Asi to nebude v jednom svazku, silový (okna..) a signálový (repro), ne? Dělá to nepravidelně, tak to snad bude jen kabel/konektor. A tak nějak věřim, že odstrojit jedny dveře bude snazší, než louskat radio. Ale rád se nechám poučit, někde začít musím. Z logiky věci při nájezdu 320Mm byly asi dveře řidiče otevřeny hodněkrát...
Současně tím odpovídám na dotaz na trvanlivost CVT: nedávno byla na proplachu (pravděpodobně vůbec první výměna ATF, autorizáky to nemaj v popisu práce), čistej olej z toho nešel... Řek bych, že to řadí v pohodě stále, jen vyjímečně při dlouhý ustálený jízdě nechce při kickdownu podřadit a pak to vyletí moc do otáček. Stejně je ale lepší a rychlejší si kliknout dopředu pádlem. Nicméně v sobotu jsem jel ČB-OVA-ČB (NATO) a naprosto v poho.
Jo, v zimě při mrazech 1.start při zařazení D/R cukne, ale když se nechá chvíli vrčet, tak ne. Víc nic...