Naše dílenská technika a nářadí..

Odpovědět
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5116
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od petr »

No a nejspíš mi přibude další. Protože na té brusce co mi teď poslali zas chybí jeden šroubek ze čtyř co drží hlavu s rukojetí a další nejde utáhnout protože má strženy zavit. Ani se moc nedivím je to zavit do plastu, holt kvalita ta performance řada :-D tak jdu zase sepsat reklamaci. Jak jsem ted četl hodnocení tak je to běžný stav a radí se ať si ty šroubky zavčas lidi dotáhnou :-D a já vůl si ještě přiobjednal utahovak když už mám tu drahou baterku a byl v akci >:-&
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5116
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od petr »

no asi se mám na co těšit , ja vůl četl recenze v lidl obchodu a né na heurece , no jsem zvědav teda https://razove-utahovaky.heureka.cz/par ... 9#recenze/
karels
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 78
Registrován: úte čer 23, 2015 11:08 pm
Jméno a příjmení: Karel Šubrt
Bydliště: Plzeň-sever

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od karels »

No u mě už tenhle běhá na běžné domácí používání (přezouvání 4 aut, sem tam něco povolit kolem výfuků, brzd, zarezlé šrouby apod.) druhým rokem bez větších problémů, s kvalitní redukcí v pohodě dává normálně (100-120 Nm) utažená kola a byl schopný rozhýbat i zarezlý šroub mezi tažným a držákem výfuku. Při velké zátěži se po chvíli vypne, ale to neberu jako problém. Jediná obtíž je, že občas se v rychlupínáku vyklepe kulička asi o kousek vedle a nedrží pak šestihran, ale po chvilce se vždycky vrátí zpátky. Povedlo se mi ho tenkrát v Lidlu vzít ve výprodeji asi za 1100 bez baterky, což už bylo pěkný.
Impreza 2.0 RX combi, 85 kW, 1995
Forester S Turbo, 130 kW, 2001
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5116
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od petr »

to jo ceny jsou v akcích fajn, mě stál 1200kč , jen bych nerad aby začal třeba kouřit nebo hořet jako například ta moje bruska , hlavně když pak u toho třeba nikdo nebude .... díky te reklamaci jsem zjistil , že ten parkside má asi něco společného jednak s grizly a taky hecht servisem , což mě teda znervoznilo ještě víc, protože hecht je teda opravdu síla :-D
no každopádně mě sere to že budu muset nechávat baterku mimo přístroj , protože ta porouchaná bruska je nějaká zkratovaná a pokud do ní strčím baterku tak se z ní začne okamžitě kouřit což je dost nebezpečné a moc už nemám důvěru v takové výrobky , samotná baterka se snad sama nevznítí , aby měl člověk strach to mít v baráku
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 23965
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od sima »

Nestraš, mám toho od nich tolik a nikdy žádný problém...natož takový jaký popisuješ.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
karels
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 78
Registrován: úte čer 23, 2015 11:08 pm
Jméno a příjmení: Karel Šubrt
Bydliště: Plzeň-sever

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od karels »

No možná je problém i v tom, že ta 8Ah Performance aku je schopná dávat už hodně proudu a elektronika pak ve špičkách déle chodí na horní hranici. Vím, že minimálně u prvních Performance baterií na youtubu dost řešili slabší přítlak kontaktů, které se právě u velkého odběru (třeba na flexe) pak opalovaly. Já ten "rázáček" provozuju jen se 4Ah Perfformace nebo "obyčejné" X20V aku (2 nebo 4 Ah).
Impreza 2.0 RX combi, 85 kW, 1995
Forester S Turbo, 130 kW, 2001
outback
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3071
Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od outback »

Koupil jsem kufr nářadí Parkside, a je tam k mému překvapení ráčna s bity 10mm. Normálně znám 1/4", 3/8" a 1/2" ráčny, 10mm je těsně vedle 3/8" - nebo je to to samý? Dají se na to koupit samostatně bity i jiné než Parkside? Divný...
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5116
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od petr »

myslím že je to to samé jako ta 3/8"
s tou baterkou nevím no , právě proto jsem ji chtěl , že už to něco vydrží , navíc by to mělo být na to stavěné , ona ani ta 8ah není bůhví co , flexa ji umí vycucnout celkem rychle , ale byla navíc v akci , já slabší vůbec ani kupovat nechci
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 23965
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od sima »

karels píše: ned pro 03, 2023 1:41 pm No možná je problém i v tom, že ta 8Ah Performance aku je schopná dávat už hodně proudu a elektronika pak ve špičkách déle chodí na horní hranici. Vím, že minimálně u prvních Performance baterií na youtubu dost řešili slabší přítlak kontaktů, které se právě u velkého odběru (třeba na flexe) pak opalovaly. Já ten "rázáček" provozuju jen se 4Ah Perfformace nebo "obyčejné" X20V aku (2 nebo 4 Ah).
Tj dobré vědět, dobrý postřeh.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
outback
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3071
Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od outback »

petr píše: ned pro 03, 2023 9:09 pm myslím že je to to samé jako ta 3/8"
No já mezitím vygooglil, že to stejné opravdu není a někdy to křížem pasuje a někdy ne. Takže se asi bude v případě dokupování chodit do krámu s ráčnou. Je to pakárna, zavádět další standart. Přitom 3/8" je na doma a menší věci jako třeba mopedy ideální univerzální velikost.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48706
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od VDC »

To podle mě Lidl objednal někde v číně ráčny a přišel takovejhle atyp. To bych si dal do auta pro strejčka Příhodu a koupil si jinou standardní 3/8".
Máš pravdu, že 3/8" je ideální univerzální rozměr. Nikdy nezapomenu přiznat, že já bloud v mládí tvrdil, že je to rozměr zbytečnej, když mám 1/4 a 1/2.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3067
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od dracekvo »

Nedavno jsem taky dokupoval sadu 3/8. Protože jsou místa kam se 1/2 nevejde, kvůli tomu, že je moc tlustá a 1/4 je na to slabá.
Nemohl jsem najít sadu, co by se mi líbila, nakonec jsem zvolil tuto https://www.autodily-pema.cz/sada-narad ... u-yt-38561 Je to klasická čína, ale nevypadá úplně špatně.

A kufr s nářadím z lidlu mám taky (ten starší typ). Nemůžu si ho vynachválit. Ale golu mě nenapadlo měřit. Musím to vyzkoušet.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48706
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od VDC »

Já jsem 3/8" sadu koupil před pár lety ve výprodeji v AH Profi za stovku. Byla to kompletní sada 8-22, akorát měla vadnou ráčnu. Teda vadnou tak, že občas zadrhne. Za ty prachy jsem to musel koupit s tím, že to bude v autě. Nakonec to po vyzkoušení dopadlo tak, že je to hlavní gola a všechno ostatní beru do ruky vyjímečně.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5116
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od petr »

aha tak ono je tam psáno že to je 9,5mm tak to jsem netušil že číňan vyrobil 10mm
jinak už mi dorazil ten utahovák z lídlu, je to ještě menší prcek než jsem si myslel , na pohled je to jako hračka , ale sílu má to zas jo , šrouby na autě brnkačka a velký vrut co jsem zkusi taky ok, snad něco vydrží a bude makat
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3098
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od Albi »

Albi píše: úte črc 25, 2023 12:37 am no nic, tak přidám svou zkušenost - ta nová baterka 4Ah Powerplus je úplně nanic, výkonově o nic lepší než ta běžná 2.5Ah ... vracím >:-f
tak tedy asi finální feedback - k Bosch AdvancedGrind 18V
nebrat! [FUCK PC]

kamarád mi půjčil nějakou Makitu, podobná, taky 18V - a ta řeže prostě normálně, sílu vcelku má, dělal tím i betonovou dlažbu
ta Boschka se zastaví když chci fiknout 5mm tlustej hřebík nebo plech ... dobrý tak na nabroušení sekačky, ale člověk nesmí moc přitlačit [FUCK PC]
zkoušel jsem ji reklamovat a dle Bosche prý je v pořádku; tak nevím jestli něco dělám špatně nebo to jiným prostě nevadí?

https://brusky.heureka.cz/bosch-advance ... /#recenze/
ale nejsem sám:
https://www.obi.de/schleifmaschinen/bos ... /p/8538001
Geringe Leistung, bleibt gleich stehen bei Belastung….
Naposledy upravil(a) Albi dne pát pro 08, 2023 2:30 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Odpovědět

Zpět na „Dům, dílna, zahrada“