Moje auto po Subaru
Re: Moje auto po Subaru
@Tapan Však jsem psal, že ta pravděpodobnost je nízká a není ani to 1%. Ale je spousta lidí, která si myslela, že jim nehrozí žádné riziko a pak na to doplatila. Píšu snad za sebe, ty si vyber auto dle vlastního uvážení, ty vole..
Subaru Impreza WRX MY 2008
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14991
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Moje auto po Subaru
@Cheza riziko hrozí vždy. Však i u nás v práci na to máme celý útvar schopných lidí. Ze všech možných rizik jsme si dovolili zcela vyloučit asi pouze tsunami.
Pokud si automobilka dovolí u mainstreamového modelu ignorovat všechny potenciální zákazníky, kteří při výběru vozidla kladou značný důraz na schopnost unikat ohrožení života v rychlostech kolem 200 km/h, neviděl bych to jako zásadní selhání obchodního oddělení automobilky. Ne že by Outbacku pár (desítek) koní navíc neslušelo, ale tohle je argument vytaženej z prdele.
Pokud si automobilka dovolí u mainstreamového modelu ignorovat všechny potenciální zákazníky, kteří při výběru vozidla kladou značný důraz na schopnost unikat ohrožení života v rychlostech kolem 200 km/h, neviděl bych to jako zásadní selhání obchodního oddělení automobilky. Ne že by Outbacku pár (desítek) koní navíc neslušelo, ale tohle je argument vytaženej z prdele.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1773
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Moje auto po Subaru
@.dundee. měl jsem 5 let. Vim, ze služebák je nejrychlejší, nejterénější, s nejmenší spotřebou, ... ale i tak jsem jezdil v zásadě do tacho 150 (tedy reál cca do 143 km/h). Zas nebudu zastírat, že jsem nezkusil v 6 hodin ráno na D8, když nikde nebyly auta (když něco jelo tak jsem to nezkoušel) kolik taková Okrávka 2 1,6TDI vytáhne. Dostal jsem z ní max tacho 183 km/h (pro PČR je to samozřemě pouze moje fantazie ). Ale jezdit tak standardně a ještě treba ve špičce je prostě dle mě nezodpovědné vůči ostatn, rodině atd. Ale to asi patří do jinýho vlákna
@Cheza V krajní nouzi ano, ale kolikrát to nastane? Navíc i s ohledem na bezpečnost jsem přesvědčen, že by tě policie, neznaje tvých řidičských schopností, tahla 200 km/h. Kdy ve špičce by to určitě ani nešlo. Mimochodem proč mají IZS majáky není o tom, aby mohli 200, ale aby jeli co nejplynuleji. Protože je rychlejší ject stále 140 km/h, než oscilovat 80-200-80-200. Ve městě tuplem. Kazdý ráno mě někdo na světlech ozávodí a doprasí a nakonec se po 20 minutách v cilovým bodu setkáme a dotyčný ušetří cca 5 vteřin.
A jak jsem naznačil, tak jde hlavně o průběh a pružnost. Zjednodušeně silnější auto, při stejné váze, má lepší pružnost. Dle mě je tedy bezpečnější.
@Cheza V krajní nouzi ano, ale kolikrát to nastane? Navíc i s ohledem na bezpečnost jsem přesvědčen, že by tě policie, neznaje tvých řidičských schopností, tahla 200 km/h. Kdy ve špičce by to určitě ani nešlo. Mimochodem proč mají IZS majáky není o tom, aby mohli 200, ale aby jeli co nejplynuleji. Protože je rychlejší ject stále 140 km/h, než oscilovat 80-200-80-200. Ve městě tuplem. Kazdý ráno mě někdo na světlech ozávodí a doprasí a nakonec se po 20 minutách v cilovým bodu setkáme a dotyčný ušetří cca 5 vteřin.
A jak jsem naznačil, tak jde hlavně o průběh a pružnost. Zjednodušeně silnější auto, při stejné váze, má lepší pružnost. Dle mě je tedy bezpečnější.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Re: Moje auto po Subaru
@Tapan Jsem už prostě vycvičenej tak, že se snažím rizikům předcházet, i těm nejmenším, zvlášť pokud jim lze předcházet tak lehce. Pokud je v nabídce cca 85% aut, které nabízejí vyšší rychlost, tak nevidím důvod, proč nevybírat mezi touto většinou.
Co se týče automobilky, tak jsem nikde nepsal, že je to jejich selhání. Jen si jejich model prostě nekoupím, výběr je pořád velký.
@Cliffer viz odpoveď výše. Za mě je lepší (bezpečnější) silnější auto, která má nejen pružnost, ale i vyšší max. než 180 km/h.
Co se týče automobilky, tak jsem nikde nepsal, že je to jejich selhání. Jen si jejich model prostě nekoupím, výběr je pořád velký.
@Cliffer viz odpoveď výše. Za mě je lepší (bezpečnější) silnější auto, která má nejen pružnost, ale i vyšší max. než 180 km/h.
Subaru Impreza WRX MY 2008
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1376
- Registrován: čtv led 21, 2010 11:32 am
- Jméno a příjmení: martin zich
- Bydliště: plzen
Re: Moje auto po Subaru
podle mě jde ještě i o to, aspoň se to psalo v souvislosti s Volvem a jeho omezením na 180, že konstruovat a vyvíjet a vyrabět auto s podvozkem atd stavěným na max 180 je mnohem levnější. Takže podle mě, auto konstruovaný na 250 je v rychlosti treba 150 a to je na české dálnici uplně běžná rychlost naprosto v pohodě a zdaleka se neblíží svým limitům.
A pred týdnem jsem se vracel z Italie a abych se vyhnul provozu jsem vyjel z Dolomit pred 4 ráno a nemeckou dálnici jsem projel úplně bez provozu. A je spousta úseků, kde se dá jet trvale 220-230. Pravda je, že pred Kufsteinem jsem bral plnou a za Rozvadovem jsem musel k pumpě znovu
A pred týdnem jsem se vracel z Italie a abych se vyhnul provozu jsem vyjel z Dolomit pred 4 ráno a nemeckou dálnici jsem projel úplně bez provozu. A je spousta úseků, kde se dá jet trvale 220-230. Pravda je, že pred Kufsteinem jsem bral plnou a za Rozvadovem jsem musel k pumpě znovu
Subaru Outback 2.0D MY 2008 prodáno
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
Re: Moje auto po Subaru
Maximální rychlost vyšší než 180km/h nesouvisí s bezpečností. Nijak. Můžeme říct, že nás baví jezdit rychle a občas to podržíme, ale tahat do toho bezpečnost je mimo.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Moje auto po Subaru
Tak ještě jiný příklad. Potkáš na dálnici magora typu Laciny (a že jich není málo). V prvé řadě asi zavoláš policii a než (pokud) ho zastaví, tak pak máš dvě možnosti. Pokud to podmínky na dálnici a auto dovolí, tak mu ujedeš anebo se s ním budeš "přetahovat" v rychlostech 100 - 170 km/h. Která varianta je bezpečnější si vyhodnoť sám.
Subaru Impreza WRX MY 2008
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19542
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Moje auto po Subaru
proto je idelani auto, co umi nad 250 ... bo tam ma vetsina uz omezovac
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14991
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Moje auto po Subaru
@Cheza Když potkáš magora typu Laciny, tak máš od fakáče do nehody řádově desítky sekund. Samozřejmě můžeš navyšovat riziko fatálních následků nehody tím, že se s ním nebudeš pošťuchovat ve 130, ale ve dvou kilech. Každému co jeho jest. Já doufám, že na silnicích potkám minimum těch, kteří si zachraňují život tím, že někomu ujíždějí.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19542
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Moje auto po Subaru
@Tapan z hlediska seriozni diskuze naprosty souhlas ... s debilem se neda .. nikdy ...nijak ...
ujizdet se neda .. neujedes . nikdy ... ani se silnejsim autem .. protoze oni pojedou "pres mrtvoly", budou ohrozovat všechny okolo .. vzdy te dojedou
... (to nepisu po vlastni zkusenosti .. nastesti .. ale vim, jak nekteri jezdi ... )
ujizdet se neda .. neujedes . nikdy ... ani se silnejsim autem .. protoze oni pojedou "pres mrtvoly", budou ohrozovat všechny okolo .. vzdy te dojedou
... (to nepisu po vlastni zkusenosti .. nastesti .. ale vim, jak nekteri jezdi ... )
Naposledy upravil(a) hamoun dne stř bře 20, 2024 12:01 pm, celkem upraveno 1 x.
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Moje auto po Subaru
V případě takovýho magora zpomalím a nechám ho jet. I kdybych měl zastavit na krajnici. Rozhodně mi nepřijde bezpečnější se s takovým debilem nahánět v rychlostech okolo 200km/h v plným provozu. Za nebezpečný nepovažuju auto s maximálkou omezenou na 180. Za nebezpečný považuju řidiče kteří si myslí, že problém vyřeší tím, že někomu ujedou...Cheza píše: ↑stř bře 20, 2024 11:29 am Tak ještě jiný příklad. Potkáš na dálnici magora typu Laciny (a že jich není málo). V prvé řadě asi zavoláš policii a než (pokud) ho zastaví, tak pak máš dvě možnosti. Pokud to podmínky na dálnici a auto dovolí, tak mu ujedeš anebo se s ním budeš "přetahovat" v rychlostech 100 - 170 km/h. Která varianta je bezpečnější si vyhodnoť sám.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Moje auto po Subaru
Mám několik let zkušeností se sebeobranou a věz, že ještě nikdo nevymyslel uničejší sebeobranu než z nebezpečné situace zmizet (samozřejmě utéct přináší menší rizko než ujíždět). Psal jsem ale záměrně, pokud to situace dovolí, takže ujíždět za plného provozu samozřejmě nemá z hlediska bezpečnosti smysl, ale večer na prázdné dálnici proč ne, pokud budu vědět, že díky autu mu za pár minut zmizím z dohledu a můžu na nejbližším sjezdu odbočit z dálnice a v klidu pokračovat dál. Rozhodně v takové situaci nebudu zastavovat na krajnici (jak píše Harous) a jít do přímého konfliktu, protože nikdy nevíš, jestli ten druhý nebude třeba ozbrojen.Tapan píše: ↑stř bře 20, 2024 11:37 am @Cheza Když potkáš magora typu Laciny, tak máš od fakáče do nehody řádově desítky sekund. Samozřejmě můžeš navyšovat riziko fatálních následků nehody tím, že se s ním nebudeš pošťuchovat ve 130, ale ve dvou kilech. Každému co jeho jest. Já doufám, že na silnicích potkám minimum těch, kteří si zachraňují život tím, že někomu ujíždějí.
Subaru Impreza WRX MY 2008
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22971
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Moje auto po Subaru
V případě magorů typu Lacina asi stačí nevjíždět těsně před auto, které jede 2x tolik a pak na něj ještě neukazovat fakáče. V případě těch ještě horších s tím autem ujet stejně nejde. Potkal jsem takového a bylo úplně jedno kolik mi to jede, protože jsem asi tak po půl kilometru na té dálnici dojel auto, které jelo v levém 100 a předjíždělo kamion co jede 90. Takže mě dojel a najel do mě zezadu. Nicméně, zkoušet na té dálnici brzdit do zastavení, zvlášť když do mě zezadu najíždí vypatlanej retard, mi taky jako úplně nejlepší řešení nepřipadá.
Navzdory tomu mi tvrdý limity rychlostí v autech přijdou píčovina. Pokud to auto nepojede více než 160, protože na to nemá výkon, budiž. To tak člověk čeká, protože to začne chcípat a dost chabě zrychlovat už dávno před tímhle limitem. Ale auto s hromadou výkonu, které táhne jako kráva a najednou z ničeho nic ta akcelerace skokově ustane, mi přijde nebezpečné. Protože v té krizovce, ať už jakékoliv, se s tímhle kalkuluje blbě.
Navzdory tomu mi tvrdý limity rychlostí v autech přijdou píčovina. Pokud to auto nepojede více než 160, protože na to nemá výkon, budiž. To tak člověk čeká, protože to začne chcípat a dost chabě zrychlovat už dávno před tímhle limitem. Ale auto s hromadou výkonu, které táhne jako kráva a najednou z ničeho nic ta akcelerace skokově ustane, mi přijde nebezpečné. Protože v té krizovce, ať už jakékoliv, se s tímhle kalkuluje blbě.
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1773
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Moje auto po Subaru
Ujíždět je fakt mimo. Snazil jsem se teď dohledat, co měl za auto a nenašel. Ale předpokládám z toho špatnýho videa, že nic menšího než 2.0 TDI v Oktavce tam nebylo. A takovýmu auto na rovince taky není jednoduchý ujet, kór pokud je dotyčný magor.Cheza píše: ↑stř bře 20, 2024 12:10 pm Mám několik let zkušeností se sebeobranou a věz, že ještě nikdo nevymyslel uničejší sebeobranu než z nebezpečné situace zmizet (samozřejmě utéct přináší menší rizko než ujíždět). Psal jsem ale záměrně, pokud to situace dovolí, takže ujíždět za plného provozu samozřejmě nemá z hlediska bezpečnosti smysl, ale večer na prázdné dálnici proč ne, pokud budu vědět, že díky autu mu za pár minut zmizím z dohledu a můžu na nejbližším sjezdu odbočit z dálnice a v klidu pokračovat dál. Rozhodně v takové situaci nebudu zastavovat na krajnici (jak píše Harous) a jít do přímého konfliktu, protože nikdy nevíš, jestli ten druhý nebude třeba ozbrojen.
Když už se oháníš sebeobranou, tak jestě před útěkem je poučka situaci deeskalovat/uklidnit. Když zastavíš na krajnici/odpočívadle/sjezdu, dáš všechny blinkry a zamkneš se v autě tak je to nejlepší a nejbezpečnější co můžeš udělat. Takže i s ohledem na sebeobranu je tvůj argument o ujíždění lichý.
Jestě poznamenám, že nejúčinnější sebeobrana je, se do takový situace nedostat. Takže se koukat kolem sebe. A když vezu rodinu a vidím, že se z dálky řítí kokot, co troubí a bliká už kilometr daleko, tak mu uhnu, klidně zpomalím na 100 km/h, nechám ho ujet, nic na něj negestikuluju atd. Pokud si se pohyboval v sebeobraně a né jen bojovým sportu typu Krav Maga (což je teda pravda primárně obranny systém), tak by to měl vědět.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1773
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Moje auto po Subaru
Ale opět jsme se dostali do OT.
Takže já osobně se budu snažit udržet Outbacka živýho jak jen to půjde, a pak si nechám (treba někdy za 20+ let) dotáhnout z Kanady Outbacka Wildernesse s 2.4T
Takže já osobně se budu snažit udržet Outbacka živýho jak jen to půjde, a pak si nechám (treba někdy za 20+ let) dotáhnout z Kanady Outbacka Wildernesse s 2.4T
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)