Ahoj, dlouho jsem zavžoval nové auto a po zvážení všeho to padlo na Levorga. Vlákna o něm jsem tu našel, ale nepovedlo se mi najít aktuální informace, jak je to s ojetými kusy po 100k+ kilometrech, na co si dávat pozor a podobně. Jasně, je jich málo (jako to bylo vždycky) a tím spíš chci vybírat opravdu pečlivě, nespěchám na to. Počítám s tím, že za cca 500tis. bych měl pořídit hezkej kus, do kterýho nebudu muset hned za první zatáčkou naprad dalších 100tis., je to realistický?
Za jakoukoliv reakci budu moc rád, předem díky.
Kdo s tím má zkušenost cca z posledního roku - jaký s tím máte zkušenosti?
Jak drží převodovky?
Kupovat auto v ČR anebo dovézt ze zahraničí?
Jaký opravy mě budou patrně čekat?
Koupě ojetého Levorgu
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 11282
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Koupě ojetého Levorgu
Ahoj 4thlonn, vítej u nás na SFC, je potřeba ještě napsat 2 další příspěvky a budeš moci psát bez odsouhlasení a posílat soukromé zprávy.
S Levorgem nepomůžu, snad se toho chopí někdo další
S Levorgem nepomůžu, snad se toho chopí někdo další
Subaru Outback '04 BP 3.0H6 180 kW <vlákno zde>
BMW E61 550 '06 4.8 V8 270 kW, LPG <vlákno zde>
ex Subaru Forester '05 SG 2.0 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo '00 1.8 I4 85 kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140 kW
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16599
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě ojetého Levorgu
@4thlonn u vozů s CVT je vhodné zjistit, kdy byl dělán kompletní proplach CVT. Pokud byl kompletní proplach dělán, tak potom stačí po nákupu udělat jen klasickou výměnu. Jinak raději udělat kompletní proplach.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Koupě ojetého Levorgu
Bacha na korozi a myslím to vážně
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- culda84
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 270
- Registrován: pát lis 18, 2022 7:14 am
- Jméno a příjmení: Petr Culek
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Re: Koupě ojetého Levorgu
Ahoj, kupoval jsem Levorga v loni na podzim. Cca půl roku jsem vybíral, bylo jich jen pár, v Německu taky nic moc tak jsem čekal a pak mi padl do oka jeden dovoz z Norska od pána který jich už pár měl na prodej a tenhle k nim přibyl. Přál jsem si nejvyšší výbavu+ eye sight. Měl servisku, prověřoval jsem ještě přes Cebii a vzal ho. Zlobila mě pak klimatizace, vyřešeno výměnou nějaké spojky z origo dílu, který mi prodávající na svoje náklady sehnal. Udělal jsem i tak všechny oleje+proplach pro jistotu. Letos půjde ještě na nástřik dutin a podvozku. Beru jen Vervu 100, najel jsem zatím 10 tis.km a max spokojenost. Najeto mám teď cca 123 tis. Minulý týden znovu výměna oleje a kontrola a vše v pořádku.
Subaru Levorg
Volvo XC60
Volvo XC60
Re: Koupě ojetého Levorgu
Neprodám. Zatím
Vážněji - během 6 let a 125tis km jsem měl dvě závady (zvěř nepočítám). Svíčky někdy před 90tis a nedávno zadřený kompresor klimatizace. Koroze jsem si zatím nevšiml (nehledám ji) a jinak se mi zdá, že všechno šlape, jak má. Krmím to Vervou 100 a olej měním po 15tis km.
Vážněji - během 6 let a 125tis km jsem měl dvě závady (zvěř nepočítám). Svíčky někdy před 90tis a nedávno zadřený kompresor klimatizace. Koroze jsem si zatím nevšiml (nehledám ji) a jinak se mi zdá, že všechno šlape, jak má. Krmím to Vervou 100 a olej měním po 15tis km.
Re: Koupě ojetého Levorgu
Kupoval som levorga MY2017 pred dvoma mesiacmi a z môjho pohľadu je to geniálne auto, ktoré ma teší každý deň, výborný podvozok, motor dostatočne silný, prevodovka CVT príjemná, príťažlivosť pohľadov zaručená. Môj ma najazdené 80k. Prechádzal som z Lexusu GS300 MY2009 a aj napriek komfortu, ktorý lexus poskytoval som si rýchlo zvykol na Subaru. Ak sa pripravíš na spotrebu 10l nemá ťa nič extra nemilo prekvapiť na tomto aute.
Ak ho kúpiš tak určite urob základný servis výmenu sviečok oleja filtrov + Vymena oleja v CVT a diferenciali. Každé auto slúži svojmu majiteľovi podľa toho ako sa o neho stará. Myslím si, že Levorg neni o nič horší motoricky ak to porovnáme s inými priamovstrekovymi motormi s turbom.
Ak ho kúpiš tak určite urob základný servis výmenu sviečok oleja filtrov + Vymena oleja v CVT a diferenciali. Každé auto slúži svojmu majiteľovi podľa toho ako sa o neho stará. Myslím si, že Levorg neni o nič horší motoricky ak to porovnáme s inými priamovstrekovymi motormi s turbom.
Subaru Levorg 1.6 125kw DIT GT S Navi
…………………………………………………………………
EX:Lexus GS300 3.0 V6 3GR-FSE 183kw
EX:Citroën Nemo 1.4i 54kw
EX:Lexus IS200 2.0 R6 114kw
EX:Renault Megane 1.6dci 96kw
EX:Honda Civic 7G 1.4i 66kw
…………………………………………………………………
EX:Lexus GS300 3.0 V6 3GR-FSE 183kw
EX:Citroën Nemo 1.4i 54kw
EX:Lexus IS200 2.0 R6 114kw
EX:Renault Megane 1.6dci 96kw
EX:Honda Civic 7G 1.4i 66kw