problémy s přehříváním
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: čtv dub 13, 2023 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Bořek Drobil
- Bydliště: Mosty 38
Re: problémy s přehříváním
Pro klid v duši jsem sadu objednal, tak se uvidí. A pro jistotu jsem vzal i nové víčko chladiče
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5187
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: problémy s přehříváním
už dlooouho mi trochu tlakuje chladící soustava na forestru SF, ale nic to jinak nedělá , jen je to dost natlakované, jen ze zvědavosti jsem dal jiné víčko chladiče a zdá se že je vše ok , asi objednám nové , myslel jsem , že pomalu odchází těsnění pod hlavou , ale možná je to jen to víčko , je to možné ?
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10670
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: problémy s přehříváním
Dělaj se myslím s různým otevíracím tlakem, standard je myslím 1.1 Bar? Turba maj myslim víc... myslim až moc, snad to někdo potvrdí
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5187
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: problémy s přehříváním
ty víčka jsou stejné se stejným tlakem 1,1 jen jedno je nejspíš špatné , ještě to pozkouším
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3693
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: problémy s přehříváním
Standard je 1,1 ale videl jsem i 1,3. Uz nevim jestli u kazdeho turba, nebo jen u STI nebo co to bylo.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20730
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: problémy s přehříváním
Je to jedno na co. 1,3 není problém ani u atmosféry.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24468
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: problémy s přehříváním
Problém asi nebude, ale bylo mě řečeno, ať dodržím hlavně tlak, tam jsem tam dal co tam má být- 1.1, ty tlaky jsem viděl různé teda, aspoň co udávali dodavatelé. Petře, když tak mám jedno na vyzkoušení, původní origo,vozím ho v kufru, kdyby náhodou.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1500
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: problémy s přehříváním
Standart na atmo je 0.9 do 2.0l objemu motoru
2.5 a H6 1.1 turba měly taky 1.1
Sti 1.3
2.5 a H6 1.1 turba měly taky 1.1
Sti 1.3
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5187
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: problémy s přehříváním
no tak je to vážně tím víčkem , po přehození zpět se to zase tlakuje a pak zase s tím funkčním je vše ok , asi je fuk jestli 0,9 nebo 1,1 protože když tam je to špatné víčko tak jsou ty hadice tvrdé jak plášť na kole takže několik barů a taky to jezdilo a už dlouho , takže tak malá odchylka je asi uplně fuk
objednávám teda nové
objednávám teda nové
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4047
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: problémy s přehříváním
Je to 100% víčkem. Mám s tým edem tu najlepčí zkušenost ....... zkrátím to = mám jiný motor, přičemž temu starému nic nebylo, tak sice dostal nové těsnění pod hlavy, ale ve výsledku včilej ležá už roky ve chlévě. Bylo to sic drahé víčko chladiča (hodně drahé), ale aspoň sem si výkonově znatelně polepšil.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1500
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: problémy s přehříváním
Grafitový těsnění holt velkej tlak nevydrží, teda chvíli jo, ale když je to dlouhodobě vysokým nebo vyšším tlakem zatěžovaný tak odejde. Plechový pokud není podoxidovany (nepravidelnými výměnami chladiva) kolem chladících kanálů vydrží mnohonásobně vic. Je důležitý expanzní nádobu sem tam kontrolovat, stejně tak i hybnost víčka jak jeho tlakovy, tak podtlakový části mechanismu a kontrolu těsněních (bývají na něm dvě a když se guma trošičku zvětší může se víčko kousat a neotevírá) , ideálně při kontrole oleje nebo tak něco.....
Možná Jirka napíše, že zas slyším trávu růst, ale prevence a údržba je nejdůležitější co se na autě dělá a každej uživatel by se k tomu měl stavět čelem a dělat ji. Podle toho ty auta pak vypadají a fungují. M.
Možná Jirka napíše, že zas slyším trávu růst, ale prevence a údržba je nejdůležitější co se na autě dělá a každej uživatel by se k tomu měl stavět čelem a dělat ji. Podle toho ty auta pak vypadají a fungují. M.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22872
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: problémy s přehříváním
Jakoze 2x denne? To to ani nestaci vychladnoutmišus píše:ideálně při kontrole oleje nebo tak něco.....
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5187
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: problémy s přehříváním
jestli tomu dobře rozumím tak víčko dělalo bordel a měnil jsi kvůli tomu motor protože se nevědělo , že je to víčkem ??? by mě jeblo , ještě že jsem na to přišel, mám výhodu tří podobných aut , tak motor do rezervy se hodí , jen většinou je potřeba spíš náhradní kastli než motor , aspoň ty 92kw jsou celkem trvanlivé jak na potvoruDoro píše: ↑čtv dub 20, 2023 9:36 pm Je to 100% víčkem. Mám s tým edem tu najlepčí zkušenost ....... zkrátím to = mám jiný motor, přičemž temu starému nic nebylo, tak sice dostal nové těsnění pod hlavy, ale ve výsledku včilej ležá už roky ve chlévě. Bylo to sic drahé víčko chladiča (hodně drahé), ale aspoň sem si výkonově znatelně polepšil.
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10665
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: problémy s přehříváním
Dnes jsem si všiml, že na XT mám víčko 108 kPa. Takže o fous míň než zmiňovaných 1,1 baru.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24468
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: problémy s přehříváním
Tohle je jinak i s úctou k tobě mišusi teda já se teda dnes díval, protože mě utkvělo v hlavě při výměně něco jiného a taky že jo, na svém dvoulitru atmo jsem měl ještě původní origo víčko (měnil jsem ho z prevence, na doporučení a taky mám teď tohle jako náhradní v autě) a dnes se dívám a mělo uvedeno 1,1 bar, koupil jsem jiné, to má 108 kPa, čili rozdíl nuula nula prd. Víčko mám od HERTH+BUSS, kupoval jsem nejen dle kvality ale i dle vzhledu, nechtěl jsem nevzhlednou ruštinu, ale rozsypaný čaj.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98