Dekarbinizace motoru BG

V této části bychom měli diskutovat o technických problémech, které nelze zařadit do konkrétní kategorie
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21812
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Dekarbinizace motoru BG

Příspěvek od HonzaCZ »

A jéje. Spotřeba uvedená na dvě desetinný místa. Už si začínám připadat jak na VW klubu. :-D

Tady jsou povolený spotřeby jenom na celý čísla, ideálně dvouciferný. :-DDD [BANANA] [IRONIE]
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Dekarbinizace motoru BG

Příspěvek od romull »

HonzaCZ píše:A jéje. Spotřeba uvedená na dvě desetinný místa. Už si začínám připadat jak na VW klubu.

Tady jsou povolený spotřeby jenom na celý čísla, ideálně dvouciferný.
Teda Honzo >>:-@@ , přece nenapíšu 6, to už by vypadalo úplně blbě. Jinak ale spotřeba fakt klesla a nemůžu si pomoct, i to líp jede =) . Dvoucifernou spotřebu jsem měl i s Otíkem jen dvakrát, jednou při rychlopřesunu mezi Prahou a Brnem 12.7 a jednou při hrkání měsíc k doktorovi na kapačky a injekce, to bylo za krásných 15,7 ;-D .
S bramborákem si dvoucifernou spotřebu ani moc představit nedovedu, rychlopřesun Znojmo - Olomouc jízdou po jedničce co to dá a na dálnici většinou 180 na tempomat to pořád zvládl těsně nad 8 :-( ....... :-DDD ......možná okruh by ho to naučil :-DDD
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21812
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Dekarbinizace motoru BG

Příspěvek od HonzaCZ »

Tak rychlý přesun po dálnici sice často atakuje vyšší spotřebu, ale rozhodně se nejedná, z mých zkušeností, o tu nejvyšší. Největší problém je ucpaný město a poskakování v kolonách a časté studené starty. Teda aspoň u H6. A taky blbnutí na sněhu, na okruhu a tak. :-D U H6 i když pojedeš konstantně 200, tak to není víc jak nějakých 13-14, jestli si dobře vybavuji.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Dekarbinizace motoru BG

Příspěvek od romull »

To jo, s tím mám podobnou zkušenost =) . Blbý ale je, že nikdy není ta dálnice natolik prázdná, aby se ta konstantní rychlost dala udržovat a je to každou chvilku brzda třeba na 140 a potom zase prudké zrychlování, zase brzda .......na spotřebu úplně na houno :-(
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
Nemmo
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 775
Registrován: pon lis 10, 2014 2:32 pm
Jméno a příjmení: Daniel Stehnej
Bydliště: Praha

Re: Dekarbinizace motoru BG

Příspěvek od Nemmo »

:-DDD na podzim jsem našel inzerát v Praze, akce na dekarbonizaci motoru vodíkem....tak jsem to zkusil na svým koncernovým 3.0TDI 177kW .... ještě k tomu přihodili čištění klimy ozonem v ceně ...a výsledek, klima asi dobý, páč ten ozon byl cítit a co se motoru týče, světe div se....vůbec nic...ani horší...ale ani nějaké výrazné zlepšení a to má motor cca 260tis....spotřeba dle počítače (a ten je poměrně optimista oproti reálu) dlouhodobě "ustálená" na 11,3l, dle tankování to vidím na Praha - 12-14l podle provozu, mimo město okresky 9-11l, dálnice v rámcích pravidel 7-9l
Odpovědět

Zpět na „Všeobecná technická diskuse“