Tak se musím pochlubit objevem Ú Sé Á:
Jsem byl testovat novou kameru (o tom později vedle) a všiml jsem si, že mi to nějak blbě svítí. Nevím, jestli jsem dlouho nejel po tmě a jestli jsem od tý doby něco zásadního dělal s autem (jenom to leštění světel, ale to by snad vliv na funkci rostlináře mít nemělo). Každopádně jsem koukal i na zdi v garáži, kde mám značku, abych zastavil správně daleko, že ta značka je oproti kresbě světel nějak vejš, než bejvala.
No, tak proč, když má člověk na práci asi 10 jiných věcí, se půl večera nezabavit světlama, že jo.
Každopádně jsem s tím zkusil tak nějak jenom trochu hnout nahoru a pak mi to nedalo, někteří mě znají, že nerad dělám věci na půl...
Zkontroloval jsem tlak pneu, prohoupal zavěšení, asi na po pátý se mi povedlo udělat reinit autonivelace, pak jsem našel to pěkný schémátko vzdáleností v manuálu, šoupnul autem 3 m od zdi, a seřídil to podle něj.
Jako do teď mi to vrtá hlavou, protože na cca půl metru to bylo na zdi několik cm (ad ta značka)! Nevím, jestli jsem někde vlítnul do nějaký díry a poskočilo to, nebo co... Každopádně jsem to byl ještě projet a najednou jsem viděl.
Nikdo neblikal, pozoroval jsem všechno kolem sebe, kam to kreslí a přijde mi, že to je možná ještě pořád moc dolů. Zkoušel jsem i praktickou zkoušku na temné silnici, kdy jsem 20 m od auta koukal, jak moc nízko by člověk musel být, aby ho to oslňovalo. Natočil jsem si i takovou simulaci na video, akorát jsem fuckupnul nastavení expozice, tak je to trochu na hovno... ale ověřil jsem si, co jsem potřeboval.
Každopádně v tejdnu jdu na STK, tak doufám, že mi na to kouknou pořádně na regloskopu.
Ale je mi záhadou, kdy a jak to mohlo klesnout. Ještě mě napadá, jestli něco ty serva od autonivelace... ale při reinitu se normálně hnuly tam a zpět jako kdykoliv dřív... tak nevím...
A nebo teď zrovna mě napadlo, že by ještě mohlo být něco s těmi snímači na nápravách. Máte někdo zkušenosti, jestli se vždycky "ozve kontrolka" autonivelace nebo se může stát, že to nefunguje a nedá to vědět?