Spíš bych řekl, že ten material dosáhl doby, kdy se to začalo dít Honzo. Je to vlastnost těch palubních desek, stojí za hovno, tak jak bylo řečeno;) a neděje se to jen u Subaru.
Mytí, wapky, péče o kastli
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1500
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Mytí, wapky, péče o kastli
Spíš bych řekl, že ten material dosáhl doby, kdy se to začalo dít Honzo. Je to vlastnost těch palubních desek, stojí za hovno, tak jak bylo řečeno;) a neděje se to jen u Subaru.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24473
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Mytí, wapky, péče o kastli
Myslíš doby jako že všeobecné doby, stáří auta a že je to běžné, zcela běžné nejen u subaru? Mě tohle třeba nikdy nepotkalo a u plejády taky ne, možná je to tím, že tohle vůbec neřeším a jen sotva občas setřu prach...jedinkrát jsem nechal dělat interiér na autě a to bylo právě na plejádě, na forejsovi.
Anebo a to teda spíš myslíš, že od jisté doby ty plasty stojí za hovno, teda jsou jiné a stává se to?
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1500
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Mytí, wapky, péče o kastli
Radku, nějakým autům praskají palubky, některým autům plesnivý palubky(šedivý) ......záleží jaký auto máš, ne u vše se to děje:D konkrétně bl/bp je tím známý.....pokud máš sg a tak tam to nečekej,.....sima píše: ↑čtv úno 29, 2024 10:39 pm Myslíš doby jako že všeobecné doby, stáří auta a že je to běžné, zcela běžné nejen u subaru? Mě tohle třeba nikdy nepotkalo a u plejády taky ne, možná je to tím, že tohle vůbec neřeším a jen sotva občas setřu prach...jedinkrát jsem nechal dělat interiér na autě a to bylo právě na plejádě, na forejsovi.
Anebo a to teda spíš myslíš, že od jisté doby ty plasty stojí za hovno, teda jsou jiné a stává se to?
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22917
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Mytí, wapky, péče o kastli
BH taky v pohode, kdyby se nekdo ptal...stejne jako snurka víčka nadrze
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49432
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mytí, wapky, péče o kastli
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24473
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Mytí, wapky, péče o kastli
Jo SG, to si myslím právě, palubka teda na to stáří snese vše a kdyby měla ještě navíc u mě péči
no šnůrka u nádrže mě nesere, kravina, jen nezapomenout to víčko na střeše, nicméně vytiskl jsi mě novou jen se nechce otáčet a nechce se mě jí mazat, ale to je moje lenost, stačilo by jí raz do roka, do půl roku stříknout.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Mytí, wapky, péče o kastli
Já jí stříknul teflonem jednou a od tý doby se točí. Je ale fakt, že tankuju asi tak 5× do roka.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 213
- Registrován: stř čer 04, 2014 10:01 am
- Jméno a příjmení: Kamil Kuběna
- Bydliště: Vyškov
Re: Mytí, wapky, péče o kastli
Vrátil bych se ještě k tématu "prašivé palubovky" v BL/BP, které začalo o stránku zpět. Pátral jsem trochu po těch internetech, co se kde k tomuto problému píše a vložím sem pár odkazů.
Jestli jsem si to správě zapamatoval a správně jsem to pochopil, tak se problém netýká absolutně všech aut tohoto typu, například jeden z majitelů v níže odkazované novozélandské diskusi píše, že se mu toto děje u jednoho auta a u dvou ne. Je možné, že začátek tohoto problému souvisí s nějakou použivanou kosmetikou, nicméně tohle jsem se myslím nikde nedočetl.
Téma na novozélandském klubu, kde jsem s pátráním začal:
https://www.clubsub.org.nz/forum/index. ... te-colour/
Hned v druhém příspěvku ze září 2016 se píše něco v tomhle smyslu:
https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2017/ ... 1-9999.pdf
jehož úvod by se dal shrnout takto:
Jen pro pořádek ještě přidám dopis, který podle obsahu mělo posílat Subaru of America "podřízeným" dealerům:
https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2016/ ... 6-0699.pdf
Jestli jsem si to správě zapamatoval a správně jsem to pochopil, tak se problém netýká absolutně všech aut tohoto typu, například jeden z majitelů v níže odkazované novozélandské diskusi píše, že se mu toto děje u jednoho auta a u dvou ne. Je možné, že začátek tohoto problému souvisí s nějakou použivanou kosmetikou, nicméně tohle jsem se myslím nikde nedočetl.
Téma na novozélandském klubu, kde jsem s pátráním začal:
https://www.clubsub.org.nz/forum/index. ... te-colour/
Hned v druhém příspěvku ze září 2016 se píše něco v tomhle smyslu:
tudíž jsem pátral po svolávací akci v USA a tady přikládám odkaz na servisní buletin od Subaru of America:Auta z USA mají svolávací akci, jakmile se prášková(pudrová) vrstva změní na lepkavou/lepivou vrstvu, a Australané jsou myslím stále v procesu potvrzování svolávací akce.
https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2017/ ... 1-9999.pdf
jehož úvod by se dal shrnout takto:
Nevím co si mám představit pod roztavením palubní desky, ale fotka v tomhle buletinu by mohla odpovídat tomu jak vypadá moje palubovka, jakmile na ni zasvítí sluníčko. Jestli je lepivá na dotek to nevím, to jsem vlastně nikdy nezkoušel, ale jestli to správně chápu, tak ta lesklá vrstva je vlastně nějaké uvolněné lepidlo a ten bílý prášek je asi také lepidlo, jen v suché, zkrystalizované, formě.V rámci svého úsilí o spokojenost zákazníků zahajuje společnost Subaru of America, Inc. program, jehož cílem je prodloužení původní omezené záruky (na nový vůz) na palubní desku. Toto prodloužení záruky se bude vztahovat na JEDNORÁZOVOU výměnu palubní desky, pokud dojde k jejímu roztavení nebo se stane lepkavou na dotek v důsledku vystavení tepelným a/nebo vlhkostním podmínkám.
Jen pro pořádek ještě přidám dopis, který podle obsahu mělo posílat Subaru of America "podřízeným" dealerům:
https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2016/ ... 6-0699.pdf
2000 - 2015: Subaru Impreza 2.0 GL 1996
2015 - ... : Subaru Legacy Outback 3.0R 2008
2015 - ... : Subaru Legacy Outback 3.0R 2008
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4040
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mytí, wapky, péče o kastli
Co se týče palubní desky, nedělá dobře interiéru auta slavný ozonizátor? Pokud se to vezme 1 za 2 roky, ok, ale všeho moc škodí. Odzkoušeno naštěstí ne na vlastním autě.
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16174
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mytí, wapky, péče o kastli
Myslím, že ionizátor degraduje kovové věci, umělohmotné myslím ne.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22917
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Mytí, wapky, péče o kastli
Parabol tu tusim psal, ze jim to nekde naleptalo loketni operku...
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4040
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mytí, wapky, péče o kastli
Mně u SG též loketní opěrku. Od té doby je mírně lepkavá a nejde to ničím dolu. Na rehabilitaci u ženy jim to naleptalo přístroj na elektriku, zmizeli čísla na lcd displeji, povrch kobalu tohoto přístroje mírně naleptaný.
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24473
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Mytí, wapky, péče o kastli
Používám jednou, jednou i dvakrát za rok ozon i ve forestru SG, dávku přiměřenou, bez následků.
Použit ozon i v dřevníku na chalupě, kde je kde co, jakékoliv materiály, ale tam jsem tomu teda dal záhul už dvakrát, hodinu dvě, tři a mlha a taky jsem si ničeho nevšiml, jen mrtvé mouchy na půdě, kudyma to odvětrává pryč (proto i taková dávka teda) a taky pavoci zmizeli naposled jsem to dal už jen na hodinu
Použit ozon i v dřevníku na chalupě, kde je kde co, jakékoliv materiály, ale tam jsem tomu teda dal záhul už dvakrát, hodinu dvě, tři a mlha a taky jsem si ničeho nevšiml, jen mrtvé mouchy na půdě, kudyma to odvětrává pryč (proto i taková dávka teda) a taky pavoci zmizeli naposled jsem to dal už jen na hodinu
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Mytí, wapky, péče o kastli
Tak sitrep ohledně palubky:
V mém případě už na to i svítilo slunce celý den, což dřív stačilo 5 minut, aby to bylo ublemcaný. Aktuálně ani po tom dni to ublemcaný není. Je to celkem v pohodě. Ještě to snese doladit špatně přístupný místa a jedno komplet mytí a myslím, že to bude dobrý.
Pokud by se potvrdilo zmíněné, že to je vlastnost a prostě to je stářím, tak mám asi už vymyšlenej nějakej nouzovej plán.
V mém případě už na to i svítilo slunce celý den, což dřív stačilo 5 minut, aby to bylo ublemcaný. Aktuálně ani po tom dni to ublemcaný není. Je to celkem v pohodě. Ještě to snese doladit špatně přístupný místa a jedno komplet mytí a myslím, že to bude dobrý.
Pokud by se potvrdilo zmíněné, že to je vlastnost a prostě to je stářím, tak mám asi už vymyšlenej nějakej nouzovej plán.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno