Bartův Outback BP a Hawk WRX
Re: Bartův Outback BP a ?
nene vyměnil jsem celej vozovej park. WRX bude k tomu .
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4409
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Bartův Outback BP a ?
a cos dal pryc tedy krome S-Turba?
jo vidim, Ex Lexus... fakt? co srdce?
jo vidim, Ex Lexus... fakt? co srdce?
Re: Bartův Outback BP a ?
měl sem Mazdu 3 daily, S turbo víkendovka a Lexuse for fun :D. No nějak toho bylo moc a začlo t tím že sem ze srandy hodil na net S turbo za dost peněz a byl o něj kupodivu velkej zájem.
Tak to postupně šlo z domu. Akorát sem nečekal že to bude tak rychle.
Proč? S turbo bylo super ale chyběl mu podvozek, prostě to bylo vysoký a jediný možnost bylo WRX a k tomu jsem musel mít auto který nahradí i mazdu i forejse. Na spaní, lehkej terén, velkej kufr, normální spotřeba,
Tak to postupně šlo z domu. Akorát sem nečekal že to bude tak rychle.
Proč? S turbo bylo super ale chyběl mu podvozek, prostě to bylo vysoký a jediný možnost bylo WRX a k tomu jsem musel mít auto který nahradí i mazdu i forejse. Na spaní, lehkej terén, velkej kufr, normální spotřeba,
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4409
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Bartův Outback BP a ?
Otas skvela volba myslim, navic v ramci znacky, tesim se na WRX ulovek
sam po BP pokukuju, bohuzel i po blob WRX, je to tak trochu Sofiina volba (ale to uz jsme si popsali v topicu prodeje tveho S-Turba)
navic rekonstruuju barak, takze neustale prehazoavni priorit :D
sam po BP pokukuju, bohuzel i po blob WRX, je to tak trochu Sofiina volba (ale to uz jsme si popsali v topicu prodeje tveho S-Turba)
navic rekonstruuju barak, takze neustale prehazoavni priorit :D
Re: Bartův Outback BP a ?
Není to prdel no ty Subaru co si budem :D
každopádně jsem rozloskl že to není chladička bo to by to byla blbost. hadice jsou jen od motoru k chladiči. Nechápu jak ale teče to nějak z LPG a je to taková růžovoučko mastná tekutina podobná chladičce bych řekl. Tak aspoň vím že plynař no. Nebo LPG má svoje nějaký spešel chlazení?
Edit: Tak je to chladička! já si to myslel. Asi to chce dotáhnout spony nebo co ale je stejně potřeba udělat revizi. Musel jsem se trochu vzdělat ohledne LPG ( ventil je spojen s regulátorem a zplynovačem (reduktorem), kde dochází ke změně skupenství LPG z kapalné fáze na plynnou. Vzhledem k tomu,že tento proces je endotermický, je reduktor vyhříván chladicí kapalinou z okruhu chlazení motoru)
každopádně jsem rozloskl že to není chladička bo to by to byla blbost. hadice jsou jen od motoru k chladiči. Nechápu jak ale teče to nějak z LPG a je to taková růžovoučko mastná tekutina podobná chladičce bych řekl. Tak aspoň vím že plynař no. Nebo LPG má svoje nějaký spešel chlazení?
Edit: Tak je to chladička! já si to myslel. Asi to chce dotáhnout spony nebo co ale je stejně potřeba udělat revizi. Musel jsem se trochu vzdělat ohledne LPG ( ventil je spojen s regulátorem a zplynovačem (reduktorem), kde dochází ke změně skupenství LPG z kapalné fáze na plynnou. Vzhledem k tomu,že tento proces je endotermický, je reduktor vyhříván chladicí kapalinou z okruhu chlazení motoru)
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Bartův Outback BP a ?
Tak tak, lpg nema chlazeni, ale vyhrivani. A ta ruzova kapalina tam taky nepatri
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Re: Bartův Outback BP a ?
Tak v úterý jedem k plynařovy aby mrknul na hadice a rovnou se udělá revize. Ještě se najednou ted odporoučelo automatický ovládání směru větrání. Tak mrknu na ten mechanismus. Prý je to častej problém na těhlě autech. Naštěstí už jsem si o tom něco zjištoval a nemusí ven palubka jen boční kryt středovýho panelu a odkládací shránka a hotovo.
Ale přítelkyně ho začíná nenávidět že se to pořád sype :D . Hlavně skrze to nepřesný a obtížný řazení ale pomalu to řeším výměnou těch "křížů" na kulise a uvidíme. Tomu budu muset dát nejvetší přednost. U mazdy si zvykla na mega krásný a přesný řazení. Mazda taky měla najeto 120tis žejo...
Pozitivum je cca 11 L plynu na 100 km je to fáááát pohodlný. Ale najednou je uplně jedno holik co žere :D prostě je to vrak
Ale přítelkyně ho začíná nenávidět že se to pořád sype :D . Hlavně skrze to nepřesný a obtížný řazení ale pomalu to řeším výměnou těch "křížů" na kulise a uvidíme. Tomu budu muset dát nejvetší přednost. U mazdy si zvykla na mega krásný a přesný řazení. Mazda taky měla najeto 120tis žejo...
Pozitivum je cca 11 L plynu na 100 km je to fáááát pohodlný. Ale najednou je uplně jedno holik co žere :D prostě je to vrak
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1743
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Bartův Outback BP a ?
Na BP s 2,5 a MT mám najeto teda dost a už když ho táta kupoval ve 143 Mm tak to řazení neblo moc přesný. Oproti Mazdě 2 MY2010 s 125 Mm co jsem koupil v únoru tak tam je to fakt jak hodinky. Takze jen pozor, že úplná přesnost nebude asi ani po komplet výměně.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Re: Bartův Outback BP a ?
Tááákže je to doma! ANo je to Hawk ze slovenska.
Subaru Impreza WRX 2.5L 169kw / 2006
Najeto 120 tis. Celej život v Trnavě a pak to prodal kámoš kámošovi. Nikdy nejela v zime. Celej život garážovaná, pořád se do ní lila Verva100. Má pár kosmetických škrábanců ale to se pořeší a jinak uplne v topu.... nad zadní lemy viz foto. jsem se díval do tej kapsy a jako nový. Všechny lemy nikde známky koroze. SPodek už je lehce vzatej ale oproti ostatním je to opravdu jenom minálně. Prahy nepomačkaný, jakoby na ně nidky nikdo nešáhnul, ani zvedací body, nic
Auto je uplná série krom zadního koncáku aby to nějak znělo bo jinak to bylo bez zvuku, jinak bez úprav což jsem tak chtěl. Pokud se tam nevysype něco "nečekanýho" tak tenhle rok do toho nepůjde prakticky ani koruna, krom benzínu a leštěníčka a keramiky .
Stála sice jako hodně. Ale takhle hezký auto z tohodle roku jen tak nenajdeš. Byl jsem se dohromady podívat na 7 imprez, a předchozích 6 třeba stály 200-300 ale s tím že by do toho určitě spadlo min 100 bud koroze nebo motor. A co si budem moc se to neprodává a to že je modrá je uplnej zázrak pro mě to jsem jako podmínku neměl.
Pocity z jízdy jsou neskutečný. Jo jasný není to dvoulitr.... Je tam už pár elektrickej fičurt navíc a nějaký EKo sráče ale co už. Není tam ten turbo kick jak u klasickýho dvoulitru ale jede to prostě úžasně. A ty zatáčky s tím jde brát uplně neskutečně. Podvozek je takovej akorát. Není to vyložene tvrdý ani měkký. Prostě tuhý jak by mělo bejt .
Bohužel mě hodně lidí přesvědčuje že bych s tím v zimě jezdit neměl no a mě to taky přijde škoda
poprosím přejmenovat téma na: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Subaru Impreza WRX 2.5L 169kw / 2006
Najeto 120 tis. Celej život v Trnavě a pak to prodal kámoš kámošovi. Nikdy nejela v zime. Celej život garážovaná, pořád se do ní lila Verva100. Má pár kosmetických škrábanců ale to se pořeší a jinak uplne v topu.... nad zadní lemy viz foto. jsem se díval do tej kapsy a jako nový. Všechny lemy nikde známky koroze. SPodek už je lehce vzatej ale oproti ostatním je to opravdu jenom minálně. Prahy nepomačkaný, jakoby na ně nidky nikdo nešáhnul, ani zvedací body, nic
Auto je uplná série krom zadního koncáku aby to nějak znělo bo jinak to bylo bez zvuku, jinak bez úprav což jsem tak chtěl. Pokud se tam nevysype něco "nečekanýho" tak tenhle rok do toho nepůjde prakticky ani koruna, krom benzínu a leštěníčka a keramiky .
Stála sice jako hodně. Ale takhle hezký auto z tohodle roku jen tak nenajdeš. Byl jsem se dohromady podívat na 7 imprez, a předchozích 6 třeba stály 200-300 ale s tím že by do toho určitě spadlo min 100 bud koroze nebo motor. A co si budem moc se to neprodává a to že je modrá je uplnej zázrak pro mě to jsem jako podmínku neměl.
Pocity z jízdy jsou neskutečný. Jo jasný není to dvoulitr.... Je tam už pár elektrickej fičurt navíc a nějaký EKo sráče ale co už. Není tam ten turbo kick jak u klasickýho dvoulitru ale jede to prostě úžasně. A ty zatáčky s tím jde brát uplně neskutečně. Podvozek je takovej akorát. Není to vyložene tvrdý ani měkký. Prostě tuhý jak by mělo bejt .
Bohužel mě hodně lidí přesvědčuje že bych s tím v zimě jezdit neměl no a mě to taky přijde škoda
poprosím přejmenovat téma na: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartův Outback BP a ?
další várka
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16139
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartův Outback BP a ?
Provedeno
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Tak ti to vyšlo, další meta, splněný sen, gratuluji, je to velká krasavice Tak ať jsi spokojen a dobře slouží, šla věru do dobrých rukou
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4409
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Barte pecka!
vypada dobre, na tom predku se evidentne nejaka ta epizodka odehrala, ale ten spodek je paradni
v zime s tim samozrejme jezdi, jen vynech nasoleny hlavni tahy (ktery stejne nejsou zpravidla nijak zvlast zajimavy)
tesim se na to, jak do toho "spadnes"
vypada dobre, na tom predku se evidentne nejaka ta epizodka odehrala, ale ten spodek je paradni
v zime s tim samozrejme jezdi, jen vynech nasoleny hlavni tahy (ktery stejne nejsou zpravidla nijak zvlast zajimavy)
tesim se na to, jak do toho "spadnes"
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14836
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Paráda, gratuluju! Vypadá opravdu nezvykle zachovale.
Jinak až budeš vozový park kompletně proměňovat příště ))) tak vlákno přejmenuješ tak, že dáš editovat první příspěvek ve vlákně a změníš předmět tam.
Jinak až budeš vozový park kompletně proměňovat příště ))) tak vlákno přejmenuješ tak, že dáš editovat první příspěvek ve vlákně a změníš předmět tam.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4409
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
uplne se vidim ve tvy kuzi - ooooooo jak me ted nebetycne sere potreba novy strechy na baraku
mam neodbytny nutkani nakoupit manzelce novou sadu a hrncu a par kyblu, co se doma nikdy nikdy neztratej...
...a k tomu jedno WRX
mam neodbytny nutkani nakoupit manzelce novou sadu a hrncu a par kyblu, co se doma nikdy nikdy neztratej...
...a k tomu jedno WRX