regulator (pripadne buzeni alterantoru, blize jsem to nezkoumal) se ridi PWM signalem z ECU, pokud signal jen odpojis nebo nejak jinak degradujes ten modul regulatoru tak ti na palubce vyskoci chyba dobijeni a patricna DTC v diagnostice.berka píše: ↑ned říj 01, 2023 5:28 pm Předpokládám, že na minus pólu baterie je jeden přidaný vodič, který je spojený s inteligentním dobíjením. Teď nebudu pár dnů u auta, tak to nemohu zkontrolovat. Zkoušel ho někdo odpojit, co se pak stane? U jednoho auta (Renault Clio V) co máme doma, jsem ho odpojil už před asi třemi lety a od té doby je klid. Alternátor po startu nedobíjí, ale při prvním šlápnutí na brzdu za jízdy, začne dobíjet a tak to zůstane až do skončení jízdy. Prostě čeká pouze na první rekuperaci. Auto nevykazuje žádné chyby, všechny systémy jsou funkční. Vím že u některých značek odpojení tohoto kabelu znamená hlášení závady, nebo odpojení některých komfortních funkcí.
Úprava zapojení alternátoru z regulovaného dobíjení na trvalé
- George
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 479
- Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
- Jméno a příjmení: Jiří Otisk
- Bydliště: Mokre Lazce
Re: Úprava zapojení alternátoru z regulovaného dobíjení na trvalé
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.

Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC


Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC

-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: ned srp 27, 2023 3:52 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš
- Bydliště: Rakovnicko
Re: Úprava zapojení alternátoru z regulovaného dobíjení na trvalé
Koupil jsem ukazatel napětí do zapalovače a podle něj mi auto nabíjí ihned po startu 14,1-14,2 V. Zkoušel jsem odpojovat všechna zařízení, světla, ventilátor topení, výhřev sedaček, prostě vše co šlo a stejně nabíjí za jízdy takto, takže v pořádku. Nemá na to ani vliv zda zrovna brzdím, nebo naplno přidám plyn. Je možné, že by inteligentní dobíjení vyřadila deaktivace Stop-start systému? Nedávno jsem ho totiž provedl pomocí přidané elektroniky ke spínači stop-startu, ale nevím jak to dobíjení vypadalo předtím a už to nechci znovu vyndavat, abych to vyzkoušel. Každopádně jsem spokojen, že to tak je a nízkým napětím aku to také nebude, jelikož jezdím do práce přes 32 km.
Subaru Outback 2.5i LPG Executive, MY2018
moje první Subaru
moje první Subaru
Re: Úprava zapojení alternátoru z regulovaného dobíjení na trvalé
tak dobrý vědět že BS lze taky vojebat
offroadforum.cz
Re: Úprava zapojení alternátoru z regulovaného dobíjení na trvalé
tak mi z alíku konečně dneska dorazily votpory abych moch spáchat Georgeho hack. No vobjednal sem dva 10k. Přišlo mi todle
Nechcete něgdo taky spáchat ten hack?

offroadforum.cz
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1935
- Registrován: stř dub 13, 2016 9:18 pm
- Jméno a příjmení: Víťa Kulíšek
- Bydliště: Město Touškov
Re: Úprava zapojení alternátoru z regulovaného dobíjení na trvalé
No taky mne to napadlo s tím S-S systémem a jeho deaktivací, mám Outback 2022 a v něm radarový detektor Genevo Max, který má na zadní straně ( směrem do vozu) digitální voltmetr. Standardně dobíjí 14,4 až 14,6V ať jedu km kolik chci, tak nevím, asi tam ten systém i dobíjení nemám či co. A to ať je motor v zátahu, nebo jím brzdím. Pečlivě vypínám tu bruselskou sračku s-s systém, ale nechám ho aktivovaný na zkoušku a budu sledovat voltmetr.berka píše: ↑pon říj 09, 2023 12:47 pm Koupil jsem ukazatel napětí do zapalovače a podle něj mi auto nabíjí ihned po startu 14,1-14,2 V. Zkoušel jsem odpojovat všechna zařízení, světla, ventilátor topení, výhřev sedaček, prostě vše co šlo a stejně nabíjí za jízdy takto, takže v pořádku. Nemá na to ani vliv zda zrovna brzdím, nebo naplno přidám plyn. Je možné, že by inteligentní dobíjení vyřadila deaktivace Stop-start systému? Nedávno jsem ho totiž provedl pomocí přidané elektroniky ke spínači stop-startu, ale nevím jak to dobíjení vypadalo předtím a už to nechci znovu vyndavat, abych to vyzkoušel. Každopádně jsem spokojen, že to tak je a nízkým napětím aku to také nebude, jelikož jezdím do práce přes 32 km.
Víťa Kulíšek
Subaru Outback 2,5i, 124kW, 2022, Field
Subaru Impreza 2,0i, 115kW, 2018 Comfort
Subaru Forester 2.0i, 110kW, 2016 Comfort
Š100-120-Favorit- Lada 1300- Felicia-Fabia Combi-Rapid.
![vitez [WINNER]](./images/smilies/icon_vitez.gif)
Subaru Impreza 2,0i, 115kW, 2018 Comfort
Subaru Forester 2.0i, 110kW, 2016 Comfort
Š100-120-Favorit- Lada 1300- Felicia-Fabia Combi-Rapid.
![vitez [WINNER]](./images/smilies/icon_vitez.gif)
Re: Úprava zapojení alternátoru z regulovaného dobíjení na trvalé
Ja bych to bral. Taky mě vadí, jak to po krátkých jízdách při startování sotva točí motorem a říkám si co to bude dělat, až přijdou větší mrazíky

Re: Úprava zapojení alternátoru z regulovaného dobíjení na trvalé
můžu ti to někam poslat jestli chceš
Normálně ve vobálce poštou.

offroadforum.cz
Re: Úprava zapojení alternátoru z regulovaného dobíjení na trvalé
Jasne, posílám adresu do sz 

Re: Úprava zapojení alternátoru z regulovaného dobíjení na trvalé
tak sem spáchal Georgeho hack a potvrzuju funkčnost
Po nastartování 14,8 postupně klesalo na 14,3 a drží. Regulátor funguje, protože i při zátěži napětí nekolísá a drží furt těch 14,3 coš je podle mě ideál.

offroadforum.cz
Re: Úprava zapojení alternátoru z regulovaného dobíjení na trvalé
tak aby nebylo sůba za vola samo, dneska ráno sem nenatočil rafku, musel sem pro startbox. A tak mě napadlo změřit volty za jízdy no a co myslíte? Je tam to kurvítko taky!
Rafka je MY2005. Konektor má bohužel 4 piny, takže stejnej hack na to použít asi nepude. Možná sem těm vartám křivdil a za všechno zlo může kurvítko... Faktem ale je, že napětí u rafky nekleslo za jízdy pod 13,2 a relativně často lezlo na 14, což je výrazně lepší než u sůba. Ale i tak mě to neuspokojuje a budu hledat řešení.

offroadforum.cz
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: ned srp 27, 2023 3:52 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš
- Bydliště: Rakovnicko
Re: Úprava zapojení alternátoru z regulovaného dobíjení na trvalé
... Tak to tím bohužel člověk neobejde. Dobil jsm preventivně baterku nabíječkou a pak to po pár km přešlo do režimu inteligentního dobíjení, tzn. dobíjelo to jen při brždění a možná při jízdě bez plynu. Teď už to zase dobíjí jak má, ale asi jen z důvodu velkého odběru a zimy.vita1kulisek píše: ↑pát lis 03, 2023 5:28 pm No taky mne to napadlo s tím S-S systémem a jeho deaktivací, mám Outback 2022 a v něm radarový detektor Genevo Max, který má na zadní straně ( směrem do vozu) digitální voltmetr. Standardně dobíjí 14,4 až 14,6V ať jedu km kolik chci, tak nevím, asi tam ten systém i dobíjení nemám či co. A to ať je motor v zátahu, nebo jím brzdím. Pečlivě vypínám tu bruselskou sračku s-s systém, ale nechám ho aktivovaný na zkoušku a budu sledovat voltmetr.
Víťa Kulíšek
Subaru Outback 2.5i LPG Executive, MY2018
moje první Subaru
moje první Subaru