Koroze na voze (všeobecně)
- mišus
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1397
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal G.
- Bydliště: Česká Republika:D
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Petře já tě nechci urazit, ale to že je jakýkoliv auto shnilý (je jedno jestli BMW, mercedes, Toyota , škodovka, Subaru) je chybou majitele. Každej si za to může sám. Je to stroj a potřebuje údržbu. Každej chce jen jezdit, ale to ostatní ho nezajímá a když jde o peníze tak to chce každej nejlíp zadarmo. Pak to takhle dopadá. Ty auta za to nemůžou
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1992
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23149
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Mišus, ano ámen! Jen bych trošku opět v tomto vypíchl frantíky, teda starší ročníky co jsem měl a co mám, ty byli a jsou kurva odolné rzi. Teď třeba díky mé sraní na věc už několik let saxík nemá někde lak, oděrky od šutrů a je to opravdu až na plech ojebané, ale furt žádná rez, to je věc tohleto.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- mišus
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1397
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal G.
- Bydliště: Česká Republika:D
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Jo Radku, to je vše pravda co říkáš.....někteří frantici měli karoserie opravdu odolný, ale to je zas na úkor techniky a zpracování zbytku auta, co se ale týče uzivatelskyho hlediska, tak to bylo auto přesně pro "neudrzbove" lidi
To je stejný jako třeba s lisem někde ve fabrice.... nebude se o to mechanik a serizovac starat a časem se to projeví:D je to tak u každý hmotný věci, vše chce holt svoji údržbu. vím, že musím působit jako hroznej hnidopich, co se týče stavu auta, ale je koroze(ta povrchová) která stačí zakonzervovat a tím se prakticky zničí a zastaví, ale pak je ta hloubková a ta požaduje obnovu a renovaci. Prostě to tak vždy je a když to člověk nechá zajít daleko holt to stojí hodně dukátů, kor v současný době a to nemluvím o práci ale o materiálu. Já jsem pro udržitelnost starších ročníků aut, protože mi přijdou daleko smysluplnější než "novodobý auta" kor například suba do roku 96 kde je to čistě vše o kvalitě a smysluplnosti auta (nepotkávaci motor) a takhle bych se mohl rozpovídat až někam do prdele:D
Problém dnešní doby je hlavně v druhovyrobnich dílech, který prostě stojí za hovno a je jedno jaká je to značka, vše se sjednotilo v odpad. Pokud možno jsou nutný origo díly, který naštěstí ještě Subaru v nějaký určitý kvalitě udržuje, ale ne každý je ochoten to zaplatit. Ale já si dám raději na stabilizátor kosti za 2500, který vydrží 10let hrubyho zacházení, než abych je koupil za čtvrtinovou cenu a za rok je našel pod autem prasklý nebo vymačkaný.....
Ale jako shrnutí těch mých kydů, jde čistě o to, jakou dostává auto údržbu a je to často sváděný na mechaniky, ano, někdy to je přímo chybou (často ), že něco i mechanik zesere, nenapraví co pojebal a následně je to časovaná bomba (to je ale věc druhá ) ale vždy je to o samotný údržbě jedince, co auto vlastní a kolik je popřípadě ochoten zaplatit za údržbu když to nechce dělat sám a (ta druhá věc ) kdo na tom dělá když je mu to svěřeno do péče a jak moc je zodpovědnej vůči práci, kterou dělá.
To je stejný jako třeba s lisem někde ve fabrice.... nebude se o to mechanik a serizovac starat a časem se to projeví:D je to tak u každý hmotný věci, vše chce holt svoji údržbu. vím, že musím působit jako hroznej hnidopich, co se týče stavu auta, ale je koroze(ta povrchová) která stačí zakonzervovat a tím se prakticky zničí a zastaví, ale pak je ta hloubková a ta požaduje obnovu a renovaci. Prostě to tak vždy je a když to člověk nechá zajít daleko holt to stojí hodně dukátů, kor v současný době a to nemluvím o práci ale o materiálu. Já jsem pro udržitelnost starších ročníků aut, protože mi přijdou daleko smysluplnější než "novodobý auta" kor například suba do roku 96 kde je to čistě vše o kvalitě a smysluplnosti auta (nepotkávaci motor) a takhle bych se mohl rozpovídat až někam do prdele:D
Problém dnešní doby je hlavně v druhovyrobnich dílech, který prostě stojí za hovno a je jedno jaká je to značka, vše se sjednotilo v odpad. Pokud možno jsou nutný origo díly, který naštěstí ještě Subaru v nějaký určitý kvalitě udržuje, ale ne každý je ochoten to zaplatit. Ale já si dám raději na stabilizátor kosti za 2500, který vydrží 10let hrubyho zacházení, než abych je koupil za čtvrtinovou cenu a za rok je našel pod autem prasklý nebo vymačkaný.....
Ale jako shrnutí těch mých kydů, jde čistě o to, jakou dostává auto údržbu a je to často sváděný na mechaniky, ano, někdy to je přímo chybou (často ), že něco i mechanik zesere, nenapraví co pojebal a následně je to časovaná bomba (to je ale věc druhá ) ale vždy je to o samotný údržbě jedince, co auto vlastní a kolik je popřípadě ochoten zaplatit za údržbu když to nechce dělat sám a (ta druhá věc ) kdo na tom dělá když je mu to svěřeno do péče a jak moc je zodpovědnej vůči práci, kterou dělá.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1992
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4956
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Koroze na voze (všeobecně)
já souhlasím a dokonce jsem se snažil o moje subara starat v rámci možností, u SF jsem to trochu zaspal to je pravda a je chyba i na mojí straně , když jsem ho kupoval bylo asi skoro uplně zdravé, měl jsem udělat hlavně dutiny , koroze nebyla vidět protože probíhala uvnitř skrytě a nebo pod vrstvou barvy , ale i tak dodnes jezdí a snad ještě bude protože nového majitele dobře znám a korozi jsem asi trochu zpomalil , SG a Outback už bohužel místy rezavý byl a asi i víc a předchozí majitele se nejspíš nestarali vůbec a byť se to snažím stříkat vším možným tak nevím zda to pomůže , SG už teda taky nemám , už jen outbacka , tak se na něj budu o to víc soustředit , nadruhou stranu všechny nejaponské auta co jsem kdy měl jsem neměl potřebu nějak řešit co se koroze týče, kor u peugeota , ten měl 23 let a koroze vůbec nikde a to na něj nikdy nikdo nesáhl , zato kolegovo mitsubishi z roku 2015 je pomalu zralé do šrotu , tož tak , holt japonci jsou fajn ale je třeba se starat
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23149
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Taky souhlasím a taky vím Petře, že jsi se snažil ohledně koroze, ale asi už, jak sám říkáš, taky dost pozdě, po 20 letech provozu lesníka, nicméně stále drží a tj za mě palec nahoru pro japonce, kor při tvém využití jeho
Mišus- je to tak, druhovýroba je ojeb, mnohdy ano, samozřejmě někdy poslouží záměru majitele, ale ta kvalita opravdu není. Já jsem rád, že jezdím k Waltrovi a ten ty plejády natolik naprosto precizně zná, že umí vždy poradit, kde fakt dát origo díly a kde už není třeba tolik tlačit na pilu. Třeba rozvody jsem dal originál, pumpu taky, když jsem pak viděl stav kladek a řemenů, přitom ty nej značky neorigo, tak jsem byl tak rád za tohle řešení...jediná kladka, ložisko japonské co v tom setu rozvodovém bylo, tak ta byla OK, řemen taky už načnutý, přitom do výměny ještě bylo hodně času...taky nějaké díly podvozku a měl samozřejmě pravdu, ty díly podvozku slouží už nevím, střelím teď 60 000 km. Já se tomu řešení ale hlavně vůbec nebránil a rád jsem slyšel stejný názor na tohle, ono si to pak člověk spočítá snadno, slouží to a není třeba další mezivýměny v případě neorigo dílů, další peníze a čas a pak to vychází vše najednou úplně jinak a to ve prospěch origo dílů.
A taky neposledně ten pocit, že jsem tomu mému autu dal co potřebuje a ne nějaký mnohdy doslova šunt. Přesto díky i za tu možnost, aspoň opravit, zvolit si i neorigo díly, naštěstí jak píšeš sám, subaru ty prastaré povozy furt podporuje, tj strašně dobře a ať to tak co nejdéle hlavně i vydrží.


Mišus- je to tak, druhovýroba je ojeb, mnohdy ano, samozřejmě někdy poslouží záměru majitele, ale ta kvalita opravdu není. Já jsem rád, že jezdím k Waltrovi a ten ty plejády natolik naprosto precizně zná, že umí vždy poradit, kde fakt dát origo díly a kde už není třeba tolik tlačit na pilu. Třeba rozvody jsem dal originál, pumpu taky, když jsem pak viděl stav kladek a řemenů, přitom ty nej značky neorigo, tak jsem byl tak rád za tohle řešení...jediná kladka, ložisko japonské co v tom setu rozvodovém bylo, tak ta byla OK, řemen taky už načnutý, přitom do výměny ještě bylo hodně času...taky nějaké díly podvozku a měl samozřejmě pravdu, ty díly podvozku slouží už nevím, střelím teď 60 000 km. Já se tomu řešení ale hlavně vůbec nebránil a rád jsem slyšel stejný názor na tohle, ono si to pak člověk spočítá snadno, slouží to a není třeba další mezivýměny v případě neorigo dílů, další peníze a čas a pak to vychází vše najednou úplně jinak a to ve prospěch origo dílů.
A taky neposledně ten pocit, že jsem tomu mému autu dal co potřebuje a ne nějaký mnohdy doslova šunt. Přesto díky i za tu možnost, aspoň opravit, zvolit si i neorigo díly, naštěstí jak píšeš sám, subaru ty prastaré povozy furt podporuje, tj strašně dobře a ať to tak co nejdéle hlavně i vydrží.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4956
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Koroze na voze (všeobecně)
co to bylo za řemen? bylo na něm vidět že je něco špatně i když to mělo najeto 60tkm ? mi právě přijde že na těch řemenech není kolikrát není vidět skoro žádné opotřebení ani když tam jsou déle než mají být 

- mišus
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1397
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal G.
- Bydliště: Česká Republika:D
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Jen pro ukázku Petře. Je to sice ostuda, ale holt se to někdy stane....(že tě auto někde nechá)
Není to dlouho, co mi (naštěstí) před sjezdem na Jinočanskou spojku praskl rozvodak. Myslel jsem si, že najel zhruba 21kkm, ale hovno najel jen okolo 18kkm.
Když jsem si nedlouho po koupi libera stavěl motor, tak jsem tam dal odpad všech odpadů- herthbuss. To, že se tahle věc stane u Libera tě nasere jen z důvodu, že už se nikam nedostaneš, ale motor se naštěstí potkat nemůže. Zavolal jsem si odvoz, čochtana(moje Libero) tam nechal a jel na dílnu pro patřičný materiál. Takže jak jsem psal pár příspěvků vejš. Druhovýroba je prostě zlo.
Není to dlouho, co mi (naštěstí) před sjezdem na Jinočanskou spojku praskl rozvodak. Myslel jsem si, že najel zhruba 21kkm, ale hovno najel jen okolo 18kkm.
Když jsem si nedlouho po koupi libera stavěl motor, tak jsem tam dal odpad všech odpadů- herthbuss. To, že se tahle věc stane u Libera tě nasere jen z důvodu, že už se nikam nedostaneš, ale motor se naštěstí potkat nemůže. Zavolal jsem si odvoz, čochtana(moje Libero) tam nechal a jel na dílnu pro patřičný materiál. Takže jak jsem psal pár příspěvků vejš. Druhovýroba je prostě zlo.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1992
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4956
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Koroze na voze (všeobecně)
no ten je teda , měli by takhle dělat všechny motory aby se nepotkaly když rupne řemen a ono je to většinou opačně
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7622
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Vždyť to on nemůže vědět. Všechno si nechává dělat v servisech.

Já jsem koupil Forestera koncem roku 2012 s nájezdem 97730 km a údajně dělanými rozvody. Tak jsem tomu věřil a při nájezdu 181000 km, začátkem roku 2020 jsem tam dal nové neoriginál rozvody.
Nyní je na tachometru 227407 km a nemám žádný problém.

Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7622
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Koroze na voze (všeobecně)
To je ostuda a stalo se mi to naposled před cca 35 lety s Fiatem 500.

Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23149
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Koroze na voze (všeobecně)

Jsem rád, že za mě Marku mluvíš, ty co si vše děláš sámmnov píše: ↑ned lis 19, 2023 11:43 pm Vždyť to on nemůže vědět. Všechno si nechává dělat v servisech.![]()
Já jsem koupil Forestera koncem roku 2012 s nájezdem 97730 km a údajně dělanými rozvody. Tak jsem tomu věřil a při nájezdu 181000 km, začátkem roku 2020 jsem tam dal nové neoriginál rozvody.
Nyní je na tachometru 227407 km a nemám žádný problém.![]()
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98