Z hladiska servisných nákladov ak si zručný je najlepšia práve tá 2.5i, pretože má SOHC rozvody, teda nastavovanie pomocou stavitelnej skrutky (DOHC má hrnčekové zdvihátka, tie musíš bud kúpiť za 25€/ks, alebo dať nejakému kamošovi tie pôvodné upraviť a nesmieš sa pomýliť pri meraní ani ty a ani on ked ich bude upravovať), 2.5i nemá variabilné časovanie, ale občas klepú a žerú olej - aj ked to rozoberám zrovna v inom vlákne, kde u mna po použití aditíva na prečistenie KATu sa pravdepodobne uvolnili zapečené piestne krúžky a spotreba oleja mi klesla na smiešne až zanedbatelné množstvo a tiež to prestalo klepkať za studena.
Má to v podstate podobný výkon ako 2.0R v Impreze, ale väčší krúťak.
Ked chceš bruchoplaz tak Legacy miesto Outbacku.
Ak chceš s tým hlavne blbnúť tak Legacy/Outback sa moc nehodí, je to skôr také presúvadlo na dlhšie trasy, niečo podobné ako 5-er, ten kto chce blbnúť si kúpi menšiu 3-er
Najideálnejšia cesta by bola, keby tu do Imprezy ako základný motor montovali 2.5i ako v USA (u nás to dokonca zaklincovali 1,5i)