A nikde nic nesakne?samvaculik píše: ↑čtv zář 14, 2023 11:06 pm Já mám 316000 porad s původním motorem a původním tesnenim![]()
2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 112
- Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
- Jméno a příjmení: Jan
- Bydliště: Liberecko
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
- samvaculik
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 577
- Registrován: úte pro 29, 2020 11:19 am
- Jméno a příjmení: Samuel Vaculík
- Bydliště: Liptál
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
Ale sákne, jak jsem psal výše.. ale zatím se to ještě dá. Spodní kryt je od oleje jen trochu a nekouří se mi od výfuku.. ale pravidelně si ten blok obhlizim
▶︎ Subaru Outback BP 2.5i 127kw MT 2008, vlákno zde
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 881
- Registrován: ned dub 08, 2012 9:48 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Jablonecko
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
ahoj. nevím jak se ten borec jmenuje ale stačí tady pohledat a ten tady popsal a nafotil kompletní GO 127 kw včetně dílů jak posháněl. měl to moc pěkné
subaru outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
subaru outback 2008 LPG 121 KW MAN
subaru outback 2009 LPG 127 KW AUT stříbrná met 181 000 km
subaru sedan 2008 LPG 127 KW AUT černá 177 000 km
subaru forester 2007 LPG 118 KW AUT
subaru outback 2008 LPG 121 KW MAN
subaru outback 2009 LPG 127 KW AUT stříbrná met 181 000 km
subaru sedan 2008 LPG 127 KW AUT černá 177 000 km
subaru forester 2007 LPG 118 KW AUT
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 112
- Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
- Jméno a příjmení: Jan
- Bydliště: Liberecko
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
Tak jsem hledal a nedohledal...macasubaru píše: ↑pát zář 15, 2023 8:17 pm ahoj. nevím jak se ten borec jmenuje ale stačí tady pohledat a ten tady popsal a nafotil kompletní GO 127 kw včetně dílů jak posháněl. měl to moc pěkné
Každopádně mi teď volali a cenovou nabídkou s tím že,
Těsnění ventil víka (to mám dělané minulý rok, takže zkontrolují, zda není skripnuté atd)
Těsnění pod hlavou
Těsnění výfuku atd vše co tam patří
Těsnění dříku atd
Olej + filtry
Svíčky
Rovnání hlavy
Kontrola ovality válce + případně honování (ale to paní nevěděla zda se to tak jmenuje a já taky nevím)
Nové pístní kroužky
+- 43 000
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
- samvaculik
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 577
- Registrován: úte pro 29, 2020 11:19 am
- Jméno a příjmení: Samuel Vaculík
- Bydliště: Liptál
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
Jj, to bych takhle čekal, noMaxcz píše: ↑pon zář 18, 2023 12:12 pm Tak jsem hledal a nedohledal...
Každopádně mi teď volali a cenovou nabídkou s tím že,
Těsnění ventil víka (to mám dělané minulý rok, takže zkontrolují, zda není skripnuté atd)
Těsnění pod hlavou
Těsnění výfuku atd vše co tam patří
Těsnění dříku atd
Olej + filtry
Svíčky
Rovnání hlavy
Kontrola ovality válce + případně honování (ale to paní nevěděla zda se to tak jmenuje a já taky nevím)
Nové pístní kroužky
+- 43 000

▶︎ Subaru Outback BP 2.5i 127kw MT 2008, vlákno zde
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 112
- Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
- Jméno a příjmení: Jan
- Bydliště: Liberecko
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
+ jsem zapomněl komplet čištění hlav atd ultrazvukem

ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
- samvaculik
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 577
- Registrován: úte pro 29, 2020 11:19 am
- Jméno a příjmení: Samuel Vaculík
- Bydliště: Liptál
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
No... tak jsem si zase prohlížel blok a vidím velký špatný :D už to kape na katalyzátor, dva roky se to drželo, ale teď to do kabiny smrdí už fest... těsnění začalo pouštět hodně. Aby ne, má na to právo ve 316 000 kmsamvaculik píše: ↑pát zář 15, 2023 4:19 pm Ale sákne, jak jsem psal výše.. ale zatím se to ještě dá. Spodní kryt je od oleje jen trochu a nekouří se mi od výfuku.. ale pravidelně si ten blok obhlizim

▶︎ Subaru Outback BP 2.5i 127kw MT 2008, vlákno zde
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
Moja vlastná skúsenosť bola, že začala jedna strana (tam kde je olejový filter), to som bol zrovna na STK, kde to technik "skonštatoval" že to je ochcané asi od výmeny filtra...
Do roka som musel meniť lebo chcali statočne obe strany a to už má človek potom aj trochu obavu aby náhodou nezhorel
Do roka som musel meniť lebo chcali statočne obe strany a to už má človek potom aj trochu obavu aby náhodou nezhorel
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
- samvaculik
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 577
- Registrován: úte pro 29, 2020 11:19 am
- Jméno a příjmení: Samuel Vaculík
- Bydliště: Liptál
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
Díky za zkušenost. Co znamenalo “statečně lily obě strany”? Že to kapalo i na zem a kouřilo se od výfuku? Za mě jsou kapky porad na stejných místech, akorát se to teď nově objevilo i na svodech.
Předpokládám, že když už motor bude venku, bude potřeba udělat i pístní kroužky, možná písty, možná spojku a samozřejmě pak go hlavy.
Předpokládám, že když už motor bude venku, bude potřeba udělat i pístní kroužky, možná písty, možná spojku a samozřejmě pak go hlavy.
▶︎ Subaru Outback BP 2.5i 127kw MT 2008, vlákno zde
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 112
- Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
- Jméno a příjmení: Jan
- Bydliště: Liberecko
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
To seš na tom jak já... nic nic a najednou kape na kat. V servise umyly, za dva dny sem tam jel a bylo to od oleje jak...samvaculik píše: ↑pon zář 18, 2023 8:43 pm No... tak jsem si zase prohlížel blok a vidím velký špatný :D už to kape na katalyzátor, dva roky se to drželo, ale teď to do kabiny smrdí už fest... těsnění začalo pouštět hodně. Aby ne, má na to právo ve 316 000 kmChci se vás tady zeptat, pomohlo by ještě třeba odřšoubovat svody, celé to vyčistit čističem brzd, vyfoukat to a pozorovat, za jak dlouho se ten spodek zase orosí? Díky.

ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 112
- Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
- Jméno a příjmení: Jan
- Bydliště: Liberecko
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
V servise mě ujistili, že to nezačne hořet, taky jsem měl tuto obavu a úplně se mi tomu nechce věřit, že to není nemožný...pufko píše: ↑pon zář 18, 2023 9:45 pm Moja vlastná skúsenosť bola, že začala jedna strana (tam kde je olejový filter), to som bol zrovna na STK, kde to technik "skonštatoval" že to je ochcané asi od výmeny filtra...
Do roka som musel meniť lebo chcali statočne obe strany a to už má človek potom aj trochu obavu aby náhodou nezhorel
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 112
- Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
- Jméno a příjmení: Jan
- Bydliště: Liberecko
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
Kroužky jsem se rozhodl, že nechám udělat, když motor venku, hlava viz jak jsem psal nahoře.samvaculik píše: ↑pon zář 18, 2023 9:53 pm Díky za zkušenost. Co znamenalo “statečně lily obě strany”? Že to kapalo i na zem a kouřilo se od výfuku? Za mě jsou kapky porad na stejných místech, akorát se to teď nově objevilo i na svodech.
Předpokládám, že když už motor bude venku, bude potřeba udělat i pístní kroužky, možná písty, možná spojku a samozřejmě pak go hlavy.
Spojku mám dělanou i s dvouhmotou před cca 5ti lety. Taky se mě na to v servise hned ptal, že kdyby ne bylo by ideál udělat. + se ptal co rozvody, ale ty mi dělali 2roky zpět...
A když porovnáme cena těsnění + práce motor ven a zpět a něco málo kolem 14k co mi řekli
Nebo +-43 se vším všudy, sice je to +30k ale aspoň bude mít člověk klid zase na x let. Tak jsem se rozhodl, že po GO řízení atd trochu něco pošetřím a leden / únor to nechám udělat kompet s tím, že si auto chci stále nechávat a neměnit zatím
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
- Pavlas
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 167
- Registrován: úte úno 23, 2021 8:28 am
- Jméno a příjmení: Martin
- Bydliště: Praha
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
Zdar,
řešil jsem úplně stejnej problém. Sákla mi voda a olej skrz těsnění po motoru. A měl jsem spotřebu oleje 1 litr na 3000-3500 km. Byli jsme domluvený s Alsem, kterej mi to začátkem léta dělal, že uděláme i kroužky. Ale já blbec, unešen výsledky elixíru od Liqui moly, kdy se zdálo, že se spotřeba oleje dvojnásob zlepšila, jsem se rozhod, že kroužky dělat nebudem. Takže se dělalo jenom těsnění hlav a samozřejmě všechny možný další těsnění a gufera. Jenže od tý doby mi spotřeba oleje stoupla na 1 litr / 2400 km, auto po startu lehce zahulí z výfuků, výfuky jsou černý a než se motor zahřeje, tak z nich cítim něco podobnýho jako byly cítit tempery. Zrovna včera jsem s Alsem mluvil - buď si blbě sedlo nějaký gufero a přisává to olej a nebo to jsou opravdu kroužky a já jsem se opravdu blbě rozhod
Jsme domluvený na zimu, že to radši zkontroluje, páč je to dost divný. A když už to bude zase venku, tak se musim rozhodnout, jestli dodatečně udělat ty kroužky (jestli to nakonec bude tim) a nebo to nechat být a dělat pokusy s olejem - přemýšlim o 10W60 nebo Sunoco Maraton. Auto si chci nechat třeba ještě 5 let.
Takže nevim, kolik ti to bere oleje, ale teď už bych to taky udělal radši rovnou komplet. Aby ses nedostal do situace jako já...
řešil jsem úplně stejnej problém. Sákla mi voda a olej skrz těsnění po motoru. A měl jsem spotřebu oleje 1 litr na 3000-3500 km. Byli jsme domluvený s Alsem, kterej mi to začátkem léta dělal, že uděláme i kroužky. Ale já blbec, unešen výsledky elixíru od Liqui moly, kdy se zdálo, že se spotřeba oleje dvojnásob zlepšila, jsem se rozhod, že kroužky dělat nebudem. Takže se dělalo jenom těsnění hlav a samozřejmě všechny možný další těsnění a gufera. Jenže od tý doby mi spotřeba oleje stoupla na 1 litr / 2400 km, auto po startu lehce zahulí z výfuků, výfuky jsou černý a než se motor zahřeje, tak z nich cítim něco podobnýho jako byly cítit tempery. Zrovna včera jsem s Alsem mluvil - buď si blbě sedlo nějaký gufero a přisává to olej a nebo to jsou opravdu kroužky a já jsem se opravdu blbě rozhod

Jsme domluvený na zimu, že to radši zkontroluje, páč je to dost divný. A když už to bude zase venku, tak se musim rozhodnout, jestli dodatečně udělat ty kroužky (jestli to nakonec bude tim) a nebo to nechat být a dělat pokusy s olejem - přemýšlim o 10W60 nebo Sunoco Maraton. Auto si chci nechat třeba ještě 5 let.
Takže nevim, kolik ti to bere oleje, ale teď už bych to taky udělal radši rovnou komplet. Aby ses nedostal do situace jako já...
● Subaru Outback 2.5 121kW MT MY07 
● Škoda 120L (1987) (jako veterán)
◌ ex - Subaru Impreza 2.0R 118kW MT MY06
→ YouTube kanál ←

● Škoda 120L (1987) (jako veterán)
◌ ex - Subaru Impreza 2.0R 118kW MT MY06
→ YouTube kanál ←
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 112
- Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
- Jméno a příjmení: Jan
- Bydliště: Liberecko
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
Teď mám nový olej, resp jsem ráno koukal a za ten měsíc mám na něm najeto cca 1300km a zmizelo na měrce cca 1cm... Myslel jsem si že cca 1l na 2000km, ale mám v autě ještě 1,5l rezervního, tak to teď musím vypozorovat, protože to pravidelně hlídám. Voda se mi neztrácí naštěstí...Pavlas píše: ↑úte zář 19, 2023 11:50 am Zdar,
řešil jsem úplně stejnej problém. Sákla mi voda a olej skrz těsnění po motoru. A měl jsem spotřebu oleje 1 litr na 3000-3500 km. Byli jsme domluvený s Alsem, kterej mi to začátkem léta dělal, že uděláme i kroužky. Ale já blbec, unešen výsledky elixíru od Liqui moly, kdy se zdálo, že se spotřeba oleje dvojnásob zlepšila, jsem se rozhod, že kroužky dělat nebudem. Takže se dělalo jenom těsnění hlav a samozřejmě všechny možný další těsnění a gufera. Jenže od tý doby mi spotřeba oleje stoupla na 1 litr / 2400 km, auto po startu lehce zahulí z výfuků, výfuky jsou černý a než se motor zahřeje, tak z nich cítim něco podobnýho jako byly cítit tempery. Zrovna včera jsem s Alsem mluvil - buď si blbě sedlo nějaký gufero a přisává to olej a nebo to jsou opravdu kroužky a já jsem se opravdu blbě rozhod![]()
Jsme domluvený na zimu, že to radši zkontroluje, páč je to dost divný. A když už to bude zase venku, tak se musim rozhodnout, jestli dodatečně udělat ty kroužky (jestli to nakonec bude tim) a nebo to nechat být a dělat pokusy s olejem - přemýšlim o 10W60 nebo Sunoco Maraton. Auto si chci nechat třeba ještě 5 let.
Takže nevim, kolik ti to bere oleje, ale teď už bych to taky udělal radši rovnou komplet. Aby ses nedostal do situace jako já...

ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
- samvaculik
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 577
- Registrován: úte pro 29, 2020 11:19 am
- Jméno a příjmení: Samuel Vaculík
- Bydliště: Liptál
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
Ahoj, určitě to chci udělat komplet, ať mám pokoj. 40k do toho dám. Muzu se zeptat, kolik tvá akce bez kroužků stála?Pavlas píše: ↑úte zář 19, 2023 11:50 am Zdar,
řešil jsem úplně stejnej problém. Sákla mi voda a olej skrz těsnění po motoru. A měl jsem spotřebu oleje 1 litr na 3000-3500 km. Byli jsme domluvený s Alsem, kterej mi to začátkem léta dělal, že uděláme i kroužky. Ale já blbec, unešen výsledky elixíru od Liqui moly, kdy se zdálo, že se spotřeba oleje dvojnásob zlepšila, jsem se rozhod, že kroužky dělat nebudem. Takže se dělalo jenom těsnění hlav a samozřejmě všechny možný další těsnění a gufera. Jenže od tý doby mi spotřeba oleje stoupla na 1 litr / 2400 km, auto po startu lehce zahulí z výfuků, výfuky jsou černý a než se motor zahřeje, tak z nich cítim něco podobnýho jako byly cítit tempery. Zrovna včera jsem s Alsem mluvil - buď si blbě sedlo nějaký gufero a přisává to olej a nebo to jsou opravdu kroužky a já jsem se opravdu blbě rozhod![]()
Jsme domluvený na zimu, že to radši zkontroluje, páč je to dost divný. A když už to bude zase venku, tak se musim rozhodnout, jestli dodatečně udělat ty kroužky (jestli to nakonec bude tim) a nebo to nechat být a dělat pokusy s olejem - přemýšlim o 10W60 nebo Sunoco Maraton. Auto si chci nechat třeba ještě 5 let.
Takže nevim, kolik ti to bere oleje, ale teď už bych to taky udělal radši rovnou komplet. Aby ses nedostal do situace jako já...
Díky
▶︎ Subaru Outback BP 2.5i 127kw MT 2008, vlákno zde
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000