přidam pár postřehů

zázrak vot liqui moly sem sice neaplikoval, ale mojí spotřebu voleje sem vyřešil tak, že sem zaslepil tu část odvětrání klikoffky která vedla přímo do sání. Nechal sem jen tu větev co vede před klapku. Mě to primárně cucalo volej přímo do sání, protože ta parodie na ventil co tam je vůbec netěsní... No a jelikož sem první volej do oťase dával předepsanej 5W30 (za což ste se mi tu vysmáli), tak sem ho pak zahustil aditivem proti únikům krz ventilový gufera. Spotřeba voleje klesla na cca litr na cestu do Albošky a zpět. Kdyš sem pak měnil volej po necelejch 10000km tak sem tam nejdřív nalil sajrajt na dekarbonizaci, proplách to čtvrt hodiny (vystříkala z toho pak prakticky černá voda jak to bylo řídký) a dal nově 5W50 dle vašich rad. Jestli to žere teďka volej nebo ne zatim nevim, najezdil sem s tim jen asi 500km. Uvidim v pátek, jedu zas do Albošky. Co sem ale zjistil, že s 5W50 to žere o litr a půl víc plynu

Asi je to tak hustý, že to klade vodpor...
Jináč kat sem se pokoušel čistit v rafce před x lety, ale nějakym sajrajtem kterej se stříká ze spreje hadičkou do díry vot první lambády (následně se rychle zašpuntuje a nastartuje. Hulilo to pak jak vojenská dýmovnice než se ten sajrajt vypálil, zamořil sem tim celou ulici. Ale výsledek žádnej, kat furt vyhazoval chybu. Tak sem nainstail prodlužku na druhou lambádu a vot tý doby bez chyb. Na otloukánka sem dal prodlužku hned a je víceméně taky klid, v průměru vyhodí chybu tak jednou za 2-3000km.