Přestavba N1 - odstranění přepážky

V této části bychom měli diskutovat o technických problémech, které nelze zařadit do konkrétní kategorie
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19167
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Přestavba N1 - odstranění přepážky

Příspěvek od hamoun »

Zase by to byla pěkná a levná předkupní kontrola :)

Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk

škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22764
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Přestavba N1 - odstranění přepážky

Příspěvek od spm »

Daleko férovější mi přijde německej přístup, kde ti tu STK udělá víceméně každej autoservis a neni to ani o moc dražší, než co jde tady Lojzovi na SK do kapsy bokem. Když najdou nedostatkem, tak ti to opraví a odjíždíš se způsobilým autem. Ale tady ne, tady by to byl střet zájmů, takže stanice STK nic opravovat nesmí (že je vlastní organizace, která nad nimi má držet dozor už střet zájmů ani trochu není) a většina lidí tu technickou řeší pak stejně tak, že to auto strčí do servisu, kde to zaplatí ještě s marží a protože tam to jede přes kamarádčofty, tak se na to auto nikdo ani nepodívá :-D (Jo, kamarád šel teď s 4 letym leonem na technickou. Zkusil to sám a vyrazili ho :-DDD ).
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
mišus
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1497
Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
Jméno a příjmení: Michal

Re: Přestavba N1 - odstranění přepážky

Příspěvek od mišus »

Záleží kam kdo jezdí, bohužel tohle je vše o lidech. Ale když jsou vyjímatelný sedačky, tak v ČR nemusí být v autě na TK, technik funkci sedaček kontrolovat nemusí, měl by kontrolovat pouze kotvy v karoserii nic víc, nic míň. Na STK jezdim každou chvíli a vyzvídám co se vymejsli(v ČR) problém je i to, že když jsou školení techniků, tak i tam každej říká něco jinýho :D
Naposledy upravil(a) mišus dne stř črc 26, 2023 5:02 pm, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
martinant
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2217
Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
Jméno a příjmení: Martin Antoš
Bydliště: Rokytnice n. Jiz.

Re: Přestavba N1 - odstranění přepážky

Příspěvek od martinant »

Tady te musej na každým úřadě včetně STK vydusit.
Odesláno z rozežranýho jabka.

Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
pufko
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1130
Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm

Re: Přestavba N1 - odstranění přepážky

Příspěvek od pufko »

Čo ja viem, tak STK na SK je prísnejšia ako v CZ, ale ono to príde všade. Aj u nás je to každý rok viac a viac prísnejšie...
Odcitujem z metodických pokynov kontroly pásov na STK (pre SK) :
Predpísané bezpečnostné pásy na vozidle musia byť všetky, musia byť spoľahlivo
pripevnené v príslušných kotvových úchytoch a nesmú byť poškodené. Spony a navíjače
bezpečnostných pásov musia správne fungovať a nesmú byť poškodené.


Spôsob kontroly
Vizuálnou kontrolou sa overí vybavenie sedadiel alebo vyhradených miest predpísanými
bezpečnostnými pásmi a ich komponentmi, stav bezpečnostných pásov, ich funkcia a
upevnenie. Vyskúša sa funkcia spôn bezpečnostných pásov v príslušnom kotvovom úchyte.
Kontrola bezpečnostných pásov/spôn sa v prípade vozidiel kategórie PS vykoná len vtedy, ak
sú nimi vybavené.


Takže tak, u nás ak je raz napísané že vo vozidle je XY miest na sedenie, tak pri STK tam tie sedadlá musia byť aby sa mohla overiť funkčnosť a stav bezpečnostných pásov, ak tam nie sú - aj ked sú vynímatelné, berie sa to ako závada. Jednoducho nestačí skontrolovať iba dva predné, ked vzadu chýba celá lavica pre tri osoby...

Sú STK kde nad tým stále prižmúria oči, ale ak niekto kvôli tomu vyletí tak sa nemôže sťažovať
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Odpovědět

Zpět na „Všeobecná technická diskuse“