Nézávislé topení obecně do staršího vozu

Zde bychom měli rozebírat zvyšování výkonu, Bodylifting, Audio systémy a podobná vylepšení našich vozů
Odpovědět
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14844
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu

Příspěvek od Tapan »

No to s tím samozřejmě souvisí. Tohle bude prostě jistě přes teplotní mez toho výrobku. Nemyslím si, že to začne hořet, ale ona deformace taky může znamenat, že to seškrtí účinnej průřez potrubí nebo ho to úplně uzavře a nevím, jak je na tom tahle čínská krabička s nějakýma ochranama, jestli se inteligentně vypne, nebo jestli ti zapálí auto. Samozřejmě bude-li se to zapínat jen pod stálým dozorem, je situace o něco lepší.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22730
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu

Příspěvek od spm »

Tak ja pochopil, ze tisknout nozicky, ale taky jsem myslel, ze si psal, ze 140C ma to telo topeni, takze i to, co se na nozicky prenese

Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk

Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
OndraH
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 612
Registrován: stř zář 09, 2009 4:39 pm
Bydliště: Střimelice

Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu

Příspěvek od OndraH »

A nebylo by na vedení vzduchu lepší použít místo polypropylenu něco takového? Odolnost az 250 stupňů, je to flexibilní takže se nechá natvarovat dle potřeby: https://www.czvzduchotechnika.cz/semiflex-080-3-profi/
https://www.instagram.com/acwoodworkz/
BMW 325xi 2006
Škoda Octavia 1.4TSI PHEV
Bylo:Volvo S70 T5 B5234T3 1997, Outback 2.5 MT MY2000 - R.I.P
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49180
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu

Příspěvek od VDC »

Já osobně bych se taky trošku bál, že to z toho plastovýho kolene s sebou do interiéru bude foukat nějaký sračky, který není úplně zdravý dejchat. Ta Semiflex hadice je podle mě mnohem lepší řešení.

Odesláno z mého SM-T835 pomocí Tapatalk

http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Chorche
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2592
Registrován: ned úno 06, 2022 5:21 pm

Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu

Příspěvek od Chorche »

spm - tělo topení je myšleno to hliníkový tělo kolem hořáku, ne ten plastovej kufřík :-D
hliníková flexi hadice se dá koupit i přímo ta 75ka (todle z votkazu je 80ka) origo k topením. Ale problém je, že se snadno zdeformuje (splacatí). Nejde to vozit prostě jen tak hozený někde v kufru, musíš to mít v nějakym pevnym futrálu. A nesmíš na to šlápnout a tak. Proto sem hledal řešení pevný, co něco vydrží. Ideál by byly duralový trubky a kolena. Ale mezi náma, von hliník taky neni moc zdraví prospěšnej... A nerezový by zas byly moc těžký.
To plastový koleno drželo půl hodiny plnýho výkonu, kerej z toho bufíku nikdy mámit nebudu, páč bych v tom autě měl pak saunu. Myslim že i v mrazu bude bohatě stačit ject na 1-2 ze 6. To jesli se z toho plastu bude něco vypařovat nebo ne se uvidí podle smradu. Včera sem nic nezaznamenal poněvač to bohatě přesmrděl vejfuk...
offroadforum.cz

Otloukánek = legacy outback BP 2004
OndraH
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 612
Registrován: stř zář 09, 2009 4:39 pm
Bydliště: Střimelice

Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu

Příspěvek od OndraH »

Hliníkové hadice se bežně používají na vzduchotechniku, tak bych se fakt zdravotní závadnosti nebál. Ale jako dělá se i nerezová, dokonce i o správné světlosti, jenom ta cena se ti nebude líbit :-D
https://www.hadice-prumyslove.cz/p/595/ ... d-dn-75-mm
A vzal bych v potaz ještě jednu věc. To že se to koleno nepřehřálo bylo zčásti také proto, že jsi tam měl jenom právě to jedno koleno (pokud jsem tvůj popis testu správně pochopil). Pokud za něj dáš ještě další potrubí plus kolena zvýší se tlaková ztráta, zpomalí se proudění a celá sestava se bude ohřívat víc.
https://www.instagram.com/acwoodworkz/
BMW 325xi 2006
Škoda Octavia 1.4TSI PHEV
Bylo:Volvo S70 T5 B5234T3 1997, Outback 2.5 MT MY2000 - R.I.P
Chorche
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2592
Registrován: ned úno 06, 2022 5:21 pm

Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu

Příspěvek od Chorche »

no, jenže to je zase tenkostěná flexi hadice co se na ní blbě podíváš a bude z ní placka... a cenu ani nemá smysl komentovat :-D ten metr stojí skoro to samý co ten bufík...
offroadforum.cz

Otloukánek = legacy outback BP 2004
OndraH
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 612
Registrován: stř zář 09, 2009 4:39 pm
Bydliště: Střimelice

Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu

Příspěvek od OndraH »

0.4 mm síla stěny je tenkostěná? Používá se to jako odolná chránička, jasně že si na ní asi nestoupneš ale vážně si nemyslím, že bys z ní vyrobil placku pouhým pohledem, stačí si přečíst popis, na co se používá.
https://www.instagram.com/acwoodworkz/
BMW 325xi 2006
Škoda Octavia 1.4TSI PHEV
Bylo:Volvo S70 T5 B5234T3 1997, Outback 2.5 MT MY2000 - R.I.P
Chorche
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2592
Registrován: ned úno 06, 2022 5:21 pm

Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu

Příspěvek od Chorche »

no za mě je to tlustší staniol, ale i tak je cena nesmysl, tak to neřešim
offroadforum.cz

Otloukánek = legacy outback BP 2004
Chorche
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2592
Registrován: ned úno 06, 2022 5:21 pm

Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu

Příspěvek od Chorche »

tak přišel kitajskej tlumič. Sice sem ho ještě neskoušel, ale za mě asi ještě lepší neš origo webasto. Sem příjemně překvapenej a věřim tomu že bude fungovat.
P1220566.JPG
offroadforum.cz

Otloukánek = legacy outback BP 2004
Chorche
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2592
Registrován: ned úno 06, 2022 5:21 pm

Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu

Příspěvek od Chorche »

jak uš sem zmínil v hydeparku, pravděpodobně novej sluníčkovej ekobenzín mi votpravil webasto. Během noci přestalo topit a pak už se ho nepodařilo nahodit. Při startu jen šedivě čudí, ale pak se vyhodí chyba a po dochlazení zdechne. Kouř je studenej a i samotný topení. Vůbec nedojde k hoření. Topení sem včera kuchnul a zjistil, že hořák byl totálně zakarbonovanej. V rámci možností sem to vyčistil fčetně toho filcu a žhavičky. Po zkompletování to ale stejně nechytá. Tak nevim jesli vodešla žhavička nebo v čem je problém. Topení má natočíno poměrně málo, počítam tak 50-60 hodin max. Nestalo se vám to někomu?
offroadforum.cz

Otloukánek = legacy outback BP 2004
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3179
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu

Příspěvek od dracekvo »

Já mám eberspacher. A na co ho používáš? Na předehřev, nebo na topení?
Ono se to karbonuje pokud má hodně natočíno na nízký výkon. Což se nechá vyčíst přes diagnostiku.
Tam by měla bejt i napsaná porucha proč nechytá.
Může bejt španá i žhavička.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Chorche
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2592
Registrován: ned úno 06, 2022 5:21 pm

Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu

Příspěvek od Chorche »

todle je klasickej vzduchovej bufík, eber má trochu jiný řešení (jednodušší). Diagnózu k tomu nemám, má to jen otočnej termostat.
Výkon dávám většinou na polovinu, ráno pak na pár minut naplno aby se to vypálilo. Ale evidentně ten novej benzín tomu nesvěčí, protože ten karbon byl ve formě černýho spečenýho kamení. Žhavičku sem už vobjednal z ali i s tim filcem, protože ten byl taky dost kamenej. Ale myslim si, že kdyby to nežhavilo tak nepude z vejfuku kouř. Ale třeba se pletu, nikdy sem tudle věc ještě nevopravoval.
offroadforum.cz

Otloukánek = legacy outback BP 2004
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2718
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu

Příspěvek od zhor »

Tak proměř žhavičku mulťákem, pokud bude mít nekonečnej odpor, tak je mrtvá. Já měl problém s konektorem na žhavičce a co jsem ho vyměnil, tak jede už několik let. Chtěl jsem ho znovu vyčistit, ale zatím jede pěkně a nekouří (občas pár vteřin po startu lehce zakouří), tak to odkládám. A ještě co vím, že býval problém, tak že se netočila vrtule na dmýchání vzduchu. Nicméně Volvo má taky Eberspächera.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3179
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu

Příspěvek od dracekvo »

No ono kdyby nežhavila vůbec, tak to nezakouří.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Odpovědět

Zpět na „Modifikace a úpravy vozů“