Nó, tak já mám blízko tomu poslednímu dvoučíslí....
Jinak kouzlo toho retro bajku je, že si ho umím spravit / seřídit. Jen Lanka, žádná hydraulika a 1.75" pláště. Takže pohodička, jen ta vidla umí tak cca 6cm zdvihu na elastomeru. Na kamínky to stačí. I s batožinama to jde ušlapat.
Jaké kolo pro vlastní pohyb
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Subaru Forester 2.0X MT SocialEdition z roku 2005 (Lesník) + Honda Vision - Soptík + SsangYong Tivoli 4wd (Ssasanka) no a Obluda (cétéem Scroll xpert 2020)
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24518
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Dnes odpoledne zazněly i u nás na pasekách sirény, požární poplach, tak jsem si říkal, to je divné, může se stát vše, ale není zrovna sucho, není topná sezona a tudíž občas zanesené komíny, tak že by elektro isntalace či aku něco? A opravdu jo, jen bych se rád dozvěděl, jestli byla příčina požáru dobíjení aku elektrokola, nebo co vlastně.
Taky letos už docela intezivně myslím na pořízení elektrokol, samozřejmě bych je nabíjel mimo chalupu, venku, aspoň tak teda jo, taky pak finální ochladnutí baterie po nabíjení, ostatně máme všichni těch vercajků aku doma nemálo, není to jen zdaleka samozřejmě o elektrokole. Tak si říkám, že bych měl být taky opatrnější a nechat nabíjet aku nářadí někde víc venku, mimo chalupu, nikdy nevíš...samozřejmě jsem to měl a měl bych to dělat ideálně vždy už teď, no nedělám, ale začnu, třeba jen na terase, mimo dřevník, jakožto už dělám, ale holt začnu na pořád, raději jo.
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-od- ... .seznam.cz
Taky letos už docela intezivně myslím na pořízení elektrokol, samozřejmě bych je nabíjel mimo chalupu, venku, aspoň tak teda jo, taky pak finální ochladnutí baterie po nabíjení, ostatně máme všichni těch vercajků aku doma nemálo, není to jen zdaleka samozřejmě o elektrokole. Tak si říkám, že bych měl být taky opatrnější a nechat nabíjet aku nářadí někde víc venku, mimo chalupu, nikdy nevíš...samozřejmě jsem to měl a měl bych to dělat ideálně vždy už teď, no nedělám, ale začnu, třeba jen na terase, mimo dřevník, jakožto už dělám, ale holt začnu na pořád, raději jo.
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-od- ... .seznam.cz
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5203
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
škoda že není víc info, toto mě dost znervozňuje na těch různých barerkách v baráku
většinou jde o různé čínské výrobky ale někdy i ty udajně kvalitní hoří
většinou jde o různé čínské výrobky ale někdy i ty udajně kvalitní hoří
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
to mi připomíná jaxem před třema tejdnama vysvětloval kámošovi albáncovi v obchodě megatek u vystavený elektrokoloběšky jakej to je bespečnostní problém, poněvač u nás každou chvíli kůli tomu někomu vyhoří barák nebo kvartýr a nahovno se to hasí páč to hoří i pod vodou... A poslouchal to nějakej fousáč co stál kousek vedle a pak se na mě vobořil, co prej sem studoval a že von je vystudovanej inžinýr a právník a že to co říkam je blbost, protože tydle (vystavený) koloběšky maj bmsky a tudíš hořet nemůžou a kdyš uš hořej taxe daj snadno uhasit práškem a že sem nepřítel pokroku a podobný bláboly... škoda že sem si naněj nevzal číslo, bych mu to poslal... Nejspíš to byl nějakej sektorovej manažer v tom krámě protože se tam tak podivně poflakoval a sralo ho že mu pomlouvám tovar...
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3718
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Na tohle tema by mohl neco vedet Jenda(spm). Mam taky par veci na tyhle baterky, kolo, vrtacku, pajecku, mobil. Co vim ja, je ze vetsinou zacnou horet, kdyz dostanou ranu, nebo jsou jinak poskozene, nebo hodne stare, a nafouknute. Zacnou horet vetsinou pri nabijeni. Jeste me nic nechytlo, ale pri nabijeni koukam byt v blizkosti, a obcas na to sahnu, jestli se to moc nehreje.
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
tak jasně, věčinou to nechytne. Ale kdyš to chytne tak to stojí za to Na airsoftu je to nicméně docela častej problém a kupodivu ne u nabíjení ale při používání. Už sem to párkrát sám viděl blafnout, jednou dokonce to nebylo ani při používání, ale kluk se vrátil ze hry, kvér přes rameno a najednou z něj začal jít kouř, tak s tim začal manipulovat aby vytáh baterku a blaflo to jasným plamenem, tak to jen hodil do trávy a sledoval jaxe kvér mění v seškvařenou plpu...
U lipolek člověk aspoň pozná že je něco špatně když se nafouknou, ale u lionek (18650) se nepozná nic, nebo aspoň mě se nikdy nenafoukly.
U lipolek člověk aspoň pozná že je něco špatně když se nafouknou, ale u lionek (18650) se nepozná nic, nebo aspoň mě se nikdy nenafoukly.
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10692
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
U Li-Pol je to asi daný chemií (i při skladování při skladovacím napětí asi 3.8 V se nakonec časem nafouknou), a často i náročnějším provozem, na kterej jsou určený - víc degradujou, roste jim vnitřní odpor, což je při používání i nabíjení zahřívá a může se stát, že začne hořet. Li-Ion sama od sebe asi ne, ty nedegradujou tak moc, ale taky samozřejmě používáním/opotřebením degradujou až do stádia, kdy neudrží kapacitu, nebo se začnou samovybíjet. Pokud jsou v packu, tak pokud to neuhlídá ochranná elektronika (BMS) a buď ji to nabije nad 4.2 V a následně se použije, nebo je vybitá pod nějakých 2.5 V a dá se nabíjet jako by nic, může se taky zahřát nad únosnou mez a začít hořet. Mechanický poškození je samozřejmost, když ji propíchneš hřebíkem/vyzkratuješ, tak ti blafne všechno Jen ty LiFePO4 jsou snad bezpečný i když je propíchneš...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!