STLG WRX

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Cody
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 177
Registrován: pon čer 07, 2021 7:17 pm
Jméno a příjmení: Cody

Re: STLG WRX

Příspěvek od Cody »

Co ta hydrografika - doporučil bys to jaký z toho máš dojem, je to kvalitní? Jak finančně a jak dlouho to trvá :) Díky.
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22575
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: STLG WRX

Příspěvek od sima »

Tohle rádio jsem měl taky v hledáčku, přesně tohle mě zaujalo, fajn volba, jen jsem chtěl od rádia něco víc, teda něco ještě jiného.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
stlg
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 122
Registrován: úte lis 08, 2022 10:59 am
Jméno a příjmení: Radek
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: STLG WRX

Příspěvek od stlg »

Cody píše: ned zář 03, 2023 4:57 pm Co ta hydrografika - doporučil bys to jaký z toho máš dojem, je to kvalitní? Jak finančně a jak dlouho to trvá :) Díky.
Šel jsem na jisto, od toho člověka už jsem nechával v minulosti dělat víc věcí na své ex auto i na auta zákazníků. Není to teda nic levného (to co jsem nechával teď dělat vyšlo skoro k 20 tisícům) ale má top kvalitu, kdy pak real karbon vedle toho vypadá jak chudý příbuzný.. :-D Samozřejmě s nadhledem, ale třeba jeden můj zákazník měl před touto podobnou úpravou jeden z krytů v motorovém prostoru z karbonu a po dodělání pár dalších do hydro ho prodal, koupil plastový původní a nechal dát do hydrografiky.. :-D Ale samozřejmě je hydro a hydro, viděl jsem hodně laciných pokusů o karbon, tohle je trochu jiná liga.. ;-D
INSTAGRAM: @radek_subie
______________________________________________________________
Subaru Impreza WRX 2002 Bugeye 218 HP 300 Nm | Škoda Octavia 2 RS TDI 201 HP 414 Nm
Uživatelský avatar
stlg
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 122
Registrován: úte lis 08, 2022 10:59 am
Jméno a příjmení: Radek
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: STLG WRX

Příspěvek od stlg »

Tak minulý týden auto odjelo ke karosáři. Ten bude vyvařovat oba zadní lemy, dodělávat část kastle pod lemy vzadu, vpravo dělat zadní špičku prahu, vlevo obě špičky a prostředek levého prahu, kde se pod plastem našel puchýřek. A tak lokálně, co objeví..

Obrázek

Doufám že to dopadne dobře a mezitím se stále rozhoduju, co vše nechám a nenechám nalakovat. Už teď vím že do laku jde přední zadní nárazník, přední blatníky, zadní lemy celé a buď rozstřik do dveří, nebo lak i dveří ať jsou boky barevně stálé. No, stále si nejsem jistý a to nejen finančně, ale i tím že se mi hrozně nechce sundávat všechny 4 kliky a kdo ví co ještě :-D
INSTAGRAM: @radek_subie
______________________________________________________________
Subaru Impreza WRX 2002 Bugeye 218 HP 300 Nm | Škoda Octavia 2 RS TDI 201 HP 414 Nm
Uživatelský avatar
geraltos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1343
Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
Jméno a příjmení: Ota

Re: STLG WRX

Příspěvek od geraltos »

Za mě teda jakmile se s autem intenzivně jezdí, tak občas nějaké ty šrámy prostě přijdou a investovat do lakování dílů je prostě zbytečný. Ale každý to má jinak, to chápu. Stejně jako lakování po nějaké opravě koroze, tam je to jasný.

Odesláno z mého Redmi Note 9 Pro pomocí Tapatalk

WRX 2003
Uživatelský avatar
Tsakabaru
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2280
Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
Jméno a příjmení: Míla
Bydliště: Sokolovsko

Re: STLG WRX

Příspěvek od Tsakabaru »

no ja si zas na Forejsu vyzkousel, ze je kolem laku dost zbytecnyho kravalu...
tak dlouho jsem uhanel lakyru, az jsem si nechal namichat spreje, nakoupil co bylo treba a v "naprosto nevyhovujicich podminkach" celkem obstojne zalakoval
odstin je trochu jinde (vetsi vrstva laku pod kterou ztmavnul) zase je to triadvacet let starej pekac a spis jsem si to chtel zkusit (auto stejne pujde do noveho celolaku
kdybych to chtel hrotit, dobrousim sem tam nejakou tu kapku, prechod
takze az budu resit celolak, proste si to udelam sam, jen uz pistoli
nerikam ze to bude jako z lakovny, ale v duchu toho co pises - nebude to auto do showroomu
Legacy BP 3.0 H6 '05
Impreza GG 2.0 '03
Forester SF 2.0 '01
Niva 1.7 '06
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“