Repase řízení - zkušenosti
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10708
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Repase řízení - zkušenosti
Asi záleží co se v tom podělalo a proč to má vůli. Jestli to schytalo nějaký pouzdro, co se mění, tak to třeba bude po repasu OK...
Jinak ale s repasem zkušenost nemám, tak neporadím. Repasoval jsem na Outbacka, ale to co jsem tam dal provizorně je pořád OK, takže mi repasovaný leží v garáži, a u Forestera jsem teď měnil za jinej kus a právě přemýšlím, co s tím původním, jestli si ho taky nechat zrepasovat do zásoby, nebo pustit dál... začalo totiž dost téct u pastorku/sloupku, takže by to repas dost pravděpodobně spravil. Možná ho pustim nějakýmu dobrodruhovi.
Jinak ale s repasem zkušenost nemám, tak neporadím. Repasoval jsem na Outbacka, ale to co jsem tam dal provizorně je pořád OK, takže mi repasovaný leží v garáži, a u Forestera jsem teď měnil za jinej kus a právě přemýšlím, co s tím původním, jestli si ho taky nechat zrepasovat do zásoby, nebo pustit dál... začalo totiž dost téct u pastorku/sloupku, takže by to repas dost pravděpodobně spravil. Možná ho pustim nějakýmu dobrodruhovi.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Repase řízení - zkušenosti
Takovou cenu jsem platil v aftermarketu za repasovaný díl, podmínkou pro tuto cenu bylo dodání starého dílu na protiúčet. Zaplatí se víc, a dostaneš voucher na výkup starého dílu. Voucher je platný třeba 2 týdny nebo 2 měsíce. Myslím že to bylo z Itálie.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
-
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: úte říj 17, 2023 10:06 am
- Jméno a příjmení: Jiří
- Bydliště: Liberec
Re: Repase řízení - zkušenosti
podvlada -> no těžko říct, co to schytalo. Ale bojím se, jestli není třeba i ohnutý hřeben(nebo jak se to jmenuje - díl, co jsou k němu připevněny axiální táhla). Protože když sem to po výměně ramen projížděl, tak byl při jízdě rovně volant natočený. Což samozřejmě může dělat i změna geo po výměně ramene.
Ale asi nemám čas, chuť ani energii vymontovávat stávající řízení, někam ho posílat a zjišťovat, co se tam stalo a kolik by to stálo.
suubaru-> nemáš někde odkaz, kde to bylo? To by pro mě byla cesta. I když furt přemýšlím o výhodnosti. Jestli nakonec nekoupím nové řízení a nemusím řešit věci kolem.
Ale asi nemám čas, chuť ani energii vymontovávat stávající řízení, někam ho posílat a zjišťovat, co se tam stalo a kolik by to stálo.
suubaru-> nemáš někde odkaz, kde to bylo? To by pro mě byla cesta. I když furt přemýšlím o výhodnosti. Jestli nakonec nekoupím nové řízení a nemusím řešit věci kolem.
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10708
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Repase řízení - zkušenosti
Hřeben neohneš, to je daleko větší prvek než jsou axiální tyčky, který budou designovaný tak, aby selhaly jako první. Samozřejmě to ale mohly odnést nějaký pouzdra v trubce, ve který hřeben jezdí. Ale natočený volant bude z 95 % geometrií po výměně ramen.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2733
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Repase řízení - zkušenosti
Hřeben ohneš, ale to už musí být velká rána, a pokud ho ohneš, tak se ti omezí rejd, protože tu hřebenovou tyčku můžeš posunovat jenom v rámci toho ohnutí, jinak bude chytat o pouzdro. Pokud to klepe pravidelně, tak zkusit vlézt pod auto, a zjistit odkud přesně.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: úte říj 17, 2023 10:06 am
- Jméno a příjmení: Jiří
- Bydliště: Liberec
Re: Repase řízení - zkušenosti
velká rána to nebyla, řekněme při 15km/h se vylomilo rameno a vzpříčilo se kolo a drželo právě na tyčce a na druhým silenbloku. Rejd je plnej, ale při jízdě to klepe jak kloub s vůlí. Nejdřív sem myslel že kloub řízení, pak že kloub axiální tyčky ale to sem měl sundaný a když sem "kmital" volantem aby to klepalo a koukal na to, tak se právě radiálně hýbal hřeben v řízení a klepal(kloub ani tyčka vůli nemají). Je tam cca 1-2mm radiální vůle.
- paulus
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 137
- Registrován: pon srp 16, 2010 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Sumava
Re: Repase řízení - zkušenosti
Nemáte tušení, raději jistotu zda se liší servo řízení BL/BP pro motory 180KW a ty ostatní tj. 121 a 127kW ? Díky!
Re: Repase řízení - zkušenosti
Jsou asi 3 nebo 4 dohromady. V podstatě by se to dalo rozdělit na slabý legacy, silný legacy, outback a možná diesel, i když tam nevím. Ale 3 různý jsou určitě.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- paulus
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 137
- Registrován: pon srp 16, 2010 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Sumava
Re: Repase řízení - zkušenosti
Dekuji, tak jeste zda by to z te 180kw padlo na 121Kw a bylo by to super Tak uvidime
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10708
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Repase řízení - zkušenosti
Pokud ti nikdo nedá jasný stanovisko, mam svoje starý zrepasovaný v garáži, pokud bys chtěl experimentovat
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- samvaculik
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 893
- Registrován: úte pro 29, 2020 11:19 am
- Jméno a příjmení: Samuel Vaculík
- Bydliště: Liptál
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repase řízení - zkušenosti
Já doporučuju vyndat to své, to zrepasovat a nahodit ho zpátky
▶︎ Subaru Outback BP 2.5i 127kw MT 2008, vlákno zde
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10708
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Repase řízení - zkušenosti
To je samozřejmě nejlepší varianta, když můžeš měsíc nejezdit
Samozřejmě za předpokladu, že to řízení ti jinak normálně funguje, jen teče, nebo klepe (a je to repasovatelný).
Samozřejmě za předpokladu, že to řízení ti jinak normálně funguje, jen teče, nebo klepe (a je to repasovatelný).
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Repase řízení - zkušenosti
To si nemyslím. To je právě to slabý x silný legacy.
Ty máš řízení ze 180kW legacy navíc a chceš ho dát do 121? Tak minimálně má jiný převodový poměr. Ale je jiný i to tělo, je silnější, má asi i jiné úchyty.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10708
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Repase řízení - zkušenosti
Úchyty bych čekal stejný, napříč komplet BL/BP, proč by to dělali jinak (krom dieselu samozřejmě, kde bylo elektrický); ale ano může se lišit převodovým poměrem. Nakolik to vadí nebo nevadí u auta, co nemá VDC, těžko říct?
Ale to jsou spekulace, ověřený/vyzkoušený to asi nikdo mít nebude.
Můžeš (Pavle) být první
Minimálně to můžu třeba změřit.
Ale to jsou spekulace, ověřený/vyzkoušený to asi nikdo mít nebude.
Můžeš (Pavle) být první
Minimálně to můžu třeba změřit.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Repase řízení - zkušenosti
Jako když je průměr tý hlavní trubky/těla jinej, tak na to budou stejný držáky, který kopírujou tu trubku?
Že já už si nekoupil dávno do zásoby jakýkoliv řízení z jakýhokoliv BL/BP, když to je tak hrozně jedno.
Že já už si nekoupil dávno do zásoby jakýkoliv řízení z jakýhokoliv BL/BP, když to je tak hrozně jedno.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno