Nejde polovina motoru ( 2 válce )

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7831
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Nejde polovina motoru ( 2 válce )

Příspěvek od mnov »

Jasně že nemusí. Jsem rád, že to bereš s humorem. *_*=*_*
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24342
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Nejde polovina motoru ( 2 válce )

Příspěvek od sima »

Tož tj jasné, abych taky nebral ;)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
StandaB
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3662
Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
Bydliště: Nürnberg

Re: Nejde polovina motoru ( 2 válce )

Příspěvek od StandaB »

Kluciii,...se mi libite. ,,,,| (*_^) |,,,, Ale ja se musel vcera taky smat. :-D
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24342
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Nejde polovina motoru ( 2 válce )

Příspěvek od sima »

Stando, tj dobře, smích léčí :-)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
mišus
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1497
Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
Jméno a příjmení: Michal

Re: Nejde polovina motoru ( 2 válce )

Příspěvek od mišus »

StandaB píše: čtv pro 07, 2023 8:14 pm Kluciii,...se mi libite. ,,,,| (*_^) |,,,, Ale ja se musel vcera taky smat. :-D
Je to spíš k pláči *_*=*_*
Uživatelský avatar
strider
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1281
Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
Jméno a příjmení: Jakub D.

Re: Nejde polovina motoru ( 2 válce )

Příspěvek od strider »

jj misusi, ten link co sem i postoval bude plnej nepresnosti nejen usa x evropa, ale u japonsko. Specialne i stim seznamem co je single avcs a co dual... napr. u vsech ej257 pisou dual, ale pokud vim tak vsude v americe i evrope ma taky jen ten bazmek na saci vacce a ne i vyfukovy... ty vyfukovy maj snad jen japonsky verze z nakych duvodu, zejo?
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
mišus
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1497
Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
Jméno a příjmení: Michal

Re: Nejde polovina motoru ( 2 válce )

Příspěvek od mišus »

@strider Jakube u mně je problém hlavně v tom, že mám odpor k těm novějším subačům (proto jsem dostal přezdívku neandrtálec). Co se týče motorů , tak znám motory do V7 (Imprezy) z vlastních zkušeností. Samozřejmě se o to zajímám, taky hlavně na zahraničních stránkách, asi jako každej, co se chce něco dozvědět, ale problém je v tom, že se ty informace kolikrát opravdu neshodují, když prolezes vícero zdrojů.

Třeba V7 měla pro JDM časování na sání (rok 2000, když se začaly V7 vyrábět)

Časování na sání i výfuku by měly mít i EU V10 sti od roku 2008 ( EJ257). Předchozí EJ257 v hawkovi (V9) mají jen na sacích vačkách. Pro mně jsou tohle ale zbytečný kurvitka navíc, takže to až tak nesaju a ani novější auta ke mně na dílnu nejezdí, takže kde to je a není mám hlavně načtený a vypozorovaný. Rozhodně, když už člověk chce vědět, jestli to je na sání i výfuku, stačí otevřít kapotu a kouknout se na kryt rozvodů, jestli má ty boule na sání i výfuku nebo jen na sání a nebo je nemá vůbec.....nejjednodušší rozpoznávací znamení.

Zmiňoval jsem hlavně toho Forestera SG XT predface MY 03 (protože jeden mi pravidelně jezdí na servis už asi 8let), že ten to skutečně nemá, protože Kid psal, že má 2003 a mechanik mu tvrdí přítomnost avcs, takže mi šlo o vyvrácení (protože auta s avcs mají odlišnou ECU a elektroinstalici, pokud by šlo o bastl, že to do 2003 někdo nacpal.......no pochybuju) To, co jsi psal, je i v katalogu, že od 2004 by měly mít dohc turba pro EU avcs na sání všechny a EJ204 atmo taky (dohc) ostatně jako všechny ty novější ludry (pochopitelně dohc)

Jinak Kid zmiňoval(tlumočil po mechanikovi), že je problém s časováním, jak moc jsou náchylný na poruchu ty elektronický ventily nevím.
Přílohy
Screenshot_20231207-230440~3.png
Screenshot_20231207-230342~2.png
Odpovědět

Zpět na „Motor“