Kdyz on ma podpis limitovanou delku Navic auto pujcene na 6M si nezaslouzi zaznamenani do podpisu, a to ani kdyz uz mam treti "stejne". ALe uz jsem sem tusim psal sve dojmy. Neco mile prekvapilo, neco naopak, ale to uz tak byva temer ve vsem. AKtualni model strasne vrze a musel jsem po 5.000 dolevat olej. Na snehu se ten haldex chova velmi dobre, ale co by to delalo po 5 letech netusim.
Moje auto po Subaru
Re: Moje auto po Subaru
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49504
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auto po Subaru
Sice pan Vaculík ví o autech všechno, ale já ho nevydržím sledovat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24530
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Moje auto po Subaru
Kámoš si zrovna pořídil superba 2013-14 a haldex prý funguje velice dobře pořád. Mu to teda maximálně pomohlo, je spokojený, má prudký výjezd k novostavbě, cesta se udržuje-neudržuje.newli píše: ↑ned dub 02, 2023 7:51 am Kdyz on ma podpis limitovanou delku Navic auto pujcene na 6M si nezaslouzi zaznamenani do podpisu, a to ani kdyz uz mam treti "stejne". ALe uz jsem sem tusim psal sve dojmy. Neco mile prekvapilo, neco naopak, ale to uz tak byva temer ve vsem. AKtualni model strasne vrze a musel jsem po 5.000 dolevat olej. Na snehu se ten haldex chova velmi dobre, ale co by to delalo po 5 letech netusim.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Moje auto po Subaru
A už s tím couval do kopca?
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
Re: Moje auto po Subaru
haldex pro couvani nefunguje? jak jsem psal, velmi me prekvapilo, jak dobre se s tim na snehu jezdi. tim nemyslim, ze to vyjedu. ale i kdyz jedu svizne (sportovne?0 je to citelne a predvidatelne stejen jako legacy. to o bmw nemuzu uplne rict.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24530
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Moje auto po Subaru
Tak na to jsem se opravdu neptal protože mě říkal, že od té doby co má haldex už nemusí do kopce k baráku couvat.
Jinak přesně nevím proč se ptáš, upřesni jestli myslíš, že technicky na couváka funguje vůbec- ano funguje, anebo jen funguje jinak, nějak hůř, to já už nevím, nevím ale proč by měl.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Moje auto po Subaru
ptam se jen a pouze, protoze chci pochopit, co tu pisete. a to se mi zatim nedari. ma dosavadni zkusebost je vic nez dobra. takze tak.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24530
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Moje auto po Subaru
Já nic k nechápání nepíšu...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1773
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Moje auto po Subaru
Jelikož jsem před prvním Subaru měl možnost koupit m9jí služební Ovci 1 s haldexem první generace za pár šupů, tak jsem se o to zajímal. A jestli si dobře pamatuju tak pouze Haldex gen 1 opravdu při couvání vůbec nespínal. Od gen 2 spínal 4x4 i při couvání. Jen nevím jak moc. Teď je nějaký gen 6 nebo 7 ne?
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Re: Moje auto po Subaru
Ptám se, protože haldex funguje (fungoval?) jen dopředu. Jednou jsem viděl typa v nějakým drahým bmw, jak potřeboval vyparkovat. Byl podélně mezi autama a čumák z kopce. Vždycky, když potřeboval couvnout, tak se mu rozhrabal předek, pak se přidal zadek, ale to už zase málem nabral toho cp stál za ním. Já jsem popojížděl docela dlouho vedle té situace a bavil jsem se, jak se týpek vztekal. A to jakože dost.
Tak si na to vždycky vzpomenu, když někdo chválí tyhle elektronický jakože čtyřkolky..
Tak si na to vždycky vzpomenu, když někdo chválí tyhle elektronický jakože čtyřkolky..
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14993
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Moje auto po Subaru
Jistej si tím teda nejsem, ale měl jsem za to, že BMW nikdy nemělo Haldex, ale vlastní řešení (xDrive?)...
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49504
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auto po Subaru
Tak jest.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Moje auto po Subaru
To co yeti popisuje by odpovídalo poslední X1 a 2 Active Tourer - u nich je příčně uložený motor, pohon přední nápravy zadní náprava se "připojuje" přes Haldex páté generace. Ale to zase nejsou drahý BMW, poněvadž jsou to ty nejzákladnější modely
Jinak u klasických modelů je xdrive systém s preferencí zadní nápravy - začíná s rozdělením 40:60 ve prospěch zadní nápravy a se zvyšující se rychlostí se poměr přesouvá až na 0:100, tj. při dálniční rychlosti je to čistá zadokolka.
Jinak u klasických modelů je xdrive systém s preferencí zadní nápravy - začíná s rozdělením 40:60 ve prospěch zadní nápravy a se zvyšující se rychlostí se poměr přesouvá až na 0:100, tj. při dálniční rychlosti je to čistá zadokolka.
https://www.instagram.com/acwoodworkz/
BMW 325xi 2006
Škoda Octavia 1.4TSI PHEV
Bylo:Volvo S70 T5 B5234T3 1997, Outback 2.5 MT MY2000 - R.I.P
BMW 325xi 2006
Škoda Octavia 1.4TSI PHEV
Bylo:Volvo S70 T5 B5234T3 1997, Outback 2.5 MT MY2000 - R.I.P
Re: Moje auto po Subaru
Ten Haldex len dopredu, to bola este prva, max druha generacia (strielam len tak po pamati).
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5205
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Moje auto po Subaru
to jsem teda nikdy neviděl chlapi co to mají do lesa ty staré oktavky 4x4 s tím vyjedou celkem dost a couvání taky noproblem , spíš končí kvůli světlé výšce než že by byl problém s 4x4 , nevím od kdy je která generace , ale mají to celkem ty staré hujdy , nejsem si jistý jestli haldex není lepší než ta moje 4x4 u SG , ta funguje někdy s větším zpožděním , už jsem na to přišel i čím to je , záleží hodně na poloze plynu , když na to šlápnu víc zabere 4x4 celkem dobře a hned, pokud je hodně kluzko a snažím se o opatrný rozjezd tak hrábne předek a zadek má zpoždění a je to průser, co jsem zkoušel a viděl fungují podobně všechny starší forestry , když jsem se na to ptal v subaru, prý je to normální stav daný nízkým tlakem oleje nebo co , nevím no nechci tady zas způsobit rozruch
celkem dost jsem se s tím trápil než jsem se s tím naučil zacházet , chce to myslet na to , že při rozjezdu může nastat problém a je třeba se snažit zastavit tak aby byl rozjezd co nejsnazší, pokud se to hne z místa už to funguje celkem dobře
je tam dost rozdíl oproti VTD a VDC
celkem dost jsem se s tím trápil než jsem se s tím naučil zacházet , chce to myslet na to , že při rozjezdu může nastat problém a je třeba se snažit zastavit tak aby byl rozjezd co nejsnazší, pokud se to hne z místa už to funguje celkem dobře
je tam dost rozdíl oproti VTD a VDC