Ty si dej pozor... aby ti nefouklo tesnenigerda píše:Hlavne, ze vse dobre dopadlo Simo Postni pak fotky a zazitky z dnesniho seceni
A to zaklete slovo na 3 ani radsi nevyslovuj nebo budes proklety
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Ty si dej pozor... aby ti nefouklo tesnenigerda píše:Hlavne, ze vse dobre dopadlo Simo Postni pak fotky a zazitky z dnesniho seceni
A to zaklete slovo na 3 ani radsi nevyslovuj nebo budes proklety
a je to tam, Wodoo, nezlob Jendo nj, to už nejde jinak tady, vždy si při podobných dnech blbec vzpomenu na tebe a nejsem jak vidím sám, už bych měl kurva mlčet, už jsem řekl až příliš, nezahrávej si s Jendou, ne ne.
Díky za uvítání ve zdejší odnoži klubové Co je nejsilnější motor BaS, co jsem se díval je furt v těch vrcholných verzích ten co mám já nebo ne? Ještě se znovu kouknu.jaromir píše: ↑pát lis 10, 2023 1:25 pm Zdravím, vítám tě do spolku majitelů zahradních traktůrků značky SECO (já a Kolben). Já jsem šel cestou podobných úvah a v roce 2021 otrávený z covidové doby jsem si udělal radost traktůrkem SECO model Starjet ve zodolněném provedení (silnější osy, rám z trubek okolo sekacího zařízení) s nejsilnějším dvouválcem od BaS. Sekám převážně v mírném svahu (doma) a v členitém terénu ve svahu na chalupě, což je docela adrenalin, když se ti traktůrek pod zadkem různě naklání... Co se týče toho startování, tak Kolben má pravdu ohledně chvilky počkání před vlastním startováním - návod k obsluze uvádí myslím cca 1 vteřinu z důvodu samo kontroly elektroniky. Jinak vypínač pod sedačkou při vysedání nemá fungovat ve chvíli, kdy zabrzdíš a zaaretuješ brzdu a stáhneš otáčky motoru na minimum, pak můžeš klidně sesednout a motor nezhasne. Ještě jeden poznatek - po dlouhém odstavení dlouho trvá, než nastartuje (na sytič) a když chytne, tak to zakouří jak starej diesel. A žere to benzín jako Subaru. Přeji hodně šťastných motohodin. Jaromír
Máš pravdu, já zapomněl na odlišný typ samotného BaS, na ten tvůj Vanguard. Ano mám Loncin 22HP 708ccm, ten tvůj je Vanguard 23HP 627ccm anebo 651ccm.jaromir píše: ↑sob lis 11, 2023 11:51 am Zdravím, co se týče motoru, tak u mne se jedná o dvouválec BaS typ Vanquard o síle 23 HP. Myslím, že tento motor se dává až do této vyšší řady Starjet, ty budeš mít pravděpodobně dvouválec BaS typ Intec, ale mohu se mýlit, protože výrobce prý dělá individuální osazení dle přání prodejce a ten, u kterého jsem traktůrek kupoval já, si objednal tento typ P5 s výše uvedeným motorem.
Jaromír
Jak píše jaromír, uzávěrka je fakt bombastická. Mít tam ještě šípáky, které teda nechci, tak to dá totální nesmysl.VDC píše: ↑ned lis 12, 2023 9:43 am Šímo dobrý hlášení !! Ta uzávěrka musí bejt pecka. To bych chtěl vyzkoušet.
Pecka musí bejt i ten výkon. 22 kobyl, to je paráda. Můj traktůrek má jednoválec 15,5 a celkem jsem nikdy na chalupě neměl pocit, že bych nutně potřeboval víc. Takže s tímhle výkonem to musí bejt pohodička.
Je samozřejmě fakt, že před těma 15 lety, kdy jsem ho kupoval, ani nic silnějšího jako ojetina koupit nešlo.
Spotřeba je jasná. Když mají koně tahat, potřebujou nažrat.
To už jsi ty dlažky naskládal na místo ?
Já neměl doteď tucha co je to ten Loncin zač, bral jsem to tak, že by Seco nedal do traktoru něco špatně, snad ne, teď si teprve něco o výrobci tohoto motoru čtu.jaromir píše: ↑ned lis 12, 2023 7:30 pm Zdravím,
Tomáši ta uzávěrka na zadní nápravě je opravdu pecka, dokáže to neskutečné věci, ale limitem jsou travní pneumatiky. Jinak jsem netušil, že SECO přešlo na čínské motory Loncin, jeden mám v minidumperu, tak jsem zvědavý na jeho životnost. Snad už jsou v této oblasti číňani na dobré kvalitě.
Jaromír