu nesmíte nechat opravit!
Vozidlo po celou dobu reklamace musí zůstat v tom stavu, v jakém se u něj projevila závada. Pokud ho necháte opravit, není již možné uplatňovat žádný nárok. Je to nepříjemné, neboť vozidlo může být celou dobu nepoužitelné."
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
Taky bych nejdřív zkusil očistit kontakty na aku.
Subaru Legacy BL, H6, 2005
- Houkee
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: stř dub 03, 2024 3:50 pm
- Jméno a příjmení: Martin houk
- Bydliště: Praha 8
Re: Outback 3.0 h6
Tak sem kouknul na tu baterku... a ejhle, fakt povoleny kontakt na plusu... asi v servisu mechanik zahulil jointa a zapomněl utáhnout.... ale vyskočila tam zase ta kontrolka jak včera v liberci... tak sem objednal na alze tu obd2 BT diagnostiku, stáhnul car scanner a uvidím ráno... každopádně dík za rady... konečně fórum kde píšou normální lidi normální odpovědi...cením...
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
Tak ono když hapruje napájení celýho auta, tak je docela pochopitelný, že tam naskákají nějaké chyby. Uvidíš, co se bude dít dál. Hlavně chyby je potřeba číst a řešit, co znamenají, ne je mazat. Každopádně jestli původní majitel hned věděl, tak je to dost podezřelý.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Houkee
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: stř dub 03, 2024 3:50 pm
- Jméno a příjmení: Martin houk
- Bydliště: Praha 8
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
Kluci a je nejakej servisní manual kde je seznam možných kódu a chyb včetně jejich příčin? Někde tady na fóru nebo mám googlit. Pak manual jak třeba hodiny na budikach nastavit...na tom infotainmantu je to easy...jo a dvdcko s navigací by se taky hodilo... diky diky
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14905
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
Jestli stačí v angličtině, tak servisní je určitě na zdejší Wiki. Uživatelský nevím.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
Ak bol kontakt povoleny, tak je zbytočné rozmýšlať nad chybami.
Každopádne výpis chýb odfotiť a vymazať a riešiť až tie čo vyskočia, ale pre porovnanie je dobré vedieť čo tam bolo predtým, preto fotka.
Diagnostiku inak radšej klon Delphi DS150 , ktorá vidí aj iné veci ako BT krabičky k mobilu, čo vidia väčšinou len motor a prevodovku, ale treba k tomu nejaký notebook
Každopádne výpis chýb odfotiť a vymazať a riešiť až tie čo vyskočia, ale pre porovnanie je dobré vedieť čo tam bolo predtým, preto fotka.
Diagnostiku inak radšej klon Delphi DS150 , ktorá vidí aj iné veci ako BT krabičky k mobilu, čo vidia väčšinou len motor a prevodovku, ale treba k tomu nejaký notebook
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
- Houkee
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: stř dub 03, 2024 3:50 pm
- Jméno a příjmení: Martin houk
- Bydliště: Praha 8
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
Notebookovou má kolega z práce ale teď se zrovna na sichtach míjíme... na to sem ho už připravil...
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22801
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
Dedikovany notebook, ktery muze byt zavirovany a podobne. Ale na vycteni a smazani tech chyb v ecu bluetooth krabicka staci a za ty penize mit ji v kastliku pro jistotu, proc ne.
Kody jinak z OBD2 jsou standardizovany, kdyz to hodis do googlu, tak se dozvis co to je (respektive to vetsinou uz prelozi ta samotna aplikace)
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Kody jinak z OBD2 jsou standardizovany, kdyz to hodis do googlu, tak se dozvis co to je (respektive to vetsinou uz prelozi ta samotna aplikace)
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
Ve wiki je odkaz, kde stáhnout FSM na konkrétní MY. Jsou tam výpisy DTC kódů, i jak postupovat při jejich řešení.
Seznam DVD do navigace tam je taky, ale sehnat už si je člověk musí sám.
Hodiny na budíkách by s těmi v infotainmentu měly být synchronizované. Aspoň u mě jsou a jsou řízené podle GPS. Stačí jenom měnit letní a zimní čas (= posouvat +/- hodinu).
Seznam DVD do navigace tam je taky, ale sehnat už si je člověk musí sám.
Hodiny na budíkách by s těmi v infotainmentu měly být synchronizované. Aspoň u mě jsou a jsou řízené podle GPS. Stačí jenom měnit letní a zimní čas (= posouvat +/- hodinu).
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
no Honzo, ty hodiny jsou taková tricky věc u otíka. Přenastavit je musíš v navigaci (setup) a u mě většinou dvakrát, protože napoprvý to požere jenom navi, po restartu auta je to zase ve starým čase a musí se to buhví proč udělat podruhý. Ale proti nastavování času na domácí troubě pořád lvl easy.
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
Jak říkám, já je nikdy nenastavoval, kromě posunu o hodinu při změnách letní/zimní čas přes navigaci. A když říkám nikdy, tak myslím nikdy.
A jestli to požere napoprvý, tak to není tím, že naporvý, ale trvá chvíli, než to přes sběrnici proteče i do budíků. Počítám, že se to syncuje jenom jednou za minutu.
Jediný co, tak někdo chtěl vědět, jak se nastavují v budíkách, když nemáš navigaci, tak jsem udělal tohle video:
A jestli to požere napoprvý, tak to není tím, že naporvý, ale trvá chvíli, než to přes sběrnici proteče i do budíků. Počítám, že se to syncuje jenom jednou za minutu.
Jediný co, tak někdo chtěl vědět, jak se nastavují v budíkách, když nemáš navigaci, tak jsem udělal tohle video:
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Houkee
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: stř dub 03, 2024 3:50 pm
- Jméno a příjmení: Martin houk
- Bydliště: Praha 8
Re: Outback 3.0 h6 5EAT 2007, LPG 280tkm
zdárek chlapci...
dneska trochu delší psaní páč jsem z toho ne větev.
tak sem teda utáhnul kontakt na ty baterce, koupil elm diagnostiku a načetlo to chybu p0700.
po vymazaní a startu to zmizelo a dvy dny klid.
dneska sem jel rano z noční, konktrétně z kolbenky na bulovku, cca 6km, takže kousek a zkusil sem na mym vysněnym outbacku BL/BP 3.0R H6 5EAT rv.2007 co mam od pátku minulýho týdne ten režim inteligent...
jako že to táhne míň mi bylo jasný, ale že převodovka bude řadit jak skútr nebo babeta už mě docela překvapilo.
přijedu před barák a!! zase kuře, antiskluz a cruise a navíc blikací AT OIL TEMP.
tak sem myslel že mě mrdne(sorry za vulgarytu ale už sem na sra....).
tak sem to chcipnul.. nechal dve minuty oddechnout a zkusil nastartovat. přivítání v poho a pak starter nic...
no na podruhý to čaplo a kuře a spol svítí furt, at oil zmyzlo...nechápu. za minutu to asi nevychladlo ne?
no, připojil sem ELMa a vymazal kod P0700. start a v poho. kontrolky zmizely režimy na místě přepínat šly.
no a odpoledne jedu proseckou nahoru do obi, při rychlosti 50kmh a cca 1500ot/m v režimu sport to začalo nějak drnčet, jak povolenej vejfuk, tak sem trochu přidal a zvuk stichnul...
pak jedu v koloně a při zařazenym Dčku při stání na místě se to začalo podtáčet, cca 650ot/m a vybrovalo to jako když podtočíš diesel při rozjezdu.
no odbočil sem a na semaforu blik, a zase at oil temp a kuře plus to co tu píšu už po 6ty... nenapadlo mě nic jinýho než to chcípnout a zkusit znova nastartovat.... no ty voe až na popátý, a zase kurata...
tak sem dojel do prace, pripojil ELMa a zase chyba P0700... koukal sem na hladiny oleju a vse v norme, mozna v prevodovce o pul cm na rysce víc...
Odstavil sem to a v pondělí jedu do AWD, který mam tady nejblíž, at mi zkusej zjistit čim to a jak na to, abych mohl panu bejvalýmu majiteli aspon skryté vady prokázat a stáhnout ho aspoň o 20, 30litru zpátky. jako za 180t sem takový trable nečekal...
jinak vysněný dáreček ke 40tinam sem pořídil....
díky za typy a zatim..
dneska trochu delší psaní páč jsem z toho ne větev.
tak sem teda utáhnul kontakt na ty baterce, koupil elm diagnostiku a načetlo to chybu p0700.
po vymazaní a startu to zmizelo a dvy dny klid.
dneska sem jel rano z noční, konktrétně z kolbenky na bulovku, cca 6km, takže kousek a zkusil sem na mym vysněnym outbacku BL/BP 3.0R H6 5EAT rv.2007 co mam od pátku minulýho týdne ten režim inteligent...
jako že to táhne míň mi bylo jasný, ale že převodovka bude řadit jak skútr nebo babeta už mě docela překvapilo.
přijedu před barák a!! zase kuře, antiskluz a cruise a navíc blikací AT OIL TEMP.
tak sem myslel že mě mrdne(sorry za vulgarytu ale už sem na sra....).
tak sem to chcipnul.. nechal dve minuty oddechnout a zkusil nastartovat. přivítání v poho a pak starter nic...
no na podruhý to čaplo a kuře a spol svítí furt, at oil zmyzlo...nechápu. za minutu to asi nevychladlo ne?
no, připojil sem ELMa a vymazal kod P0700. start a v poho. kontrolky zmizely režimy na místě přepínat šly.
no a odpoledne jedu proseckou nahoru do obi, při rychlosti 50kmh a cca 1500ot/m v režimu sport to začalo nějak drnčet, jak povolenej vejfuk, tak sem trochu přidal a zvuk stichnul...
pak jedu v koloně a při zařazenym Dčku při stání na místě se to začalo podtáčet, cca 650ot/m a vybrovalo to jako když podtočíš diesel při rozjezdu.
no odbočil sem a na semaforu blik, a zase at oil temp a kuře plus to co tu píšu už po 6ty... nenapadlo mě nic jinýho než to chcípnout a zkusit znova nastartovat.... no ty voe až na popátý, a zase kurata...
tak sem dojel do prace, pripojil ELMa a zase chyba P0700... koukal sem na hladiny oleju a vse v norme, mozna v prevodovce o pul cm na rysce víc...
Odstavil sem to a v pondělí jedu do AWD, který mam tady nejblíž, at mi zkusej zjistit čim to a jak na to, abych mohl panu bejvalýmu majiteli aspon skryté vady prokázat a stáhnout ho aspoň o 20, 30litru zpátky. jako za 180t sem takový trable nečekal...
jinak vysněný dáreček ke 40tinam sem pořídil....
díky za typy a zatim..
Re: Outback 3.0 h6 86tkm
Kdyby sis tak ty chyby googlil, tak bys zjistil, že P0700 je jenom obecná chyba powertrainu zpropagovaná z převodovky do ECU, aby se rozsvítila kontrolka. Když jí smažeš tak nic nedocílíš. Ostatně to nedocílíš ani při smazání jakýkoliv jiný chyby, ale tady už vůbec ne. Je to jako vyndat baterky z požárního čidla když hoří.
650 rpm na volnoběh je u H6 AT normální.
Inteligent režim je dobrej na klidnou jízdu po rovný okresce nebo dálnici. Já jezdím pořád na Sport, to je systémovej/výchozí režim, nehledě na název.
Dokud neuděláš poctivou diagnostiku a tím nemyslím připojit to k zařízení, který dokáže přečíst všechny jednotky, ale diagnostiku problému = zjistit, co se děje, tak nemá smysl žádný tipy vymejšlet.
Mimochodem já jsem ti říkal, že to zní jako past. Tak se to potvrdilo. Sorry, ale takhle se prostě auta nekupujou.
650 rpm na volnoběh je u H6 AT normální.
Inteligent režim je dobrej na klidnou jízdu po rovný okresce nebo dálnici. Já jezdím pořád na Sport, to je systémovej/výchozí režim, nehledě na název.
Dokud neuděláš poctivou diagnostiku a tím nemyslím připojit to k zařízení, který dokáže přečíst všechny jednotky, ale diagnostiku problému = zjistit, co se děje, tak nemá smysl žádný tipy vymejšlet.
Mimochodem já jsem ti říkal, že to zní jako past. Tak se to potvrdilo. Sorry, ale takhle se prostě auta nekupujou.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Houkee
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: stř dub 03, 2024 3:50 pm
- Jméno a příjmení: Martin houk
- Bydliště: Praha 8
Re: Outback 3.0 h6
honzo, dík za kopnuti k řešení..
zkusil sem ten fígl s tema svetlama a 4x trip...
jasny že na mě vyskočilo hned C0054, C0071 a C0072.
tak sem tady hledal na foru a ste tady fakt mazáci a očividně profíci...díky za to, celou noc to tady luštim.
všechno nejspíš nasvědčuje tomu jak byl povolenej ten kontakt na ty baterce, že se to celý zblblo a asi mi nezbyde nic jinyho než awd a diagnostikou to všechno vynulovat a nastavit ty nultý body... nečekal sem že je to auto tak vymakany a chytrý, a že slaba baterka udělá takovou paseku..
snad budu v pondělí vědět a v awd na mě budou mít čas...
ps: omlouvam se za svůj předešlý výlev...
zkusil sem ten fígl s tema svetlama a 4x trip...
jasny že na mě vyskočilo hned C0054, C0071 a C0072.
tak sem tady hledal na foru a ste tady fakt mazáci a očividně profíci...díky za to, celou noc to tady luštim.
všechno nejspíš nasvědčuje tomu jak byl povolenej ten kontakt na ty baterce, že se to celý zblblo a asi mi nezbyde nic jinyho než awd a diagnostikou to všechno vynulovat a nastavit ty nultý body... nečekal sem že je to auto tak vymakany a chytrý, a že slaba baterka udělá takovou paseku..
snad budu v pondělí vědět a v awd na mě budou mít čas...
ps: omlouvam se za svůj předešlý výlev...