Eyesight a navigace
Re: Eyesight a navigace
Zrovna tahám tu aktualizaci, bohužel to jde dost pomalu. Doufám, že to bude řešit i ten bug s připojením Android Auto až na podruhý...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Eyesight a navigace
Teď vyšla 6.3.2024 nová verze Rel_UK.23.42.70 EU.
Zatím jsem to připojoval jen jednou a kupodivu to šlo napoprvé. Snad to vydrží.
Zatím jsem to připojoval jen jednou a kupodivu to šlo napoprvé. Snad to vydrží.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Eyesight a navigace
Já teda jezdím přes Apple CP a Waze, ale aktualizace se hodí. Jak to dostanu do auta? U předchozího auta jsem to někde tahal na sd-kartu, ale radio u Oktbacku 2019 to už nemá. Díky
Subaru Outback 2.5i X Special Edition MY2019
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16150
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Eyesight a navigace
Stekem :
1) zaregistruješ se na https://subaru-maps.com/
2) přes vlastnost u navigace si opíšeš unikátní kód pro Tvého otíka (návod je na https://subaru-maps.com/)
3) stáhneš si update na čistou flashku, předtím zadáváš unikátní kód z 2), opíšeš si aktivační klíč pro Tvého otíka
4) nastartuješ otíka, vrazíš USB s update navigace do zásuvky před řadící pákou
5) zadáš aktivační klíč z bodu 3) a pokračuješ v update
Jeden z update mi jel 20 minut, druhý skoro 50 minut, je potřeba to nepřerušit.
1) zaregistruješ se na https://subaru-maps.com/
2) přes vlastnost u navigace si opíšeš unikátní kód pro Tvého otíka (návod je na https://subaru-maps.com/)
3) stáhneš si update na čistou flashku, předtím zadáváš unikátní kód z 2), opíšeš si aktivační klíč pro Tvého otíka
4) nastartuješ otíka, vrazíš USB s update navigace do zásuvky před řadící pákou
5) zadáš aktivační klíč z bodu 3) a pokračuješ v update
Jeden z update mi jel 20 minut, druhý skoro 50 minut, je potřeba to nepřerušit.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Eyesight a navigace
Já zatím update dostulný nemám.
Re: Eyesight a navigace
Tak zatím opravdu každá jízda s připojením Android Auto na první pokus.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Eyesight a navigace
Moc díky quicklyquickly píše: ↑pát bře 08, 2024 10:53 pm Stekem :
1) zaregistruješ se na https://subaru-maps.com/
2) přes vlastnost u navigace si opíšeš unikátní kód pro Tvého otíka (návod je na https://subaru-maps.com/)
3) stáhneš si update na čistou flashku, předtím zadáváš unikátní kód z 2), opíšeš si aktivační klíč pro Tvého otíka
4) nastartuješ otíka, vrazíš USB s update navigace do zásuvky před řadící pákou
5) zadáš aktivační klíč z bodu 3) a pokračuješ v update
Jeden z update mi jel 20 minut, druhý skoro 50 minut, je potřeba to nepřerušit.
Subaru Outback 2.5i X Special Edition MY2019
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř zář 27, 2023 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Roman
- Bydliště: Praha - Ďáblice
Re: Eyesight a navigace
naučil jsem se před tím, než auto v režimu ad. tempomatu brzdit, deaktivovat jej na volantu a obratem (třeba po uhnutí auta vpravo) zase na volantu zapnout, většinou to vyjde, že nemusím sahat na pedálydivudi píše: ↑ned dub 02, 2023 5:01 pm je to ale ovela lepsie ako adaptivny pretoze nemusim pri nom mat nohu vzdy pripravenu na plyne. stalo sa mi viackrat, ze ten adaptivny zacal brzdit dost tvrdo a celkom zbytocne a vtedy som vzdy musel pridat plyn aby pochopil, ze to zle odhadol a hlavne aby ak niekto ide za mnou nedostal infarkt:)
Legacy 2,5 (2004) - na prodej
Outback (2019)
Outback (2019)
Re: Eyesight a navigace
si říkám, esli by se ten system nenechal vokecat...mě samozřejmě subaru nabízí jenom mapy severní ameriky a nic jinýho mi nedovolí stáhnout...ale kdybych si půjčil nějakou vaší kopii, přejmenoval jí tím americkým jmeném a zkusil mu jí vnutit...asi hodně naivní že?
sem netušil, že to frčí přes usb v kastlíku, měl jsem zato, že to musím lejt jen přes wifi...
sem netušil, že to frčí přes usb v kastlíku, měl jsem zato, že to musím lejt jen přes wifi...
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte dub 24, 2012 12:19 am
- Jméno a příjmení: peter p
- Bydliště: ROMA
Re: Eyesight a navigace
mne odkedy Quickly tuna ukazal, ze sa da vypnut adaptivny tempomat, tak pouzivam vzdy iba obycajny tempomat. Adaptivny iba na dialniciach cez vikend na dlhe vzdialenosti ked je minimalna premavka. vtedy sa hodi a vyrazne pomaha znizovat unavu. ale aj vtedy ho velakrat vypinam a zapinam aby som udrziaval plynolost jazdy.
Inak ale vzdy pouzivam ten obycajny ktory mi viac vyhovuje az na tu jednu vec, co som uz spominal, ze ked zabudnem ho vypnut a zvysim rychlost a potom neskor uberiem plyn, tak ma brzdi na tu nastavenu rychlost. na to si neviem stale zvyknut...
- Augi
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 970
- Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
- Jméno a příjmení: Michal Augustýn
- Bydliště: okolí Prahy
Re: Eyesight a navigace
Zatím to mám úplně stejně - jízda s adaptivním tempomatem není tak plynulá (stejný pocit ve více autech), takže až na kolony (kde je super), používám ten obyčejný. A u toho mi taky přijde škoda, že na zadanou rychlost nedoplachtí, ale snaží se k ní dobrzdit :(
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
- wunti
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1057
- Registrován: pát říj 09, 2015 1:38 pm
- Jméno a příjmení: Michal Wunti
- Bydliště: Ostrava
Re: Eyesight a navigace
Aleeee... to jsem nevěděl - mohu požádat o info jak vypnout adaptivní? (mám OTB 2019) Je pravda, že ve větším provozu na dánici - je to trošku obtěžující...divudi píše: ↑čtv dub 04, 2024 9:17 am mne odkedy Quickly tuna ukazal, ze sa da vypnut adaptivny tempomat, tak pouzivam vzdy iba obycajny tempomat. Adaptivny iba na dialniciach cez vikend na dlhe vzdialenosti ked je minimalna premavka. vtedy sa hodi a vyrazne pomaha znizovat unavu. ale aj vtedy ho velakrat vypinam a zapinam aby som udrziaval plynolost jazdy.
Inak ale vzdy pouzivam ten obycajny ktory mi viac vyhovuje az na tu jednu vec, co som uz spominal, ze ked zabudnem ho vypnut a zvysim rychlost a potom neskor uberiem plyn, tak ma brzdi na tu nastavenu rychlost. na to si neviem stale zvyknut...
Děkuji moc ....
Nyní:
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017
Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017
Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte dub 24, 2012 12:19 am
- Jméno a příjmení: peter p
- Bydliště: ROMA
Re: Eyesight a navigace
ked zapnes tempomat adaptivny, tak potom na 2-3 sekundy stlacis bud tlacitko zvysenia alebo znizenia vzdialenosti od pred tebou iduceho auta. akusticky ta to upozorni, ze adaptivny tempomat je deaktivovany a vizualne sa zmeni farba tej ikonky tempomatu na bielu
- wunti
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1057
- Registrován: pát říj 09, 2015 1:38 pm
- Jméno a příjmení: Michal Wunti
- Bydliště: Ostrava
Re: Eyesight a navigace
Pecka ... děkujidivudi píše: ↑čtv dub 04, 2024 9:49 am ked zapnes tempomat adaptivny, tak potom na 2-3 sekundy stlacis bud tlacitko zvysenia alebo znizenia vzdialenosti od pred tebou iduceho auta. akusticky ta to upozorni, ze adaptivny tempomat je deaktivovany a vizualne sa zmeni farba tej ikonky tempomatu na bielu
Nyní:
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017
Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017
Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L