Přestavba N1 - odstranění přepážky
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19542
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Přestavba N1 - odstranění přepážky
Kdbyby mohlo být N1 s 5 místy, nědělaly by se z toho při přestavbě 4 ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Pavlas
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 198
- Registrován: úte úno 23, 2021 8:28 am
- Jméno a příjmení: Martin
- Bydliště: Praha
Re: Přestavba N1 - odstranění přepážky
Já chtěl v dubnu převést svýho Outbacka z N1 na M1, ale mám 5 míst. Šlo mi jenom o změnu kategorie a abych se vyhnul případný buzeraci, že mám náklaďák, atd. Pán mi na magistrátě řek, že pokud nechci měnit hmotnosti zpátky, tak nepotřebuju ani potvrzení od Subaru. Na jinym úřadě mi zase řekli, že by to potvrzení bylo lepší. Ale proč to píšu - psal jsem kvůli tomu do Subaru a odpověď mi do teď nepřišla. Ani nikdo nebral telefon. To dřív vůbec problém nebyl a na maily odpovídali během dne.
Ale protože mě tlačil termín STK, tak jsem se na to vykašlal a už to asi řešit kvůli jednomu písmenku ani nebudu.
Ale protože mě tlačil termín STK, tak jsem se na to vykašlal a už to asi řešit kvůli jednomu písmenku ani nebudu.
● Subaru Outback 2.5 121kW MT MY07
● Škoda 120L (1987) (jako veterán)
◌ ex - Subaru Impreza 2.0R 118kW MT MY06
→ YouTube kanál ←
● Škoda 120L (1987) (jako veterán)
◌ ex - Subaru Impreza 2.0R 118kW MT MY06
→ YouTube kanál ←
- Pavlas
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 198
- Registrován: úte úno 23, 2021 8:28 am
- Jméno a příjmení: Martin
- Bydliště: Praha
Re: Přestavba N1 - odstranění přepážky
A ještě bych dodal, že dopsat 5. místo zpátky by nemělo jít. Protože to místo by správně mělo bejt znehodnocený (bejvaj znehodnocený úchyty pro pás nebo tam pás ani neni).
● Subaru Outback 2.5 121kW MT MY07
● Škoda 120L (1987) (jako veterán)
◌ ex - Subaru Impreza 2.0R 118kW MT MY06
→ YouTube kanál ←
● Škoda 120L (1987) (jako veterán)
◌ ex - Subaru Impreza 2.0R 118kW MT MY06
→ YouTube kanál ←
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22971
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přestavba N1 - odstranění přepážky
Zrovna ty dodavky se celkem bezne pretypovavaji z N1 na M1 obytnou a meni se tam i pocet mist. Ale vim jenom o jedny firme v CR co na to ma razitka, stoji to ruku a nohu a osobak asi resit nebudou...
(A na STK, ktera by me vyrazila s T4 s vyndanyma sedackama, ktery jsou na beznastrojovych uchytech, bych naposilal vsechny mozny statni kontroly vcetne bezpecnosti prace)
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
(A na STK, ktera by me vyrazila s T4 s vyndanyma sedackama, ktery jsou na beznastrojovych uchytech, bych naposilal vsechny mozny statni kontroly vcetne bezpecnosti prace)
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Re: Přestavba N1 - odstranění přepážky
uchyty nikdo neznehodnocuje, prostě se odebral pás a hlavová opěrka uprostřed. Obojí lze mechanicky velmi snadno vrátit a není to funkčně jiné než origo. Za mě řešíte nesmysl, kterej nezajímá ve finále ani nikoho příčetnýho na stk.
A ano, u někerýho otb to šlo vrátit a u někerýho ne, rozhodující jsou hmotnosti, jen si nepamatuju, jak to bylo...jestli N1 musela mít schopnost vést aspoň 450kg nákladu a tím se vyřazovalo páté místo nebo tak něco...
"A na STK, ktera by me vyrazila s T4 s vyndanyma sedackama, ktery jsou na beznastrojovych uchytech, bych naposilal vsechny mozny statni kontroly vcetne bezpecnosti prace)"
Srandovní, na tomhle nás přesně vyrazili s vianem, že máme 6+1 a kdeže sou ty sesle...no museli sme pro ně domů...takže vlastně je větší problém když ti sesle chybí než když přebývá...taky se z toho viana vyndavají click cvak systémem...
A ano, u někerýho otb to šlo vrátit a u někerýho ne, rozhodující jsou hmotnosti, jen si nepamatuju, jak to bylo...jestli N1 musela mít schopnost vést aspoň 450kg nákladu a tím se vyřazovalo páté místo nebo tak něco...
"A na STK, ktera by me vyrazila s T4 s vyndanyma sedackama, ktery jsou na beznastrojovych uchytech, bych naposilal vsechny mozny statni kontroly vcetne bezpecnosti prace)"
Srandovní, na tomhle nás přesně vyrazili s vianem, že máme 6+1 a kdeže sou ty sesle...no museli sme pro ně domů...takže vlastně je větší problém když ti sesle chybí než když přebývá...taky se z toho viana vyndavají click cvak systémem...
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22971
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přestavba N1 - odstranění přepážky
Jak řikám, poslat jim tam všechny buzerace co jdou, ať jim to zkontrolujou do poslední prodlužovačky, jestli na ně maj revize
Re: Přestavba N1 - odstranění přepážky
CoZmo z tohodle pohledu je to nesmysl, ale když vím, jak tady pojišťovny hledají jakoukoli skulinu v případě nehody, tak je to pro mě dost podstatná věc. Samozřejmě při vážnější nehodě, kdy by mohlo dojít ke zranění atd...
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14991
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Přestavba N1 - odstranění přepážky
Zdenos: nemůžeš si vybrat, jestli N1->M1 NEBO 4 místa -> 5 míst. Můžeš vrátit jen POSLEDNÍ krok přestavby, a to je N1->M1. A to je úprava víceméně k hovnu. Jo možná budeš platit o 200 nižší POV, ale to je tak celý. Když přijedeš někam Outbackem, nikdo příčetnej nebude řešit, jestli jsi neporušil nějakej předpis pro "nákladní automobil skříňový", jak máme někteří vtipně uvedeno ve velkém TP.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Pavlas
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 198
- Registrován: úte úno 23, 2021 8:28 am
- Jméno a příjmení: Martin
- Bydliště: Praha
Re: Přestavba N1 - odstranění přepážky
CoZmo: Neřikám zrovna u Subaru, ale ty úchyty se znehodnocovali, aby tam nikdo nemoh sedět (připoutat se)
● Subaru Outback 2.5 121kW MT MY07
● Škoda 120L (1987) (jako veterán)
◌ ex - Subaru Impreza 2.0R 118kW MT MY06
→ YouTube kanál ←
● Škoda 120L (1987) (jako veterán)
◌ ex - Subaru Impreza 2.0R 118kW MT MY06
→ YouTube kanál ←
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22971
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přestavba N1 - odstranění přepážky
V zahranici jsou na N1 potreba nejaky retardovany nalepky.
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Re: Přestavba N1 - odstranění přepážky
Metodika kontroly vozidla na stanici STK hovorí o tom že technik musí skontrolovať všetky bezpečnostné prvky vozidla a tam patria aj bezpečnostné pásy!!!spm píše: ↑stř črc 26, 2023 10:41 am Zrovna ty dodavky se celkem bezne pretypovavaji z N1 na M1 obytnou a meni se tam i pocet mist. Ale vim jenom o jedny firme v CR co na to ma razitka, stoji to ruku a nohu a osobak asi resit nebudou...
(A na STK, ktera by me vyrazila s T4 s vyndanyma sedackama, ktery jsou na beznastrojovych uchytech, bych naposilal vsechny mozny statni kontroly vcetne bezpecnosti prace)
Každý jeden skúša či funguje, skúša trhnutím či sa zasekne a tiež sa musí samovolne navinúť!!!
Máš vyhodené sedačky? To nie je jeho problém a napíše ti to ako závadu a neuhádaš sa ani keby čo bolo, pretože technik preberá zodpovednosť za to že skontroloval ich funkčnosť!!! Inšpekcia chodí aj na STK a náhoda je blbec.
Na SK ťa vyhodí z STK aj za to že ti nejde stiahnúť niektoré elektrické okno...
Je to závada o hotovo, dostaneš STK na 30dní na odstránenie závady
Mne bolo slušne povedané - ono to platí odjakživa, len to dlhé roky nikto neriešil, nekontroloval, prižmúril oko a zobral úplatok, ale doba sa zmenila...
Ked sa nad tým zamyslíš tak by bolo celkom divné že u nás by všetky 15 ročné vozidlá prechádzali STK bez akejkolvek závady!
Doba, kedy stačilo aby to brzdilo a fungovali svetlá a ostatné sa nejak vyrieši je preč
Čo sa týka tých prestavieb, tak som to vyššie popísal, na SK legislatíva dovolovala iba jednu prestavbu. To znamená že ak si kúpil osobák a nechal si ho napísať na firmu a odpočítal DPH, tak ti z toho urobili N1, dalšiu prestavbu už úrady nepovolili.
Kto kúpil dodávku tak ju kupoval ako N1 a teda je možné vykonať 1x prestavbu a teda urobíš z nej M1, napríklad prestavbou na obytnák
Naposledy upravil(a) pufko dne stř črc 26, 2023 12:06 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22971
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přestavba N1 - odstranění přepážky
Tak u tý T4 třeba zrovna pásy jsou v karosérii, na sedačce je jenom ten cvakací protikus. A jak říkám, předpisy stejně tak hovoří, že musíš mít pravidelné revize na každou prodlužovačku, každou šňůru k počítači a podobně. Takže když chtějí dodržovat ty předpisy tak detailně, že v užitkový dodávce musíš mít uživatelsky vyndavací sedačky a to i v případě, že jsou napsaný v TP jako varianta (X+Y), tak ať někdo zkontroluje, že maj v tom kanclu a dílně taky všechno podle zákona. Když má být pořádek, tak ať je
Re: Přestavba N1 - odstranění přepážky
Napríklad ten človek čo mi to vysvetloval býva tu kúsok odo mna. Už má vlastnú skúsenosť ako nabehli kukláči na STK a všetkých ich zobrali vrátane jeho a za všetkým boli podvody, úplatky za rôzne nedostatky na STK stanici...
Dnes, kto chce STK cez neho, tak si zoberie auto, zaplatíš mu 20€ za kontrolu pred oficialnou STK - prebehne ho stanicou, všetko skontroluje a oznámi ti nedostatky. Nič si neberie na vlastné triko, ani pre kamaráta...
Daj si nedostatky do poriadku a môžeš prísť, alebo chod inam.
Mne napríklad oznámil, že si mám vyrezať foliu v oblasti tretieho brzdového svetla, lebo ma inak nepustí...
Úplná banalita, ale jednoducho oblasť tretieho brzdového svetla podla metodiky STK nesmie byť prekrytá zatmavujúcou foliou!!!
A to sú tie folie na aute vyše 12 rokov odkedy auto vlastním ja a nikomu to doteraz nevadilo...
Tiež som pred dvomi rokmi vyletel pre chýbajúce bočné smerovky , lebo amerika ich nemala. No bohužial, nikoho to nezaujíma - metodika jasne hovorí že vozidlo musí byť vybavené 3 pármi smerových svetiel = predné + bočné + zadné...
Nemáš? Odchod...
Takže som kupoval spätáky z EU verzie, zhánal viac pinové konektory a prepinovával aby to bolo možné pripojiť a ťahal káble do dverí aby mi tie smerovky aj blikali...
A predtým to na STK 10 rokov nevadilo že moja US verzia nemala bočné smerovky.
Dnes, kto chce STK cez neho, tak si zoberie auto, zaplatíš mu 20€ za kontrolu pred oficialnou STK - prebehne ho stanicou, všetko skontroluje a oznámi ti nedostatky. Nič si neberie na vlastné triko, ani pre kamaráta...
Daj si nedostatky do poriadku a môžeš prísť, alebo chod inam.
Mne napríklad oznámil, že si mám vyrezať foliu v oblasti tretieho brzdového svetla, lebo ma inak nepustí...
Úplná banalita, ale jednoducho oblasť tretieho brzdového svetla podla metodiky STK nesmie byť prekrytá zatmavujúcou foliou!!!
A to sú tie folie na aute vyše 12 rokov odkedy auto vlastním ja a nikomu to doteraz nevadilo...
Tiež som pred dvomi rokmi vyletel pre chýbajúce bočné smerovky , lebo amerika ich nemala. No bohužial, nikoho to nezaujíma - metodika jasne hovorí že vozidlo musí byť vybavené 3 pármi smerových svetiel = predné + bočné + zadné...
Nemáš? Odchod...
Takže som kupoval spätáky z EU verzie, zhánal viac pinové konektory a prepinovával aby to bolo možné pripojiť a ťahal káble do dverí aby mi tie smerovky aj blikali...
A predtým to na STK 10 rokov nevadilo že moja US verzia nemala bočné smerovky.
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22971
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přestavba N1 - odstranění přepážky
Jenže zakuklenci na ně nenaběhli proto, že by pustili ven dodávkou s vyndanýma zadníma sedačkama (kterou stejně majitel po STK zas vyhodí), ale proto, že pouštěli auta s vykuchanýma DPF co hulí jak vejtřaska na vyjetej olej z fritézy McDonaldu a aby pak ve statistikách to nevypadalo, že pustí úplně všechno, když protáhnou tyhle paštiky kamarádům, tak pak vyhodí chudáka s dodávkou, která je sice v pohodě, ale sedačky z ní nechal ve sklepě. Takže vyrazit mě za takovouhle blbost u auta, který je technicky v pořádku, po tom co tam člověk prostojí půl dne ve frontě, by mě mohlo tak akorát nasrat Počítám že ta jeho bokovka za 20€ na firemní licence taky nebude zrovna podle předpisů a legální
Re: Přestavba N1 - odstranění přepážky
sice asi neni legální, ale faktem je, že stk nanečisto by byl naprosto ferovej přístup, jenže stát by asi přišel o prachy...takže stk nanečisto je ta první a to potom nasere...
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92